Gość Zbycho Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 ZRX1200Wskaźnik temperatury skacze, spada poniżej skali i rośnie w ciągu sekundy do najniższego poziomu wskazań.Czyli cały czas na dole, ale drga i skacze. Płyn chłodzący w zbiorniku wyrównawczym w dolnym stanie.Jak wjeżdżałem do garażu włączył się wentylator mimo że wskaźnik temperatury był ... no qurna ... wskazywał temperaturę przy której nigdy się nie załączał.Temperatura za zewnątrz, około 12C. Czyli zimno.Co robić kochane Bravo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Sadze, ze czujnik temp. masz do wymiany. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 A płyn kiedy był wymieniany? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 A płyn kiedy był wymieniany? Dwa tygodnie temu ? ! Lub coś przybliżonego :icon_mrgreen: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezer Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 (edytowane) To, że wskazówka skacze wskazuje, na niepewne połączenie elektryczne. Sprawdź kostki, przyłącze czujnika. Problem może też leżeć wewnątrz w zegarach, lub tak jak napisał Januszm po stronie czujnika. Miałem identyczny przypadek w aucie, tam jedna z dwóch cewek w zegarach miała zimny lut, i a jak doszły do tego drgania wskazówka chciała ośkę ukręcić. Co do wentylatora to załączył się pewno tak jak zawsze tylko inna temperatura mogła być na zegarach wskazywana z powodu usterki. Jeszcze jedno, zegary możesz sprawdzić podpinając zamiast czujnika opornik, lub potencjometr. Musisz tylko dobrać odpowiednią rezystancję na podstawie danych z serwisówki. Jeżeli po takim zabiegu wskazówka będzie szaleć znaczyć to będzie, że problem leży w zegarach, lub gdzieś po drodze w przewodach. Jeżeli wskazówka będzie stała nieruchomo to wtedy najpewniej czujnik kaput. Edytowane 24 Września 2012 przez Nezer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Gdyby czujnik padł to wiatrak by w ogóle się nie włączał. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezer Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Zazwyczaj wentylator ma niezależny wyłącznik montowany bezpośrednio w chłodnicy. Ten na zegary to całkiem inny obwód. Może też być trzeci czujnik temperatury dla ECU w przypadku gdy jet wtrysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 czujnik włączania wentylatora masz sprawny i to jest najważniejsze.Jeśli chodzi o odczyt temperatury to może być to co mówi Janusz albo brak przewodzenia prądu,gdzieś jest za duży opór.PZDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Już się umówiłem do serwisu.Dzięki za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.