Skocz do zawartości

WSBK 2013


songoku
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a Marco jednak drugi

 

o wie dlaczego Melandri nie wystartował w II wyścigu?

 

 

po pierwszym wyścigu rozbolała go kostka i postanowił nie startować

Edytowane przez Bimbak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Laverty! Jego manewr w ostatnim zakręcie w pierwszym wyścigu - mistrzostwo. Jak ktoś znajdzie filmik z innego ujęcia to zarzućcie, nie ogarniam jak on to zrobił. Ponadto ... zniszczył w ten sposób Melandriego, który jak wiadomo ma zająć jego miejsce a Aprilii w przyszłym roku. Lubię takie akcje :) .

Sykes zaliczył wspaniały sezon, rok temu otarł się o mistrzostwo, teraz pokazał że to nie był przypadek. Szkoda, że rywalizacja nie trwała do ostatniego wyścigu, Laverty'emu nie wszystko w sezonie poszło pomyślnie, choć statystyki ma zbliżone do Sykes'a (a przede wszystkim ilość zwycięstw).

RIDER POLES RACES POD. WINS 2ND PL. 3RD PL. FAST L.

EUGENE LAVERTY 8 27 19 9 4 6 4
TOM SYKES 8 27 18 9 4 5 13
Po zewnętrznej, na hamowaniu do ostatniego zakrętu :blink: . Jak on to zrobił???
BXA5wimCYAAl4fJ.png
Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że w przyszłym roku Laverty nie będzie jeździł na Aprilli w SBK. Myślę, że w przyszłym roku byłby Mistrzem Świata SBK.

 

Jeśli dołączy do Pramac DUCATI to wątpię, że coś osiągnie w przyszłym sezonie. Choć do DUCATI dołączył Gigi Dall'Igna to myślę, że ciężko będzie Mu postawić DUCATI do "pionu"...

 

Widziałem akcję na żywo i ostatni manewr, który dał zwycięstwo Lavertemu jest dowodem, że zasługuje na tytuł Mistrza...

Edytowane przez PeterQ

Trzymam kciuki za Daniego Pedrosę i Mavericka Vinalesa w klasie MotoGP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manewr Laverty'ego

 

http://youtu.be/DanupHBtn3E?t=36m13s

 

Polecam cały wyścig, a przede wszystkim ostatnie 2 okrążenia.

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gigi trafił do Ducati ale w motoGP. Aprillia poza WSBK praktycznie nie istnieje. Nie widać jej w stockach, BSB, ani w żadnych krajowych mistrzostwach. Laverty gdziekolwiek trafi w przyszłym roku jestem pewien, że poradzi sobie przynajmniej dobrze. Ten manewr na Marco udał się chyba tylko z winy Melandriego któy za ciasno i za wcześniej zakmnął szczyt zakrętu. Inaczej nie potrafię tego sobie wytłumaczyć. Szkoda że to już koniec superbików na ten rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda, że zapomniałeś o tym, że Aprilia JEST w MotoGP i radzi sobie lepiej niż dobrze ... daje silniki dla maszyn ART w zespole Power Electronics, gdzie A. Espargaro właśnie zdominował tą klasyfikację 2 rok z rzędu (a de Puniet ma wyniki niewiele gorsze)

 

W tym właśnie cały myk - Laverty miał iść na miejsce Espargaro do Power Electronics na "Aprilię" ale Dall'Igna odszedł do Ducati i Power Electronics przesiada się na produkcyjne Hondy (i biorą do siebie Haydena)

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz rację - zapomniałem, jednak mimo wszystko silnikom Aprilli w CRT chyba bliżej do tych z WSBK niż tym z WSBK do tego co dostajesz w salonie u przedstawiciela Aprilli. Generalnie koncepcyjnie, wyścigówce Aprilli bliżej do prototypu niż do maszyny produkcyjnej. Aprillia Racing zawsze była specyficzna i bardzo zorientowana na cel w swoich sportowych poczynianiach. Porównać można ją chyba tylko do Ducati w swoich wczesnych czasach w WSBK. No ni jak nie da się tego porównać do HRC :) lub choćby zaplecza reszty z wielkiej japońskiej czwórki. Mam po prostu spore obawy o to, że te ostatnie sukcesy to właśnie pokłosie pracy Dall'Igny i Aprilli z pewnością będzie trudno go zastąpić. Niewiadomo też czy to odejście nie poniesie za sobą dalszych zmian. W każdym razie w 2014 przekonamy się jak ważny Gigi był dla Aprilli. Wątpię jednak aby był w stanie coś szybko zmienić w Ducati. Jeśli Ducati będzie konkurencyjne w dowolnym okresie przyszłego roku (bez poważniejszych zmian w strukturze królewskiej klasy jak np zmiana dostawcy opon) - to będzie cud.

 

Zamieszania co do tego kto gdzie i na czym pojedzie nadal sporo, ale do ostatniej rundy motoGP powinno się wszystko wyjaśnij.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz rację - zapomniałem, jednak mimo wszystko silnikom Aprilli w CRT chyba bliżej do tych z WSBK niż tym z WSBK do tego co dostajesz w salonie u przedstawiciela Aprilli. Generalnie koncepcyjnie, wyścigówce Aprilli bliżej do prototypu niż do maszyny produkcyjnej. Aprillia Racing zawsze była specyficzna i bardzo zorientowana na cel w swoich sportowych poczynianiach. Porównać można ją chyba tylko do Ducati w swoich wczesnych czasach w WSBK. No ni jak nie da się tego porównać do HRC :) lub choćby zaplecza reszty z wielkiej japońskiej czwórki. Mam po prostu spore obawy o to, że te ostatnie sukcesy to właśnie pokłosie pracy Dall'Igny i Aprilli z pewnością będzie trudno go zastąpić. Niewiadomo też czy to odejście nie poniesie za sobą dalszych zmian. W każdym razie w 2014 przekonamy się jak ważny Gigi był dla Aprilli. Wątpię jednak aby był w stanie coś szybko zmienić w Ducati. Jeśli Ducati będzie konkurencyjne w dowolnym okresie przyszłego roku (bez poważniejszych zmian w strukturze królewskiej klasy jak np zmiana dostawcy opon) - to będzie cud.

 

Zamieszania co do tego kto gdzie i na czym pojedzie nadal sporo, ale do ostatniej rundy motoGP powinno się wszystko wyjaśnij.

nic nie da się zrobić w jeden sezon (Ducati). Zbyt duża dysproporcja jest. Pamiętam za czasów Stonera gdy był w Ducati było tak: Stoner wyprzedzał Rossiego na prostych, Rossi był szybszy w zakrętach.... Ducati dalej poszło w moc i prędkości natomiast reszta w szybkie, niskie (w bazdzo dużym złożeniu) pokonywanie zakrętów...

meble biurowe

fotele obrotowe

krzesła obrotowe

krzesła konferencyjne

www.alias.org.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywiad z Lowesem odnośnie przejścia do Moto2, polecam

 

http://www.crash.net/motogp/feature/197616/1/sam_lowes_why_i_chose_moto2_over_wsbk.html

 

 

Yakhnich are close to running factory-backed MV Agustas next season, but the prospect of riding a new, undeveloped bike didn't appeal to Lowes.

“If I can go to Superbike on an Aprilia or Kawasaki and win, I'd go,” said Lowes, who sampled the MV Agusta F4 last month in a private test. “I didn't really have any offers anyway – Suzuki was the best offer and I'm not going to win on that.

 

(...)

 

“However, in Superbike if you don't have the bike, it doesn't matter who you are, you won't win. If you put Marquez on an MV Agusta, it wouldn't win, it's not good enough.

“The thing is, from an EVO Superbike to a Yamaha MotoGP bike, it is a different sport. From a Yamaha World Superbike to a Yamaha MotoGP bike, it's not a big step, but from a Superstock class... Look at Bryan Staring and he is only on a CRT bike. People won't pick you from here.

 

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja z Lavertym i Aprilią to istna kpina :( . Cóż to za banda włoskich matołów w tej Aprilii ... Makaron zamiast mózgu

 

Wybór Melandriego to jednak zrozumiały (marketingowo) ruch (włoski rajder na włoskiej maszynie), ale to w jakiej sytuacji fabryka zostawiła Laverty'ego - nie mam komentarza. Gość w dużej mierze wywalczył Mistrzostwo Konstruktorów w tym roku, zrobił Wicemistrza w pięknym stylu, ehhh ... Wyobraża sobie ktoś, że japoński producent by tak postąpił?

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...