karen Opublikowano 15 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 To może lepiej pomyśleć nad taką : http://otomoto.pl/seat-ibiza-1-4-16v-100km-klima-sekwencja-C26190644.html ? 105KM w benzynie i nowa instalacja LPG (czerwiec 2012)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 No.... niby ładna itd. tylko po co ktoś zakładał instalację przed sprzedażą?Poza tym jak egzekwować niby gwarancję na to lpg skoro było założone za granicą? Gdyby było wszystko ok sztuka warta zainteresowania. pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 filipr, jak to po co diesla do miasta??? Po to zeby mało palił. Diesel ma małą amplitudę spalania = mało pali w mieście. Do tego wygodnie się jezdzi bo ma duży moment, żwawo przyśpiesza nawet gdy nie depczesz.Zrobiłem takim 1.9tdi (tylko 110konnym) 250tys i bardzo dobrze wspominam. Co tam trzeba robić... ok 100tys km rozrząd, 180tyskm drugi raz rozrząd + całe sprzegło.... i tyle. ok 300kkm regeneracja turbiny, pompa wodna, amortyzatory i znowu rozrząd. Po 300kkm już się zaczyna sypać. Po drugie...... to przecież nie jest nowoczesny diesel. To ostani sprzedawany diesel starego typu, perełka na rynku A właśnie, i nie brał bym diesla 1.6 TDI bo to już jest nowoczesny common rail Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 filipr, jak to po co diesla do miasta??? Po to zeby mało palił. Diesel ma małą amplitudę spalania = mało pali w mieście. Do tego wygodnie się jezdzi bo ma duży moment, żwawo przyśpiesza nawet gdy nie depczesz.Zrobiłem takim 1.9tdi (tylko 110konnym) 250tys i bardzo dobrze wspominam. Co tam trzeba robić... ok 100tys km rozrząd, 180tyskm drugi raz rozrząd + całe sprzegło.... i tyle. ok 300kkm regeneracja turbiny, pompa wodna, amortyzatory i znowu rozrząd. Po 300kkm już się zaczyna sypać. Po drugie...... to przecież nie jest nowoczesny diesel. To ostani sprzedawany diesel starego typu, perełka na rynku A właśnie, i nie brał bym diesla 1.6 TDI bo to już jest nowoczesny common rail No właśnie o to mi chodzi, że nowoczesny diesel w mieście się nie sprawdza... Jeśli z kolei kupi słynne 1.9TDI, to już kilka lat będzie miało i może trafić na minę. Oszczędność nowoczesnego diesla widać na trasie zdecydowanie bardziej niż w mieście. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Prędzej miną okaże się 3 letnie 1.6 niż 6 letnie 1.9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 A dlaczego niby? Z założenia używany diesel musi mieć dużo większy przebieg, bo rzadko kto kupuje diesla żeby nim kulać 10 tys km rocznie...Patrząc na przebiegi naszych sąsiadów nie zdziwiłbym się gdyby takie 6 letnie tdi miało przejechane z 400-500 tys km z licznikiem skręconym na 150 tys km. Z kolei benzyniaka dużo łatwiej znaleźć z małym przebiegiem. Poza tym w tdi są dwumasy, turbiny i inne cuda, które mogą ulec uszkodzeniu. Tym samym naprawa diesla zazwyczaj jest dużo droższa niż benzyny.Oczywiście to moja teoria, z którą niekoniecznie musisz się zgadzać :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Ale ja pisze o 1.6 TDI i 1.9 TDI, a nie o benzynówkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Zgadzam się całkowicie. Szkopuł polega wyłacznie na tym, że Ibiza jest jednym z ostatnich aut produkowanych z silnikiem 1.9TDI, klepali je do zeszłego roku!! A to cały czas, małe, eleganckie auto. I do tego zupełnie nieflotowe. Za 30k można kupić taką z 2009 roku, myśle że to cały czas opcja godna rozważenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Ale ja pisze o 1.6 TDI i 1.9 TDI, a nie o benzynówkach. Aaa to sorki :) Pozdr.F. Zgadzam się całkowicie. Szkopuł polega wyłacznie na tym, że Ibiza jest jednym z ostatnich aut produkowanych z silnikiem 1.9TDI, klepali je do zeszłego roku!! A to cały czas, małe, eleganckie auto. I do tego zupełnie nieflotowe. Za 30k można kupić taką z 2009 roku, myśle że to cały czas opcja godna rozważenia. Serio do zeszłego roku produkowali jeszcze 1.9TDI? Kurde... myślałem że ten najlepszy silnik z VAG już dawno do niczego niestety nie jest montowany (w sensie do żadnego samochodu). Czy jeszcze w jakichś " świeżych" samochodach występuje ten silnik? Aha i czy on ma DPF czy nie? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Tak, klepali, ale juz nie na europejski rynek. 2009 rok to ostatni rok nowych silników bez euro5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karen Opublikowano 18 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 (edytowane) Jutro będę testować tą 1,9TDI 90KM rocznik 2009 z Wrocławia, umówiłam się z gościem. Wygląd mi bardzo pasuje, kobiecy ;) Na co zwrócić uwagę oglądając ją / jeżdżąc? To jest jeszcze ten "słynny", stary motor, a przebieg według sprzedającego 89 000 km. Edytowane 18 Października 2012 przez karen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Jutro będę testować tą 1,9TDI 90KM rocznik 2009 z Wrocławia, umówiłam się z gościem. Wygląd mi bardzo pasuje, kobiecy ;) Na co zwrócić uwagę oglądając ją / jeżdżąc? To jest jeszcze ten słynny, stary motor, a przebieg według sprzedającego89 000 km. A masz jakiś link do ogłoszenia z tą 1.9 TDI? Jest sprowadzana czy z PL? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karen Opublikowano 18 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 http://otomoto.pl/seat-ibiza-sc-1-9-tdi-stylance-C26455134.html Na pewno trzeba będzie rozrząd wymienić, bo według właściciela wymieniany nie był. Auto sprzedaje jeden z pracowników wrocławskiego salonu Mercedesa, podobno samochodem jeździła żona, urodziło im się dziecko i potrzebują czegoś większego. Tyle wiem, co dalej zamierzam się dowiedzieć jutro osobiście. Podoba mi się wyposażenie, bo jak dla mnie jest wszystko to, co być musi. Tylko najważniejsze, sprawdzić wszystko co się da sprawdzić przy oględzinach. Jakieś sugestie co i jak? Kolega z komisu tłumaczył mi mniej więcej jak powinny wyglądać fabrycznie połączone ze sobą elementy np. w bagażniku czy pod maską. Jak można ocenić silnik, zużycie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 To znaczy tak... Wyposażenie auta bardzo bogate jak na tą klasę, więc raczje jest to sprowadzony samochód, ale tylko raczej. Jeśli jest sprowadzony, to jakąś przeszłość musi mieć i raczej powypadkową w mniejszym lub większym stopniu. Przebieg - w miarę rozsądny (realny) ale równie dobrze może mieć przejechane dwa razy tyle... Zobacz spasowanie elementów, tzn, czy szczeliny są równe i symetryczne między elementami. Popatrz czy nie ma śladu lakieru na uszczelkach itp. Mimo wszystko gdybyś była bliska podjęcia decyzji o zakupie to lepiej zapłacić jakiemuś fachowcowi z 200-300PLN albo postawić samochód do ASO (któe nie zawsze jest rzetelne) i sprawdzić je porządnie pod względem mechaniki i historii uszkodzeń. Nie wierz w jakieś zdjęcia na których pokazane jest, że auto miało np. tylko zbity reflektor i wgnieciony błotnik. Normalką przy sprowadzanych autach jest to, że u Niemca naprawia się je wstępnie (byle jak) poza jakimś elementem i robi się zdjęcia. W ten sposób auto sprzedawane jest jako powypadkowe (czyli nie musi przechodzić TUV po naprawie), potem kupujesz takie auto i okazuje się, że poza widocznymi na zdjęciu uszkodzeniami miało wspawaną jeszcze np. 1/4 podłogi :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 http://otomoto.pl/se...-C26455134.html Na pewno trzeba będzie rozrząd wymienić, bo według właściciela wymieniany nie był. Auto sprzedaje jeden z pracowników wrocławskiego salonu Mercedesa, podobno samochodem jeździła żona, urodziło im się dziecko i potrzebują czegoś większego. Tyle wiem, co dalej zamierzam się dowiedzieć jutro osobiście. Podoba mi się wyposażenie, bo jak dla mnie jest wszystko to, co być musi. Tylko najważniejsze, sprawdzić wszystko co się da sprawdzić przy oględzinach. Jakieś sugestie co i jak? Kolega z komisu tłumaczył mi mniej więcej jak powinny wyglądać fabrycznie połączone ze sobą elementy np. w bagażniku czy pod maską. Jak można ocenić silnik, zużycie?Jeżeli przbieg jest prawdziwy to pierwszy rozrząd przy 150.000km. 1,9tdi jest dobrym silnikiem ale te 1.9 tdi są już na commonrailu i mają DPF Chyba tylko jeden typ nie ma ale nie pamiętam który. To już nie są "te" stare dobre 1.9tdi ale z nich się wywodzą i są o wiele wiele lepsze nisz np 2,0 tdi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.