rzanas Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Witam, czytałem w internecie, że istnieje możliwość zarejestrowania motoru bez homologacji poprzez jej uzyskanie. Otóż posiadam Honde CR 125 bez żadnych papierów, bez lamp, typowa torówka. Co bym musiał zrobić aby uzyskać homologacje ( zakup lamp i obowiązkowych pierdół to wiem). Jednak jak zarejestrować coś na co nie mam absolutnie żadnego dokumentu? Z góry dziękuje za odpowiedz, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 odpuść temat bo nie ma najmniejszego sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzanas Opublikowano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Ma sens, można byłoby legalnie na tor dojeżdzać bynajmniej. Koszty mnie nie interesują, zadałem pytanie przecież. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber125 Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 musiałbyś wszystkie rzeczy zamontować takie jak lampy, kierunki, klakson, potem do rzeczoznawcy i tam u niego uzyskujesz zaświadczenie, że pojazd jest zdolny do ruchu ulicznego, potem do wydziału komunikacji suniesz i tak to w teorii wygląda, jak dobrze myślę to rejestrujesz tak samo jak customa, na SAM, więc około 1000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzanas Opublikowano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 najchętniej to bym zarejestrował na A1 / motorower jeżeliby dało radę, jest taka możliwość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 nie bynajmniej a przynajmniej jak już, poza tym zadałeś pytanie, które nurtowało już wiele osób przed tobą i na forum są tematy w których dokładnie opisano całą procedurę, ale jak dotąd chyba każdy odpuścił :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzanas Opublikowano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 http://otomoto.pl/honda-cr-125-2t-zarejestrowana-M3398716.html jednak można, tylko jak.. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 w Polsce rejestracja sprzętu gdy nie sie nawet dowodu zakupu, faktury itp jest praktycznie niemożliwa, gdy takie crki są z rejestracją to oznacza tylko tyle, ze sciagnięto je do Polski juz zarejestrowane, kolega właśnie tym sposobem ma cr 125 z kwitami, ale i tak nie rejestruje bo i po co? 20 czy nawet 40km mozna smialo jechac na kołach i bez papierów, a dalej sie na tym jechac nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzanas Opublikowano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 to może mi kwity oddać. ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Zarejestrujesz, tylko musisz mieć wujka w gminie i szwagra diagnoste. Nawet jak doczepisz wszystkie lampy, klaksony i tone innych rzeczy, które z crosa zrobią choinkę, to i tak wydech nigdy nie spełni normy hałasu (90db chyba). A na tor zawsze można polami dojechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAMAHAYZ123 Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 jeżdżenie crosowka po drogach asfaltowych to czysty bezsens koszty samych opon nie mówiąc tu o silniku itp pchnij ta cr'ke i kup exc 125 juz zarejestrowane albo kup starego transita za 4 tyś tak jak ja to zrobię w 2013 r bo za dużo zachodu i tak jak mowie same opony bd w oczach znikały ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 a rame z papierami to ty masz? oto się tu rozchodzi... aż tak daleko masz do toru? wypożyczka przyczepki albo dokupić transita jak kolega u góry mówi... zresztą nurtowali ten temat niejeden i wsyzscy sobie odpuścili bo nie ma to najmniejszego sensu... przyjrzyj się np Kawasaki KDX 125 i Kawasaki KX 125 z podobniego roku.. paczaj jakie KDX a KX ma magneto... w KDX jest duże koło napędzające całą elektryke a w KX'ie malutkie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Krzyśku w przypadku o którym piszesz, zresztą przy exc i sx chodzi o to samo. Różnica w magnetach nie wynika z tego że jedno ma napędzić całą elektrykę a drugie nie. One się różnią ponieważ cięższe magneto ma większą masę bezwładności co przekłada się lepszym dolnym zakresem kosztem górnego, przy lżejszym jest odwrotnie lepsza góra obrotów kosztem dołu oraz szybsze wkręcanie się. W poruszonym przez ciebie przypadku magneta można śmiało zmieniać. Tyle OT :P A co do tematu, to z tego co mi się obiło o uszy to jako SAM-a nie da się zarejestrować pojazdu który jest seryjnie produkowany (nie jestem pewien w 100%, więc mogę się mylić ) Dalej, koszta które poniesiesz przy tej operacji pewnie wyjdą połowę wartości twojej CR jak nie lepiej. Potrzebować będziesz pełną elektryke( stator, magneto, wiązki, aku) wszystkie lampy, przełącznik, lusterka, wydech spełniający normy hałasu. Pewnie myślałeś że założysz sobie lampki, jakieś pierdoły i gotowe, a tu niestety musisz wykonać o wiele więcej. Także łatwiej i szybciej było sprzedać moto i kupić hard enduro, albo dojeżdżać bocznymi dróżkami , spokojnie na tor a za kase zaopatrzyć się w ochraniacze z górnej półki i zrobić remoncik motorkowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 dzięki za wytumaczenie;) ehh człowiek myśli że coś wie a tu może się dużo dowiedzieć;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sumomoto Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 Kiedyś takie hondy przerabiała Honda Italia. I w tedy były to modele CRE.kiedys zawodnik rejestrował crossówki bo trzeba było ale "bez dopuszczenia do ruchu" Taniej wyjdzie przyczepka! Jeżeli nie masz ciągłości papierów (dowodów własności!), to nie zarejestrujesz . nawet trialówki są rejestrowane, ale posiadają homologację i kit homologacyjny ______________________________________________________________________________SUMOMOTO Motocykle Akademia Enduro Trial Cytuj _______________________________________ www.sumomoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.