Digers Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Model: triumph 955i RSRok pr. 2004 panowie juz nie wiem co robic. motor do 3500 obr/min nie wkreca sie, wali w tlumik (mam przelot) i nie idzie. jak jest zimny, tak gdzies do 80 stopni to jest wszystko, ale jak sie nagrzeje, czy jak przejade troche km, to motor przestaje jechac, nie moge wyprzedzic - po prostu nic. doslowanie pierdzi w tlumik i koniec moze mi ktos pomoze ?filtry, olej, swiece, nawet listwe wtryskow wymienilem i nic !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Zwykły kabel OBD II + Tuneecu wystarczą do diagnostyki. Jeśli nie czujesz sie na siłach oddaj moto to warsztatu a nie wymieniaj sam po kolei wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digers Opublikowano 20 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 moto bylo w trzech serwisach. Ja sam tego nie naprawiam, bo wybacz. Chodzi o to, ze mechanicy nie wiedza czego juz szukac i moze ktos mial podobny problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 tps? wypadało by go podpiąć i będzie wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digers Opublikowano 21 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 przeciez ja jestem z gdyni, to po co mi wrocek. moto byl podpiany, napisalem przeciez ze byl w trzech serwisach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 przeciez ja jestem z gdyni, to po co mi wrocek. moto byl podpiany, napisalem przeciez ze byl w trzech serwisach Nic Ci nie powiedzieli co już było zrobione?Będzie łatwiej zdiagnozować.Z Twojego skąpego opisu wynika, że silnik stracił luzy zaworowe lub ma nadpalone gniazda zaworowe. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digers Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 a czy ma znaczenie, ze moto jest na przelotowym tlumiku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 lub uszkodzony czujnik temperatury i wtryski wala za duzo paliwa na rozgrzanym silniku Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Jedynym szybkim sposobem szukania usterki jest chwilowy powrót do oryginalnego tłumika i przeprowadzenie testów a dopiero potem zakładanie przelotu dedykowanego do tego modelu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piroo Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Sprawdź ciśnienie na tłokach! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.