HARPAGAN Opublikowano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 (edytowane) Jak WJ jest za duże, to te trzy podane przez Ciebie są jeszcze większe.Z linki:Chcesz małe auto, a liftu 4" do tego 35" na kole?Przy 100 na tym balonie czasem trudno w pas trafić.Jeśli przełożenia niezmienione, to te 116 KM w nominale, słabo tym kołem kręci.Podkręcisz turbo aby fabryka wróciła, pokręcisz śrubą dawki to poprawisz nieco.O przyśpieszeniach znanych z Jeepa zapomnij. Porównywalne to będzie to startu przeładowanego jelcza.Ze zdjęć i opisu prezentuje sie ładnie :cool:Po mojemu retusz, ale ja się nie znam.Co do konserwacji spodu, to najlepiej młotek w rękę i nap**dalać po ramie zwłaszcza w tylnej jej części .Nie dotkniesz, to jedynie pobrandzlować się nad zdjęciami możesz :biggrin:Przy ew. kupnie sprawdzić testerem szczelność głowicy.Silnik na ciepło nie powinien podrygiwać jak w epilepsji. To rzędowa 6. Ma chodzić równo.Jeśli jest inaczej, odpuść sobie. Sprawdzić napędy, jest blokada tylnego dyfra, sprawdzić działanie.Co do zastosowanego zawieszenia. Iron nie cieszy się zbytnią popularnością. Wynika to z, marniejszej niż u konkurencji, trwałości.Jest przy tym tańszy.Skrzynia biegów. Powinny wchodzić bez oporów i zgrzytów. Najpierw zdycha 3 potem 5 itd. :biggrin: Remont nieopłacalny. Lepiej szukać używki.Spalanie średnie na tych kołach trzeba liczyć jakieś 13-15l. W terenie niepoliczalne. Chyba że w motogodzinach :)Dobra to tyle. Idę popracować. Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Jeśli chodzi o wielkość to zapomniałem napisać, że szukam krótkiego auta typu Pajero 3d lub Patrol 3d, ewentualnie Land Cruiser również 3d. Uświadomiłeś mi, że te 2.8 naprawdę może być za słaby do tak zestrojonego auta. Jeszcze raz dzięki za wskazówki Edytowane 11 Września 2013 przez HARPAGAN Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 (edytowane) Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Jeśli chodzi o wielkość to zapomniałem napisać, że szukam krótkiego auta typu Pajero 3d lub Patrol 3d, ewentualnie Land Cruiser również 3d. Uświadomiłeś mi, że te 2.8 naprawdę może być za słaby do tak zestrojonego auta. Jeszcze raz dzięki za wskazówki te 3d i tak są gabarytowo większe niż WJ :) . Istnieje jeszcze rozwiązanie w postaci silnika 4,2 patrolowego. Przy mostach z 2,8 na 35" robi jak fabryka. Wolnossąca jednostka napędowa zaspokaja się mniejszym zuzyciem paliwa, większą trwałością i idiotoodpornością. Wysoko w górach brakuje nieco mocy. Zaworami klaska jak zadowolona gimbaza z występu bibera. Ale to kowadło które pojedzie na wodnym roztworze z gumofilca ew. węgla. Rozrząd na kołach zębatych. Sam jeżdżę longiem i bardzo sobie to cenię,zwłaszcza na dalszych wypadach. Spanie w samochodzie ma swoje plusy. Edyta:Spójrz jakim samochodem facet jeździ:http://www.kajmanoverland.pl/realizacje?showall=&start=12Więc wiesz bardziej kwestia potrzeb Edytowane 11 Września 2013 przez lysy76 Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Lysy widze ze niezle siedzisz w temacie. A propo spania, rozgladam sie za namiotem na dach i jest tego nawet sporo. Czy jest cos na co trzeba zwrocic szczegolna uwage, bo raczej nie cena mowi o jakosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 a ja polecam subaru legacy 2,0 165KM i napęd zawsze i wyłącznie na 4... Cytuj meble biurowefotele obrotowekrzesła obrotowekrzesła konferencyjnewww.alias.org.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Lysy widze ze niezle siedzisz w temacie. A propo spania, rozgladam sie za namiotem na dach i jest tego nawet sporo. Czy jest cos na co trzeba zwrocic szczegolna uwage, bo raczej nie cena mowi o jakosci. ledwie liznąłem temat. :wink: :flesje:możesz celować w Hannibala, ale czy ja wiem?Jest chińszczyzna, zwróć uwagę na wentylację. Im więcej tym lepiej. Generalnie zasada rozkładania jest podobna, może użyte materiały do produkcji i robocizna robią cenę. A niektórzy importerzy twierdzą, że zamawiają swoje produkty w tej samej chińskiej fabryce i z tych samych materiałów co czołowi producenci. Więc jeśli wierzyć zapewnieniom importerów, różnica w obrandowaniu? :icon_rolleyes: Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 (edytowane) Po obejżeniu paru szrotów i po głębszych przemyśleniach zaczynam rozglądać się za rav4 I gen 3d.Mieliście może doczynienia z takim autem? Silnik 2.0, napęd 4x4 z blokadą jakąś, chyba dyferencjału centralnego. Jak to radzi sobie w śniegu? Edytowane 22 Września 2013 przez HARPAGAN Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 bedzie ok :) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 kulka, wiesz coś o napędach w Rav4 I gen? Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 nie zglebialem sie w temat , natomiast kilka u mnie dosc bezawaryjnie lata w okolicy Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Kurcze, idealny byłby dla mnie Pajero II 3d 3.0V6 super select, po lifcie, ale nie ma takich na rynku wtórnym godnych uwagi. Rav4 to zło konieczne. Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 nie musiisz mnie sluchac bo ja jeepniety jestem ale o wiele lepszy xj 4.0 z automatem , reduktor 242 daje ci to samo tyle ze xj jest prostszy w obsludze, mniej awaryjny i tanszy pod kazdym wzgledem , rowniez spalania ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 (edytowane) kulka, miałem jeepa granda wg. Trochę się boję xj, że dużo będzie przy nim grzebania i często.W Granda wsadziłem grande kasy i musiałem sprzedać z powodów osobistych. Teraz już wszystko na prostej i auto by sie przydało 4x4.O xj nie wiem za wiele, jakiego masz jeepa? Edytowane 22 Września 2013 przez HARPAGAN Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 mialem xj , yj , a zostawilem zj . jezdze nimi od 2006r i nie mialem wydatkow zwiazanych z ww. jedyna awaria byl padniety czujnik polozenia walu. uzytkuje na codzien uwazam ze xj jest najmniej awaryjnym autem z 4x4 , do tego najprostszym znam sie na nich , kupilem ich kilkanascie , dla znajomych w wiekszosci . najwazniejsze to wiedziec co sie kupuje ladowanie kasy w jeepa? obce mi to jest jak chcesz sie czegos dowiedziec , 502trzyczterydwa832 Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 (edytowane) Dzięki kulka, jak zdecyduję się na xj-ta to najpierw dryndnę do Ciebie z pytaniami. Narazie biję się z myślami i słowami żony(miałeś już jeepa i cały czas kasę w niego pchałeś, teraz będzie to samo). Czy Realne jest kupić dobrego xj do 15 tys? Czy zj ma takie same napędy jak xj? A może ma lepsze;) Edytowane 22 Września 2013 przez HARPAGAN Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Kulka, czy wszystkie xj mają tak, że tylko koła co mają lżej kręcą tak jak jest tu pod koniec nagrania? Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.