Skocz do zawartości

Kawasaki GT550- stuka silnik


korba222
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam do kupienia drugą sztuke za przyzwoitą cenę. Jednak w motorku na wolnych obrotach cos stuka w silniku. Hałas dochodzi jakby od strony skrzyni. Co może być przyczyną( panewka czy może coś innego). Nie znam sie za bardzo, a poza tym moto nie jest mój i nie mogę nic odkręcić czy gdzięś zajrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stara kawa - ja bym omijal szerokim lukiem - skrzynia , glowica , panewki.... jesli koniecznie cos starego to mozna tanio wyrwac CB 550 Four , GS 400 - to sa dobre i trwale motocykle z lat 70.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy dodaniu gazu dźwięk ustaje. No chodzi o to że niektórzy mają hopla na punkcie starej Kawy właśnie :) . Mam już jeden taki motocykl i przez pół roku tylko olej zmieniłem. Chcę drugi bo to moto bardzo miło mnie zaskoczyło i dla kogoś jeżdżącego turystycznie bez wygłupów sprawia dużo frajdy. Silniki z tego co mówił mechanik też są uznawane za dość solidne. No ale wiadomo lata i użytkowanie przez kogoś bez wyobraźni robią swoje. Silnik podobny do silników w pierwszych Zephyrach więc chyba wynalazkiem jakimś nie jest.

Edytowane przez korba222
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo lancuszek/lancuszki rozrzadu .

 

Mialem kawe i wiem co to miekka glowica .... czesto jestem na wyscigach moto veteran , sa tam uzytkowane w wiekszosci hondy od 125 po 750 albo i 1000 , kilka yamah i suzuki roznych pojemnosci 2t i 4t , kawasaki jeszcze nigdy nie widzialem :) - zapewne zadna nie dojechala by do konca.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nitomen widzę że oprócz chwalenia się czym to nie jezdziłeś i pisania ze Kawa to złom to pojęcia nie masz żadnego. Stwierdzenie że Ty byś omijał czy, że cos by nie dojechało do końca nic nie wnosi do wątku i po co pieszesz w ogóle. Jak nie widziałes starej Kawy na MotoVeteran to raczej mało w życiu jeszcze widziałeś. ;) Napisz jakis kąkret na to o czym jest temat a historie i legendy przenies do innego działu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez nerw kolego, kazdy pisze to co wie z wlasnych doswiadczen, a wielu uzytkownikow mialo klopoty z roznymi modelami Kawy.

Ja jako rzeski 60 latek pamietam ze stare powietrzem chlodzone silniki byly nie do zarabania, ale mlodsze pokolenie nie mialo z nimi za duzo do czynienia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stara kawa - ja bym omijal szerokim lukiem - skrzynia , glowica , panewki.... jesli koniecznie cos starego to mozna tanio wyrwac CB 550 Four , GS 400 - to sa dobre i trwale motocykle z lat 70.

Patrząc w Twoim profilu na wiek to dla Ciebie "stara kawa" zaczyna się od modelu ZXR750, GPZ900E czy GPZ600R i masz rację, że trzeba je omijać zwłaszcza te egzemplarze naprawiane w krajowych kuźniach.

Ale co Ty możesz wiedzieć o wcześniejszych modelach ? Z900, Z1000 czy maleństwo Z550?

Nie było Cię jeszcze na świecie jak w ich fabryce powstał kultowy model Z1000Police notabene produkowany do dzisiaj w USA.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie też słyszałem że to wieczne silniki. Ale nie pisałem tego co by nie było, że chwalę bo mam takiego. :) Nie chodzi o motocykl z Torunia( nie ma go na allegro i innych). To motocykl znajomego z mojej okolicy. Wczoraj motocykl pojechał do mechanika no i o dziwo po odpaleniu, rozgrzaniu i przejechaniu kilku km stukania nie było. Troche dziwna sprawa. Ma go potrzymać kilka dni i jak się uda znaleśc usterkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik odpalany po długim postoju potrafi pracować na 3 cylindrach i wtedy wydaje dziwne dźwięki.

Łatwo to sprawdzić po temperaturze kolanek.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...