damian155 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Nadszedł czas aby rozstać się z moją corsą i kupić jakieś większe auto. Jestem na etapie poszukiwania jakiegoś coupe lub kabrio ale raczej tylko z twardym dachem. Silniki jakie mnie interesują to raczej benzynowe tak od 2L lub jakiś mocny diesel ,żeby było od czasu do czasu na trasie czymś przycisnąć i w miare wygodnie się podrużowało. Jeśli benzyna to oczywiście jakaś sekwencja wchodzi w grę. Myślałem nad francuzem Megane II cc 1.9dci lub 2.0 b , 2.0T niemiec to e46 diesel to tylko 3.0 lub benzyna od 2.0 w górę pomijając M3 oczywiście :D W grę wchodzi jeszcze mercedes C-klasa w203. Tyle jest tego na rynku ,że przeglądając oferty to człowiek poprostu baranieje. Może ktoś z forum porusza się w/w autami i może mi coś o nich powiedzieć lub podsunąć pomysł na jakieś inne auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pluto Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Jak Renault to tylko z silnikiem benzynowym w turbinie. Diesle są strasznie awaryjne (padły mi panewki przy 1.9dci) więc lepiej unikać. E46 ładne (sam mam e36 2.0 benzyna) ale ciut ciasne. Możesz szukać wersji coupe ale wątpię abyś w takich pieniądzach znalazł. Bmw dostarczy Ci trochę frajdy z jazdy z racji tylnego napędu i warto czasami wybrać się na tor i pobawić w drift jak się ma mocniejszy silnik ale w zimie nawet z mniejszą mocą jest to możliwe. Co do nowszych mercedesów nie mam zdania ale nie jest to już ta jakość co w W124 i W210. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Ojciec też ma diesla 1.9dci w scenicu i jakoś nic mu się poważnego nie dzieje przez 3 lata. Raz tylko turbawa padła. A saab jakoś mi nie podoba się szczególnie. Pozatym nie jestem przekonany do dachów materiałowych w zimie bo nie mam miejsca w garażu już na trzymanie auta więc będzie stało na zewnątrz. Już bardziej przemawia do mnie to C70. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Dach w Saabie 9-3 Cabrio to klasa sama w sobie. Jak ktoś go potrafi zniszczyć to znaczy że jest idiotą. Silnik 2.0T ma niestety swoje bolączki ale wystarczy trochę poczytać i będziesz w stanie sam zadbać by nie doszło do przegrzania lub gorszej tragedii. Ja robię właśnie downgrade z 350Z na W209 (szukam zadbanego egzemplarza), co prawda masz nieco mniej kasy ale może w takim razie W208? Wcześniej miałem jeszcze Lexa SC400 - również polecam - świetny czołg, praktycznie bez wad, trzeba tylko uważać na egzemplarze z pneumatycznym zawieszeniem, które mimo że jest prawie niezniszczalne to jak już się coś popsuje to można udaru portfela dostać. Mam jeszcze od 7 lat Mazdę MX-6 i o ile z mojego egzemplarza jestem bardzo zadowolony to ogólnie 95% egzemplarzy na rynku to zajechane przez dzieciaki miny. Cenie je sobie głównie za rzadkość z jaką spotykam je na drogach, bo jeśli chodzi o auta to mam trochę pod tym względem zboczenie. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) W tej kasie to zapomnij o 330D, a jak kupisz to raczej w nieciekawym stanie. Silnik jest mega zajebisty i bije konkurencje na łeb. 330i też będzie ciężko kupić w takiej kasie normalne. Możesz szukać Beemek Coupe E46 2.5, a najlepiej 2,8. Fajnie chodzą na gazie, napęd na tył. Ogólnie bardzo trwałe i dobre silniki. 2.5 ma 192 konie, 2.8 193 PS na podwójnym Vanosie to supero silnik, i w tej budzie całkiem jedzie. Dalej patrząc w stronę Audi możesz wybrać jakąś A3 z 1.8T (choć to nie coupe), ale w wersji 180PS całkiem to zapie**ala, i łatwo można podciągnąć do 200PS, a nawet więcej. Ogólnie w tej kasie nie poszalejesz za bardzo. Fajnym autem jest też Merc CLK W208 wersja 230 kompresor. Dobre silniki i moc prawie 200 koni daje całkiem fajne połączenie. Warto się nimi zainteresować.PS: Oczywiście jak chcesz zasmakować prawdziwej zabawy Beemką to szukaj E36 ze szperą, bo w E46 niestety ich nie było. Edytowane 5 Listopada 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 e30 w cabrio bym se zanabyl ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 e30 w cabrio bym se zanabyl ;)He he ja mam w planie zakup na przyszły sezon ładnej E30 albo kabrio albo coupe i zrobić swapa na 2.8 M52, posadzić niżej i wrzucić fajne fele 9 cali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Z e46 to myślałem w benzynie właśnie 323, 325, 328 tylko o tych silnikach. A3 też odpada ponieważ takie też nieduże auto. Ja mam 190cm i nawet nie zwracałem uwagi na w208 ale tak oglądam i nawet fajne auto. Bardzo mnie zaciekawiło. A takiego kultowego samochodu jak e30 nie szukam. O e36 to nawet nie chce myśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 CLK jest fajny całkiem, dość wygodny przy okazji i silnik o którym pisałem jeździ fajnie. Pooglądaj takie na żywca gdzieś bo to naprawde ciekawa fura, i nie spotkasz 20 takich samych na kazdym parkingu jak w przypadku E46. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) Właśnie o to chodzi ,że niewiele takich. A jak się sprawują automaty w tych mercach i kompresory? Awaryjne czy raczej nie Edytowane 5 Listopada 2012 przez damian155 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) Co do automatów to się nie wypowiem bo mnie samochody z takimi skrzyniami nie interesując. Kupując kompresora najlepiej brać 230, bo ma w okolicach 8 sekund do sety i ponad 230 V-max. Jak będziesz jechał oglądać to ze specjalistą który zna sie na kompresorach, żeby dobrze ocenił stan sprężarki. Pozatym nie ma się czego bać. A i byłbym zapomniał, największa zaleta kompresora. Ogrom mocy od samego zera, żadnych turbodziur , piękna sprawa. Edytowane 5 Listopada 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Automaty w tej (W208 i inne z tego okresu) generacji większych wad nie mają. Jeśli nie jadą od nowości na tym samym oleju to będzie git. Bardziej niż automatu bałbym się właśnie kompresora. Kiepski stan można tylko poznać po stracie osiągów i wzroście spalania, a jak auta nie znasz to tego od ręki sam nie stwierdzisz. Innym problemem jest korozja, niestety dość powszechna ale jak progi są całe to blacharka jest jeszcze do ogarnięcia, bo reszte co gnije da się wymienić. W208 miał sporo drobnych denerwujących usterek elektrycznych - tu się coś przepali tam wyświetlacz popsuje ... ale teraz części do tego sporo i nie jest to coś co powinno odstraszać. Co do E30 to powodzenia ... to jak szukanie igły w stogu siana, bo kto ma egzemplarz godny uwagi ten go nie sprzedaje po prostu. Kupując to najlepiej od razu pomyśleć o remoncie wszystkiego i wymianie dachu na nowy bo te jak są jeszcze ori to są już stare i się rozpadną powyżej 50km/h a te aftermarketowe to w 90% winyle o jakości chlapaczy z malucha. To już ten typ auta że kupując szukasz bazy do odrestaurowania a nie patrzysz na całokształt. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 C70 fajna gablota , oryginalna,ale 406 oryginalności też nie można odmówić, np 2.2 HDI lub 3.0 V6tu będziesz miał wszystko na pokładzie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Tak myślę że CLK kompresor też byłby fajny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 406 przy C70 to jakaś abstrakcja. ciekawe :) rozwiniesz temat ?abstrakcja w jakiej kwestii ?komfortu, silników, wyposażenia, bezawaryjności, pozycji społecznej :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.