tostek Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 (edytowane) Śruby pod crashe ze stali 10.9 jakieś ocynkowane cokolwiek żeby nie rdzewiały. Ewentualnie stal wytrzymałościowa 8.8.Moga byc 160mm lub 170mm długości, łeb sześciokątny, gwint na części trzpieniaKtoś wie gdzie takie dostanę i czy w ogóle? Wiem, że sa alternatywne rozwiązania typu ślusarz tokarz itp. ale gdzieś czytałem że śruby wytrzymałościowe nie są proste do obróbki i sie je osłabia obrabiając Edytowane 26 Września 2012 przez tostek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karo Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Na św. Wincentego obok Kołowej (jakieś 200 m w stronę Ronda Żaba) jest sklep ze śrubami - jest tam gość, który do tej pory miał wszystko czego potrzebowałem. Sklepik zawalony pudełkami ze śrobami, nakrętkami, podkładkami itp., a sprzedawca miły i bardzo kompetentny. Markety budowlane nie mają przy nim szans. Sklep dość krótko otwarty - do jakiejś 17 czy 18... Może będziesz leciał do Kbk opodal, jeśli dobrze odczytuję skrót Kbk.... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Tostek, 2 uwagi. 10.9 będą za twarde. Śruba przy szlifie ma się wygiąć, a taka pęknie. Bierz 8.8. Druga sprawa to taka że będziesz miał problem z łbem sześciokątnym gdy będziesz chciał kiedyś odkręcić crasha, tak że polecam imbusowe. Ja kupiłem na ursynowie imbusa M10 8.8 150mm, na Surowieckiego 4. Firma nazywa się Metalmax. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tostek Opublikowano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 (edytowane) Oryginalnie była 10.9 (womet-tech) Ostatni dzwon był przy 8.8 i trochę sie za bardzo wygięła, tak mi sie wydaje, ale swoja rolę spełnilaPotrzebuje dłuzszej niz ta od womet techu co by ja wkręcic głebiej (zerwany gwint)W fanmet nie ma jezeli to o to na sw wincentego chodziło (dzwoniłem przed sekunda) W metalmaxie tez nie :) Edytowane 26 Września 2012 przez tostek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tostek Opublikowano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 (edytowane) Tam na radzymińskiej juz byłem, mają kl. 8.8 długie bo na 230 z gwintem 1.5 więc to jest alternatywa. Uciąć i przegwintować.Na fieldorfa dzwoniłem też nie ma Raczej chyba nie do dostania Edytowane 26 Września 2012 przez tostek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 sbrobuj w fabory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karo Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 tak, chodziło mi o fanmet....jeszcze dobry sklep ze śrubami jest w pawilonie na rogu Okulska/Puławska - wejście od Puławskiej:namiary Puławska 74/80 WarszawaEdytuj szczegóły22 845 05 42 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 nie dostaniesz takich srub :Po imbusach tym bardziej zapomnij,albo robisz sam albo kupujesz szpilki od bandita mocujace silnik- z tym to bedzie drogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tostek Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Źle zmierzyłem bo potrzebna mi 150 do 155 na długość.Kiedys (jakieś pół roku temu) udało mi sie dostać na 160mm taką (tam odrobinę za długa była ale podkładki załatwily sprawę)Kupiłem w ASMET na jerozolimskich, teraz już takowych nie mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Jak 150mm to w Metalmaxie kupowałem niedalej jak 2 miesiące temu, kl. 8.8, łeb imbusowy, za piątaka. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 drobno zwojową ciezko dostac. nie mozesz naciac twardszych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tostek Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 (edytowane) Nie znalazłem twardszych na tyle długich żeby dało się uciąć i przegwintować. Chyba ze m12 przetoczyć i dopiero ale to dużo zachodu w metalmaxie najdłuższe były na 90mm Ktoś wykupił wszystkie długie drobnozwojowe chyba :) Edytowane 28 Września 2012 przez tostek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 moim zdaniem to bład dawac długie sruby - efekt tego taki ze wyrywa mocowanienie lepiej dorobic aluminiowe/ metalowe mocowanie? lub głebiej osadzic mocowanie sruby w crash padziewrzuc zdjecie tych crashów kilka sztuk juz widziałem po takich crasha szczegonie w fz6 gdzie miały dziury w bloku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tostek Opublikowano 30 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 najlepszym rozwiązaniem byłoby po prostu naprawic zerwany gwint :)póki co długa śruba nic nie zepsuła, wygieła się.crashe womet techa krótkie dedykowane do f4na drodze publicznej przy wywrotce i tak nie będzie co zbierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.