Skocz do zawartości

Kompresja-problem z obliczeniem.


rahim711
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kompresję się mierzy a nie oblicza.A "compression ratio to stopień sprężania

http://pl.wikipedia.org/wiki/Stopie%C5%84_spr%C4%99%C5%BCania .

Kompresja to inaczej ciśnienie sprężania

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kompresja_%28silniki%29 .

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny problem napotkałem, wcześniejszy problem z brakiem iskry rozwiązałem.

Teraz tak, zrobiłem wymiankę z facetem na skutery. On Mi dał Generica z silnikiem w cześciach+drugi silnik gratis i wiele części, a ja mu Rexa. Zmniejsza w to..

Silnik dokładnie rozebrałem i wyczyściłem jak i resztę dupereli.

Poskładałem na częściach:

-wał seria

-gaźnik seria mikuni (rozwiercona dysza na 90-95)

-łozyska FAG

-cylinder hebo 70 (średnica 47.65)

-głowica hebo do cylindra 70

-tłok meteor 70 (średnica 47.60)

-wariator stage6

-rolki polini

-przeciw talerz top racing

-pasek polini

-sprężynki sportowe na sprzęgle(czerwone)

-membrana stage6 karbonowa

-filtr stożek sportowy

Dodam, że elektryka sprawna w 100%.

Problem tkwi z dynamicznym wkręcaniem się na obroty. Odpalam go na pełnym gazie(bez to jestnie możliwe). Z małych obrotów do najwiekszych wkręca się ale po środku jest załamanie w nich tzn. zamula na moment i powoli wchodzi na maxymalna, puszczę manetke to przez jakiś czas zawiesi się na bardzo dużych obrotach i schodzi. Najlepsze ustawienie jakie uzyskałem opisałem wyżej.Paliwo leci przez gaźnik od strony filtra. Całe zjawisko opisałem gdy skuter jest na nóżce, gdy na nim siedzę to jedzie 25km/h i ma małe obroty, nie wkręca sie.

FILMIK poniżej jak chodzi.

Zapraszam ewentualnie chętnego do pomocy na gg:4857019, będę BARDZO WDZIĘCZNY!

 

http://w527.wrzuta.p...blem_z_obrotami

http://w527.wrzuta.p...blem_z_obrotami

 

Kompresje sprawdziłem manometrem na kopce (nie rozruszniku) i wynosi 9.5-10 atmosfery. Silnik pali od kopa, ale ma problem z obrotami. Kompresja może być mniejsza przez nieszczelny wydech miedzy kolankiem a cylindrem?

 

Doczytałem się wielu info na necie. Ponawiam, że kompresje mierzyłem bez gazu, na zimnym silniku z kopki.

Edytowane przez rahim711
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...