Randy T. Opublikowano 12 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2003 No może i prościej ale 40 zł za zawór niewiadomej jakości to conajmniej o 75% za dużo. W łodzi podobne można było dostać za 20 zł ale nie wyglądały dla mnie zachęcająco.Wole już przerobić jakieś z mercedesa albo z ciągnika i wypolerować, wtedy mam przynajmniej pewność że się sprawdzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pikolo Opublikowano 17 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2003 Człowieku wejdź sbie na stronke www.paradowscy.pl...i poczytaj troszeczkę.... 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randy T. Opublikowano 17 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2003 Nie musisz sie od razu tak unosić jakbyś wszystkie rozumy pozjadał :twisted: Jak sobie nie potrafisz zrobić zaworów lub wolisz coś testować na swoim motocyklu to prosze bardzo. Ja wole wszystko zrobić sam jeżeli mam możliwość i nikt mi tego nie zabroni. Poza tym opisałem tutaj sprawdzony sposób przeróbki zaworów jeżeli ktoś chciałby to zrobić samemu dlatego nie wiem o co masz pretensje. Jeżeli potrzebowałbym lepszych zaworów to przerobiłbym je z mercedesa. To forum jest po to żeby odpowiadać na pytania użytkowników i każdy może opisać swój sposób naprawy jeżeli ma o tym pojęcie. Ty podałeś swój sposób i bardzo dobrze, bo zainteresowani mają wybór, ale nie znaczy to że możesz krytykować mój sprawdzony pomysł. Za dużo już kłótni było na tym forum i nie mam zamiaru prowadzić następnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 Ciągnikowe zawory są do niczego. Przynajmniej te z mojej Agromy, błyskawicznie się sklepują, wycierają trzonki, wydechowy urwał mi się po 5000km. Wprawdzie prawdopodobnie stało się to przez całkowite wyrobienie grzybka popychacza, co za tym idzie zniszczenie krzywki koła rozrządu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zawory od Paradowskich są montowane do wielu silników katowanych w rallycrossie, do restaurowanych maszyn zabytkowych, a także do silników współczesnych w sytuacjach gdzie oryginały są niedostępne lub nieopłacalne.Znam silnik Forda Escorta USA 1.9 litra, czyli Mazda, złożony na zaworach od Paradowskich. Silnik zrobił od naprawy głowicy już ponad 100 tys km, wożąc prasę i inne zaopatrzenie, i nic się nie urywa. Zakres obrotów użytecznych tego silnika sięga ponad 6000 obr/min, czyli nie kręci się on wolniej od Junaka. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Prosze panstwa, ten temat kolega aker6 wygrzebal sprzed 3 lat - od tego czasu kilka rzeczy sie zmienilo, m. in. nie ma potrzeby udowadniac ze zawory Paradowskich sa b.dobre. Adam M.PS. Dalej brakuje pewnego w 100% zakladu w ktorym mozna DOBRZE zregenerowac wal do Junaka. Pod tym wzgledem nic sie nie zmienilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.