bryła84 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Szanowni koledzy jestem nowy wiec zaczne od powitania WSZYSTKICH motocyklistow z forum i nie tylko. Szukalem wczoraj informacji dotyczacego zagadnienia z tematu, a konkretnie wycieku z pod pompy sprzegla z ktorym nie moge sobie poradzic.Cieknie .......olej a raczej pompa mocno sie poci. Zmienilem uszczelke na org ktm, fabrycznie el. ten jest uszczelniony dodatkowo jakims silikonem, co rowniez uczynilem Loctaitem i niestety nic to nie zmienia.po zdjeciu pompy na lozysku w bloku silnika jest dosc duzo oleju ??Jesli ktos mial podobny problem kat exc 200 model 07 prosze o ew wskazowki czy jest to tylko kwestia porzadnego uszczelnienia czy moze wymiana jakichs uszczelniaczy przy mech. wysprzeglajacym.PzdrDaniel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Jeśli coś ź le zrozumiałem, to sorry, ale w karterze pod wysprzęglikiem MA być olej ze skrzyni biegów. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Szanowni koledzy jestem nowy wiec zaczne od powitania WSZYSTKICH motocyklistow z forum i nie tylko. Szukalem wczoraj informacji dotyczacego zagadnienia z tematu, a konkretnie wycieku z pod pompy sprzegla z ktorym nie moge sobie poradzic.Cieknie .......olej a raczej pompa mocno sie poci. Zmienilem uszczelke na org ktm, fabrycznie el. ten jest uszczelniony dodatkowo jakims silikonem, co rowniez uczynilem Loctaitem i niestety nic to nie zmienia.po zdjeciu pompy na lozysku w bloku silnika jest dosc duzo oleju ??Jesli ktos mial podobny problem kat exc 200 model 07 prosze o ew wskazowki czy jest to tylko kwestia porzadnego uszczelnienia czy moze wymiana jakichs uszczelniaczy przy mech. wysprzeglajacym.PzdrDanielz tego co piszesz masz problem z wysprzęglikiem a nie z pompą (pompa jest na kierownicy, wysprzęglik przed zębatką) wysprzęglik składasz na uszczelkę papierową (ma miec odpowiednią grubośc, mozna kupic rózne, w manualu jest napisane jak ją się dobiera) zadnego silikonu sie tam nie daje, na sruby dajesz klej do gwintów i ma to trzymac, nie ma tam cieśnienia wiec o ile korpus ani wysprzęglik nie jest wyszczerbiony to nie ma prawa cieknąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryła84 Opublikowano 10 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Tak masz racje to jest wyszprzeglik nie pompa, zle sie wyrazilem.Zalozona jest oryginalna uszczelka ktm-owska, po rozlozeniu wyczyszczeniu wszystkiego i zmontowaniu od nowa na nowej uszczelce -gdy stoi na stojaku tzn w miare poziomo jest sucho , a gdy zostawilem go na nozce bocznej na pare dni- poci sie delikatnie, wiec pewnie trzeba bedzie jeszcze raz to zdemontowac .dzieki za podpowiedzipzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Złóż to na uszczelce + sylikon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 A może masz gdzies wysprzęglik pęknięty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.