korba222 Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Witam. Mam do kupienia drugą sztuke za przyzwoitą cenę. Jednak w motorku na wolnych obrotach cos stuka w silniku. Hałas dochodzi jakby od strony skrzyni. Co może być przyczyną( panewka czy może coś innego). Nie znam sie za bardzo, a poza tym moto nie jest mój i nie mogę nic odkręcić czy gdzięś zajrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 a przy odkręcaniu gazu stukanie przyspiesza? Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 stara kawa - ja bym omijal szerokim lukiem - skrzynia , glowica , panewki.... jesli koniecznie cos starego to mozna tanio wyrwac CB 550 Four , GS 400 - to sa dobre i trwale motocykle z lat 70. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korba222 Opublikowano 14 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 (edytowane) Przy dodaniu gazu dźwięk ustaje. No chodzi o to że niektórzy mają hopla na punkcie starej Kawy właśnie :) . Mam już jeden taki motocykl i przez pół roku tylko olej zmieniłem. Chcę drugi bo to moto bardzo miło mnie zaskoczyło i dla kogoś jeżdżącego turystycznie bez wygłupów sprawia dużo frajdy. Silniki z tego co mówił mechanik też są uznawane za dość solidne. No ale wiadomo lata i użytkowanie przez kogoś bez wyobraźni robią swoje. Silnik podobny do silników w pierwszych Zephyrach więc chyba wynalazkiem jakimś nie jest. Edytowane 14 Października 2012 przez korba222 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 z tego co piszesz to wygląda na łańcuch przeniesienia napędu ze skrzyni biegów na silnika czy po zagrzaniu to stukanie cichnie ??pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korba222 Opublikowano 14 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Nie. Po zagrzaniu jest tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 albo lancuszek/lancuszki rozrzadu . Mialem kawe i wiem co to miekka glowica .... czesto jestem na wyscigach moto veteran , sa tam uzytkowane w wiekszosci hondy od 125 po 750 albo i 1000 , kilka yamah i suzuki roznych pojemnosci 2t i 4t , kawasaki jeszcze nigdy nie widzialem :) - zapewne zadna nie dojechala by do konca. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 W starych, chlodzonych powietrzem Kawach nie bylo miekkich glowic a silniki duzych pojemnosci byly uzywane w drag racingu.Miekka glowica to byl dopiero wynalazek silnika chlodzonego ciecza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 prawdopodobnie przeniesienie napedu, standard w starej kawie Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korba222 Opublikowano 15 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 Nitomen widzę że oprócz chwalenia się czym to nie jezdziłeś i pisania ze Kawa to złom to pojęcia nie masz żadnego. Stwierdzenie że Ty byś omijał czy, że cos by nie dojechało do końca nic nie wnosi do wątku i po co pieszesz w ogóle. Jak nie widziałes starej Kawy na MotoVeteran to raczej mało w życiu jeszcze widziałeś. ;) Napisz jakis kąkret na to o czym jest temat a historie i legendy przenies do innego działu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 Bez nerw kolego, kazdy pisze to co wie z wlasnych doswiadczen, a wielu uzytkownikow mialo klopoty z roznymi modelami Kawy.Ja jako rzeski 60 latek pamietam ze stare powietrzem chlodzone silniki byly nie do zarabania, ale mlodsze pokolenie nie mialo z nimi za duzo do czynienia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 stara kawa - ja bym omijal szerokim lukiem - skrzynia , glowica , panewki.... jesli koniecznie cos starego to mozna tanio wyrwac CB 550 Four , GS 400 - to sa dobre i trwale motocykle z lat 70.Patrząc w Twoim profilu na wiek to dla Ciebie "stara kawa" zaczyna się od modelu ZXR750, GPZ900E czy GPZ600R i masz rację, że trzeba je omijać zwłaszcza te egzemplarze naprawiane w krajowych kuźniach.Ale co Ty możesz wiedzieć o wcześniejszych modelach ? Z900, Z1000 czy maleństwo Z550?Nie było Cię jeszcze na świecie jak w ich fabryce powstał kultowy model Z1000Police notabene produkowany do dzisiaj w USA. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 Chodzi o niebieską GT550 z Torunia? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korba222 Opublikowano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 No właśnie też słyszałem że to wieczne silniki. Ale nie pisałem tego co by nie było, że chwalę bo mam takiego. :) Nie chodzi o motocykl z Torunia( nie ma go na allegro i innych). To motocykl znajomego z mojej okolicy. Wczoraj motocykl pojechał do mechanika no i o dziwo po odpaleniu, rozgrzaniu i przejechaniu kilku km stukania nie było. Troche dziwna sprawa. Ma go potrzymać kilka dni i jak się uda znaleśc usterkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Silnik odpalany po długim postoju potrafi pracować na 3 cylindrach i wtedy wydaje dziwne dźwięki.Łatwo to sprawdzić po temperaturze kolanek. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.