żółf Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Kurczę, Piotr Dudek ma rację :)Dodam tylko, że ustawiać się powinno na bocznej, nie centralnej.W każdym motocyklu ;) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 W każdym motocyklu ;) ? Każdy motocykl ma swoją instrukcję użytkowania i tam masz instrukcję obsługi łańcucha napędowego. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 . Nie ma to jak kardan :rolleyes: . Niestety,miałem w Pan Europie kardana. Coś zaczęło stukać w środku.Po rozebraniu okazało się że jest duży luz na wieloklinie. Nowe części powalały ceną.Używane,ciężko było dostać a jak były to cena też powyżej 1000 zł :banghead: Teraz pewnie łatwiej,bo sporo nasprowadzane zgniłych szrotów z Angoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Ano, coś jak luz międzyzębny. Tak jak i w samochodach tłucze przy zmianie obciążenia, ale przeguby/półosie tanie nie są więc nie zmienię tylko dlatego że stuknie czasem. Trzeba z finezją operować gazem i będzie git. Spadający łańcuch? Zdrowy łańcuch aby spaść musiałby być tak luźny że jazda byłaby męczarnią. Wydymany łańcuch owszem, ale też musiałby być okrutnie luźny. Trzeba być rzeźnikiem żeby jeździć z takim czymś, albo totalnie upośledzonym żeby tego nie zauważyć. Albo jedno i drugie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 (edytowane) odswieze kotleta , kupilem nowy zestaw napedowy DID VM + zebatki , wsio zamontowane , po 50 km pierwszy naciag , po 300 drugi , ale zauwazylem ze w jednym miejscu luz na lancuchu zmniejsza sie o ok 3 mm i musialem cofnac naciag do stanu poprzedniego - czy to cos powaznego ? ulozy sie to ? btw wedle producenta luz ma miec 2.5 cm - pytanie jak go sprawdzac ? w tej chwili miedzy lancuch a dolny slizg wkladam 2 palce, co daje ok 3.2 cm - moze tak byc ? bo w sumie od poczatku tak mialem ( ok 60 tys km , poprzedni identyczny zestaw zrobil ok 35 tys km ) Edytowane 12 Maja 2014 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk38a Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 ten luz 2,5-3,0 cm ma byc w najbardziej napiętym miejscu lancucha , czyli jak przy obrocie kola w jednym miejscu jest ok a w innym lancuch jest napiety to wlasnie w tym napietym miejscu ustawiamy zalecany luz przez producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 W przypadku crossa wypada zostawić ciutkę więcej luzu - wahacz ma o wiele większy zakres pracy a i łańcuch o wiele dłuższy.... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 (edytowane) zapomialem dodac ze chodzi o VFR ,w brudzie mam na 3 palce co daje ok 4.5 cm zwisu , po ogladnieciu kilku filmow z netu wychodzi ze te 2,5 cm to ma byc zwis lancucha - ja mam ciut wiecej bo 3 i tak zostawie ( manual zaleca 2 - 3 cm) , tylko ze przy naduszaniu dochodzi do slizgu..w sumie od tego on jest , ale moze ma nie dochodzic ? . Chodzilo mi dokladnie o sposob pomiaru...zrobilem tak jak tu https://www.youtube.com/watch?v=FQ2CAdeYWMY a to moj filmik jak jest napiety lancuch https://www.youtube.com/watch?v=4i_r-VQdhJw&feature=youtu.be Edytowane 13 Maja 2014 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.