DAN Opublikowano 28 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2004 Witam!GSXR 1100W 95r. wyczyściłem gaźniki, chciałem zsynchronizować ale każdy chodził inaczej wiec nie wiedziałem jakie ma być podciśnienie, patrze do serwisówki a tam wszystko podane ale wakuometry jakies z epoki kamienia mają z kulkami metalowymi wewnątrz rurek, a jedyne co jest napisane to że podciśnienie musi znajdować sie w połowie skali, ale wartoście nie podali oczywiscie.jestem podłamany bo moto ledwo chodzi,żle się wkręca na obroty i w ogóle kopci na biało, potem to juz całkiem rozregulowałem je chyba bo nie chciała odpalić.NAszczęście udało mi się ustawić w miare że znowu odpala, no ale dalej nie wiem ile ustawić.W mojej starej 750 ustawiałem na 0,2 ale tutaj przy 0,2 to ledwo chodzi :P więc coś jest nie tak.Jakby tego było mało to zauważyłem,że miedziana rurka wychodząca z góry gażnika a wchodząca prawie do komory pływakowej jest pęknięta ;) .Może uda się to zlutować???I jeszcze jedno pytanie w starej gsxr podciśnieie do baku brał z gażnika a tutaj bierze z kroćca ssawnego łączącego gażnik z cylindrami.I pytanie czy przy ustawianiu gażników zaślepić te podciśnienie czy zostawic.Na mój gust to raczej trzeba to zaślepić ale wole zapytaćPoratujcie dobrą radą :P Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2004 W praktyce podciśnienia są w okolicy 0,20 do 0,25. Naważniejsze jest wyregulowanie równo - to podstawa. Sprawdź też czy masz odpowiednio (i jednnakowo) wykręcone śruby składu mieszanki na wolnych obrotach. POzdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 Te wakuometry z kulkami to sa deczko lepsze od wszystkich zegarowych drogi kolego. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN Opublikowano 29 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 W praktyce podciśnienia są w okolicy 0' date='20 do 0,25. Naważniejsze jest wyregulowanie równo - to podstawa. Sprawdź też czy masz odpowiednio (i jednnakowo) wykręcone śruby składu mieszanki na wolnych obrotach. POzdro, Pawel[/quote']Gażniki widać że nie były chyba od nowości ruszane także nawet nie tykam tych śrub ze składu mieszanki bo pewnie sa orginalnie jeszcze ustawione, a po ostatnim moto mam przykre doswiadczenia z tymi srubami, nic ide grzebać dalej, może w końcu zaskoczą na wszystkie równo.3majcie się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 30 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2004 Witam, Mnie martwi jedna rzecz- to, że kopci na biało... taki dym przynosi mi tylko jeno na myśl-motocykl pali olej. Sprawdz ciśnienie na cylindrach, jeśli będzie za małe to masz nieszczelną komore spalania i wtedy będziesz miał problemy z ustawieniem podciśnienia na waku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.