michoa Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 W ogóle czy dla kogoś jeszcze olej kapiący z wydechu końcowego po spokojnej jeździe jest normalnym zjawiskiem? Jeśli to naprawdę olej? to jest objaw zgonu silnika i tyle :D ale mnie chodziło o fakt że moja chodzi i w sumie moc ma ale zdaje sobie sprawę że silnik jest w tragicznym stanie technicznym........i to na 100% leci olej bo olej się nie miesza z wodą i organoleptycznie sprawdzałem i to olej na 100%......zresztą zrobię fotę to wkleje...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 (edytowane) Czekam na te foty :D Wiesz gdy silnik w XLce Jjanka zaczynał skrzypieć lub wydawać inne bardziej niepokojące dźwięki niż zwykle to był znak że woła o olej :]U mnie coś dzwoni w silniku ale że nie bierze ani kapki oleju moc ma i cała reszta jest bez najmniejszych zarzutów to w zimie zrzucę górę i może wybadam co to jest, jak wymieniałem łańcuszek rozrządu myśląc że on jest przyczyną reszta rozrządu była w lepszym stanie niż w 6 lat młodszym dominatorze z mniejszym przebiegiem którego kiedyś miałem. Edytowane 18 Listopada 2012 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 (edytowane) Koledzy wyżej już powiedzieli co możesz sprawdzić, i ewentualnie poprawić. Ja tylko zapytam, czy robiąc górę silnika, a w szczególności zawory- czy sprawdziłeś luzy w prowadnicach zaworów?, bo wiesz jak luzy będą większe niż zalecane, to i nowe uszczelniacze nie pomogą. Jeżeli olej miałby być spalany w komorze (np: przez złe spasowanie tłoka), to przynajmniej na świecy zapłonowej (elektrodach) powinny być widoczne spalone grudki oleju (nagar). Ustal najpierw prawidłowo ilość oleju w silniku, i sprawdż co się będzie dalej działo. Przy zbyt dużej ilości oleju, silnik podczas pracy usiłuje zazwyczaj wypchnąć nadmiar oleju na zewnątrz, wszystkimi możliwościami. Edytowane 18 Listopada 2012 przez KARDAN-IN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 to jest objaw zgonu silnika i tyle :D Michoa - z calym szacunkiem, lubie Cie, ale... chędożysz... To co ktos tlumaczy zawsze dziel przez 4. Olej przy kolanku wydechowym - czyli moze to byc spod glowicy, spod cylindra itp itd. A najbardziej prawdopodobne jest ze uszczelka dekla puszcza przy otworze swiecy, przez co splywa po sciance i wylatuje kanalem odplywowym ktory ma ujscie... przy kolektorach. Tym bardziej ze swieca po wykreceniu jest w oleju od zewnatrz.Raz tak nawet mialem droga nauczke wymiany uszczelki pod glowica... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 jimi11 czytaj wszystkie posty przed napisaniem swojego :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.