lookazh Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Motocykl stał kilka tygodni bez odpalania. W takich przypadkach po kilku zakręceniach udawało mi się go na ssaniu odpalić i po rozgrzaniu silnika działał bez zarzutu. Dzisiaj miałem natomiast o wiele większe problemy z odpaleniem moto. Na ssaniu musiałem długo kręcić rozrusznikiem, aby silnik zaskoczył. Bez ssania nie zaskakiwał w ogóle. Mimo maksymalnego ustawienia ssania, silnik ledwo się kręcił, koło 800 rpm. Z silnika wydobywało się dość głośne cykanie. Po chwili gasł. Pomagało jedynie niewielkie odkręcenie manetki gazu do ok. 2-3k rpm. Większe skutkowało zgaśnięciem silnika. Przy odkręconej manetce w tym samym ustawieniu obroty falowały, najczęściej spadały w dół, pomagało jedynie dodanie i odpuszczenie gazu. Uwaga: ciągle miałem przy tym wyciągnięte na maksa ssanie. Ostatnia rzecz: ustawiłem kranik paliwa w pozycję grawitacyjną. Po minucie, dwóch utrzymywania obrotów silnika na 2-3k rpm strzeliło kilka razy z wydechu, a silnik zaczął pracować równo, mogłem odjąć gaz i zmniejszyć ssanie do połowy, silnik nie gasł i normalnie się rozgrzał. Przejechałem później kilkadziesiąt kilometrów i nie zaobserwowałem żadnych kłopotów. Motocykl stał chwilę pod pokrowcem przykrytym śniegiem po ostatnich warszawskich opadach. Czyżby jakaś woda dostała się do układu paliwowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Kolego chyba czas zajrzeć w zaworki i serwis gaźników Cie czeka. To tak w skrócie. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookazh Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Być może, ale nic nie zapowiadało takiej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Zaworki w gaźnikach do przejrzenia. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Wymień świece i problem powinien zniknąć. Pozdrawiam. Jimi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 następnym razem zalej gaźniki, włącz ssanieodpali za pierwszym aha i nie oddawaj motocykla do serwisu kosiarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhu Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Miałem w ER5 podobne objawy i też podejrzewałem gaźniki a okazało się, że jedna świeca padła. Tak jak radzi Jimi11 zacznij od nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 następnym razem zalej gaźniki,włącz ssanieodpali za pierwszym aha i nie oddawaj motocykla do serwisu kosiarek Kolego co miałeś na myśli :) ? Piejesz do mnie? Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.