Skocz do zawartości

fz6 mody


Jasiooooo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moje moto to FZ6 :) a graty mam od dwóch r6 tak naprawdę : z 2000 roku i 2005 roku.Dostałem za niedużą kasę graty od typa co rozbiera r6-stki na części,Mam wszystkiego x2 z tych dwóch roczników:wałki rozrządu,airboxy,komputery (moduły),no i całą listwę wtryskową z tej 2005r. Wyda coś z tego ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Moje moto to FZ6 :) a graty mam od dwóch r6 tak naprawdę : z 2000 roku i 2005 roku.Dostałem za niedużą kasę graty od typa co rozbiera r6-stki na części,Mam wszystkiego x2 z tych dwóch roczników:wałki rozrządu,airboxy,komputery (moduły),no i całą listwę wtryskową z tej 2005r. Wyda coś z tego ? :)

 

podpowiedzcie koledzy bo nie wiem czy składać motocykl ... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wałki pasują, to je pomierz i się czegoś już dowiemy, mając to przed oczyma spróbowałbym.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpowiedzcie koledzy bo nie wiem czy składać motocykl ... ;)

 

Taka operacja w tym przypadku przyniesie więcej szkody niż pożytku,bo chociaż teoretycznie jest to możliwe to technicznie moze przyniec więcej szkody niż pozytku,zamieniając komputer bez modyfikacji głowicy co najwyżej doprowadzisz do spotkania zaworow z tłokiem(r6 sie wyzej kreci i nie wiadomo czy sprezyny dadzą rade),dodatkowo nie mając kompletnej wiązki zanim dojdziesz jak podpiąc komputer bedziesz bładził i sie wku ..ał.Mocy wcale nie musi przybyc gdzyz nie wiadomo czy yamaha nie zmieniła srednicy zaworow(zapewne tak) i to że podłaczysz wtrysk od r6 to przy nieodpowiedniej srednicy zaworow spowoduje pogorszenie dynamiki motocykla.Wydaje mi sie ze do codziennej jazdy gra jest nie warta swieczki, i lepiej sprzedac Fz6 a kupic R6 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zepsuł mi się tylko ramę zmieniam i mam silnik na stole akurat ;) no własnie nikt mi nie umie odpowiedzieć na pytanie czy głowica różni się tylko i wyłącznie wałkami czy jak to pisał przedmówca zawory,sprężyny itp. mając te graty aż szkoda nie spróbować... ale też nie chcę rozwalić silnika.Próbował ktoś czegoś takiego ? podpowiedzcie młodemu ;)

 

ps. r6 na wtrysku jest poza moim zasięgiem niestety.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Jeżeli wałki by pasowały (nie koniecznie musi być lepiej), to pamiętaj, że stracisz moc na dole, musisz także zhakować seryjne ECU i przesunąć odcięcie wyżej, żeby wykorzystać zakres mocy wynikającą z ostrych wałków (czy aby na pewno krzywki mają "lepszą" charakterystykę?)

 

Generalnie temat ciężki i żmudny jak FZ6 Ci się znudziło to zrób sobie pierdzi-rurkę, krótszy rolgaz i większą zebatkę, zabawa gwarantowana :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...