wolnemiasto Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Tom też się dał objechac w drugim wyscigu Cytuj meble biurowefotele obrotowekrzesła obrotowekrzesła konferencyjnewww.alias.org.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Dziwna ta sprawa z Ducati. Po dominacji w BSB w zeszłym roku bałem się, że w tym pozamiata wszystko w WSBK, a już testy pokazały że będzie lipa. Ciekawe jak wyglądały zmiany w regulaminie w poszczególnych latach bo od pojawienia się Aprilli w WSBK dla Ducati to była równia pochyła. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 W STK 1000 faktycznie było grubo Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Aż wstyd się przyznać, ale nie widziałem jeszcze Suberbajków z Assen, oglądałęm tylko Supersporty. Czy ktoś może podlinkować gdzie obejrzeć - pobrać? Możliwe że wcześniej są linki ale nie znam wyników i nie chcę poznać aż nie obejrzę :)Dziękuję. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Na tym kanale http://www.youtube.com/user/The666Sicco/videos . Koleś jest dobry, na bieżąco uploaduje, różne serie wyścigowe :) . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Monza, rozpoczyna się naprawdę ciekawym wyścigiem STK1000 - pozostaje mieć nadzieję, że zobaczymy dziś równie ciekawe wyścigi w SBK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
relakzstyle Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 ajj pierwsza trójka w 0.1 sek. w pierwszym wyscigu na monzy :-) super. Tylko ten eurosport i reklamy :OOOO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pemeq Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 i komentator... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Super wyścigi, a Supersporty to chyba jakąś klątwę miały. Ta Monza jest szalona ogólnie... Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Oj jest byłem tam dwa razy na Track Day i musze powiedzieć, że TV kompletnie nie oddaje tego co tak się wyprawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Wyścigi były super wreszcie było to do czego SBK nas przyzwyczaiło.Moim zdanie w drugim wyścigu trzecie miejsce należało się jednak Guintoliemu Tom jedna ściął tę szykanę. Z resztą w parku zamkniętym nagle mieliśmy cztery moto Guintoli bez komisji uznał że to jemu sie należy trzecie miejsce. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Komisja po zakończonym wyścigu na wskutek protestu Aprili odebrała Syksowi trzecie miejsce, jednak po odwołaniu Kawasaki i szczegółowym zbadaniu czasu okrazeń komisja przywróciła trzecie miejsce Tomowi.Aprilia zapowiada jednak odwołanie do Międzynarodowego Sądu Dyscyplinarnego ma na to pięć dni i dopiero wtedy będzie jasna sprawa ostatniej pozycji na podium w drugim wyścigu. Komisja FIM ma co robić w tym tygodniu - minęły trzy wyścigi i pozycja Ducati w stawce jest jaka jest, więc najprawdopodobniej komisja techniczna FIM zdejmie z zespołów startujących na 1199 Panigale nakaz stosowania z racji większej pojemności restrykcji dotyczących zwężek w układzie dolotowym. Ciekawe czy pozwolą na wielkość kanałów dolotowych zgodnych z seryjnymi czy pozwolą jedynie na zwiększenie aktualnego limitu. Panigale jako jedyny motocykl w stawce posiada układ dolotowy (mowa o ilości powietrza) mniejszy niż posiada motocykl seryjny. Zdjęcie tego limitu wprost będzie wpływać na osiągi jednostki napędowej - więcej powietrza oznacza możliwość zwiększenia ilości paliwa. Ciekawe jak będzie to wyglądać, według F.Batty (szef zespołu Ducati Alstar)zdjęcie tej restrykcji z Panigale zaowocuje zwiększeniem mocy motocykla tak, że powinien mieć on przewagę ok 4 koni nad najlepszymi jednostkami 4 cyl. Pożyjemy zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 (edytowane) Póki co oglądałem właśnie tylko wyścig nr 2 SBK i faktycznie sytuacja z Sykesem była trochę kontrowersyjna. Z drugiej strony miał rzeczywiście lepsze tempo i nawet gdyby oddał miejsce, to wkrótce potem pewnie by znowu odbił. Ale to wiadomo, gdybanie ... Powalone te zasady WSBK. Niech dadzą limit pojemności V2 np. 1100 ccm, a zostawią w spokoju regulacje dotyczące airboxu itp. Przecież to chore, jeśli mówimy o klasie Superbike. Edytowane 13 Maja 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Niestety jednostka napędowa Panigale została tak skonstruowana, że znacznie bardziej cierpi przez owe restryktory niż jednostka poprzednika 1198.Ciekawe czy zostanie zdjęte ograniczenie całkowicie czy z 50mm na 52mm i ewentualnie stopniowo będę zwiększać, dla przykładu ta sama jednostka na tym samym obiekcie z restryktorem dopływu powietrza pozwalała osiągnąć prędkość 308 km/h a po zastosowaniu dolotu 62mm (taki jest seryjnie) prędkość wzrastała do 330km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 To już by było coś, niech zdejmą pozostałe restrykcje, lub nałożą takie same warunki na 4-cylindrówki, to sytuacja będzie nieco inna...Mnie czasami się wydaje, że ktoś w FIM miał pałę z fizyki...ale raczej przewiduję głębokie kieszenie...ot co...ale mam nadzieję, że się mylę..Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.