samonek4 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 (edytowane) Przy zużytych uszczelniaczach zaworów silnik kopci tylko przy nagłym przymknięciu przepustnicy. Gdy motocykl jest zgaszony to olej może spłynąc przez zużyte uszczelniacze do cylindra co objawiać się będzie dymieniem podczas zapalania. Edytowane 30 Grudnia 2012 przez samonek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raaza Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Wcześniej mierzyłem ciśnienie na zimnym silniku i było 12atm. Dziś zrobiłem to na gorącym i było ok 11,7. Po wlaniu ok 5ml oleju, próba olejowa wykazała ok 12,3atm.Co ciekawe z olejem bardzo szybko doszło do tych 12,3atm, a bez trochę trzeba było pochechłać rozrusznikiem..Tak więc co można wykluczyć jak ciśnienie praktycznie takie samo? Że pierścienie ok? Silnik dymi praktycznie cały czas, ale coraz bardziej jak dodaje sie gazu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 (edytowane) Przy zużytych uszczelniaczach zaworów silnik kopci tylko przy nagłym przymknięciu przepustnicy. Gdy motocykl jest zgaszony to olej może spłynąc przez zużyte uszczelniacze do cylindra co objawiać się będzie dymieniem podczas zapalania.Nieprawda...Wcześniej mierzyłem ciśnienie na zimnym silniku i było 12atm. Dziś zrobiłem to na gorącym i było ok 11,7. Po wlaniu ok 5ml oleju, próba olejowa wykazała ok 12,3atm.Co ciekawe z olejem bardzo szybko doszło do tych 12,3atm, a bez trochę trzeba było pochechłać rozrusznikiem..Tak więc co można wykluczyć jak ciśnienie praktycznie takie samo? Że pierścienie ok? Silnik dymi praktycznie cały czas, ale coraz bardziej jak dodaje sie gazu..Zapomniaelm dopisać, że silnik TW i SR potrafi mieć doskonałe ciśnienie sprężania, zero progu na cylidrze, luzy na zamkach w normie, ale pierścień zgarnijący siedzący w rowku i udający, że go nie ma. Po prostu brak sprężystości i chęci zbierania oleju z gładzi...Trzy silniki moje tak miały. Pomogło honowanie i wymiana pierścieni. Raz dałem do honowania do zakładu, a grugi raz zrobiłem to ręcznie honownicą i wiertarką :)Przy okazji zdejmowania cylindra jest okazja do dotarcia zaworów i wymiany uszczelniaczy, o ile stan głowicy nie będzie wymagał większej ingerencji gachowca. Edytowane 31 Grudnia 2012 przez Tomek Kulik Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raaza Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Trochę jeszcze pogrzebałem i okazało się, że po zdjęciu filtra powietrza motorek chodzi jak powinien. Rewelacyjnie wkręca się na obroty, bdb predkość..Z filtrem jedzie słabo, przerywa, dusi się na wysokich obrotach.Filtr jest praktycznie nowy. Teraz jeszcze go umyłem, przedmuchałem cały airbox..Co może być przyczyną, że z filtrem jedzie źle, a bez filtra dobrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Np. dysze w gaźniku,iglica Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raaza Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Lepiej iglice ponieść, żeby miał więcej paliwa czy opuścić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 napisz od początku co już zrobiłeś z gaźnikiem, iglicę należy podnieść Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raaza Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Też tak myślałem że za mało paliwa i się dusi, więc iglice dałem na samą górę..wcześniej dawałem na sam dół i na środku. Ciagle to samo - dusi się. Śrubką od mieszanki też regulowałem na wszystkie sposoby. Jedynie nie grzebałem przy pływaku jeśli chodzi o gaźnik. Zastanawiam się kupić jutro stożkowy filtr powietrza. Dobry pomysł? Bo już nic nie przychodzi mi do głowy:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Też tak myślałem że za mało paliwa i się dusi, więc iglice dałem na samą górę..wcześniej dawałem na sam dół i na środku. Ciagle to samo - dusi się. Śrubką od mieszanki też regulowałem na wszystkie sposoby. Jedynie nie grzebałem przy pływaku jeśli chodzi o gaźnik. Zastanawiam się kupić jutro stożkowy filtr powietrza. Dobry pomysł? Bo już nic nie przychodzi mi do głowy:(Filtr stożkowy to zły pomysł-znacz grzebałeś w gaźniku nie mając o tym zielonego pojęcia co robisz i jak już rozregulowałeś to teraz szukasz pomocy ?teraz pozostaje oddać do serwisu i zapłacić za regulacje. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raaza Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Co to może być?:1. dusi się/szarpie podczas jazdy na wysokich obrotach z założonym filtrem powietrza2. czasem strzeli z wydechu podczas dawania gazu3. iglica podniesiona na max, inne kombinacje przerobione i to samo4. na innych świecach to samo, zawory ok5. bez filtra powietrza idzie perfekcyjnie Jak strzela z wydechu to mieszanka za bogata czy za uboga? Odkręcić śrubkę mieszanki czy wkręcić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 A na dysze patrzałeś?Robiłeś coś przy kominie ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Trochę jeszcze pogrzebałem i okazało się, że po zdjęciu filtra powietrza motorek chodzi jak powinien. Rewelacyjnie wkręca się na obroty, bdb predkość..Z filtrem jedzie słabo, przerywa, dusi się na wysokich obrotach.Filtr jest praktycznie nowy. Teraz jeszcze go umyłem, przedmuchałem cały airbox..Co może być przyczyną, że z filtrem jedzie źle, a bez filtra dobrze?Trzeba rozpakować filtr z folii...A jak wygląda wlot powietrza do obudowy filtra powietrza? Trzeba zdjąć kanapę i sprawdzić, czy nie siedzą tam zwłoki myszy, wróbla, etc., bądź szmata jakaś. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Co to może być?:1. dusi się/szarpie podczas jazdy na wysokich obrotach z założonym filtrem powietrza 5. bez filtra powietrza idzie perfekcyjnie Jak strzela z wydechu to mieszanka za bogata czy za uboga? Odkręcić śrubkę mieszanki czy wkręcić ? To znaczy idzie perfekcyjnie jak na nim jedziesz bez filtra, czy tylko wkreca sie na obroty na luzie ?Strzaly z wydechu moga byc spowodowane roznymi problemami i nie maja nic wspolnego ze sruba regulacyjna mieszanki / powietrza dla wolnychobrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raaza Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Dysza ok, przy kominie nic nie robiłem.Bez filtra jedzie perfekcyjnie, na luzie też się wkręca idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Pojezdzij troche z tym filtrem zalozonym ( tak z 20 km ) potem sprawdz jak wyglada swieca, zrob zdjecie i daj dotego watku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.