Soku11 Opublikowano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Jednak wolę V6 :) Będę sobie szukał - może znajdę jakieś tańsze auto. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Jak V6 to może ostatnie roczniki Mazdy Xedos, albo wszystko co ma silnik 1MZ-FE i pochodne od Toyoty. Przy sześciu cylindrach nie ma dużego znaczenia, czy to 2,5 litra czy trzy albo odrobinę więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Odnośnie forum a4, tak jak pisałem, Oni cenią swoje auta, czasami je przewartościowują.Jak Im napiszesz że kupujesz audi z silnikiem 2.0 tdi, to Cię zjadą jak młodego... a pół Polski jeździ na tym VAG-owskim siniku.Ja miałem a4 b6, kupiłem za 19.000 zł, to było dwa lata temu, jedna z najtańszych na allegro, z silnikiem 2.0 benzyna, uważany za najgorszy silnik w tym modelu, ale pół roku śmigałem bezawaryjnie, ups sorki, wymieniłem jedną cewkę koszt 150 zł w ASO. Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Nitomen, z tymi autami na F to tak nie do końca, 2 lata temu kupiłem mondeo I który miał być przejściówką przed kupnem czegoś lepszego (firma się posypała i zabrali służbówki), 80 tys zrobiłem, nie zepsuł się ani razu. I choć kupiłem BMW 530d to mondka mam dalej bo to bardzo fajny wóz, teraz robi za woła roboczego, wożę w nim to czego bym do betki nie włożył z racji stopnia zasyfienia itp. I niewiem czy będę go w ogóle sprzedawał bo mi go szkoda oddać. Jedyną kasę którą musiałem zainwestować to części eksploatacyjne (filtry, oleje, rozrząd, zawieszenie) które są tanie jak barszcz. A co do tematu, za 20k spokojnie kupisz zadbane e39 w benzynie z silnikiem R6. I moim zdaniem będziesz bardziej zadowolony niż z A4. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhu Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Jak chcesz koniecznie V6 i nie mieścisz się z budżetem na Audi to szukaj Passata 2.8 V6. Za 20k na luzie wyszukasz zdrową sztukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Już jestem po zakupie. Znalazłem ładną A4 2.8 v6 z 1999r. w automacie. Jak narazie nic się nie sypie i jeździ to bardzo dobrze. No i ten ryk silnika :) A dokładnie ten passat właśnie był drugim kandydatem. Dzięki za pomoc :) Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Już jestem po zakupie. Znalazłem ładną A4 2.8 v6 z 1999r. w automacie. Jak narazie nic się nie sypie i jeździ to bardzo dobrze. No i ten ryk silnika :) A dokładnie ten passat właśnie był drugim kandydatem. Dzięki za pomoc :)Zarzuć foty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 30 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 To ta z tej aukcji: http://allegro.pl/audi-2-8-quattro-full-opcja-sprzedana-i2643182574.html Zrobiłem już z 500km i nic niepokojącego się nie dzieje. Mam nadzieję że w jakąś minę się nie wpakowałem :) Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Ja dorzucę jeszcze słowo odnośnie wspomnianego wcześniej Lexa IS200.Mieliśmy taki samochód w firmie i został sprzedany z przebiegiem 300.000kmDo tego czasu wymienione były amory z przodu przy 200.000km i z tyłu przy 220.000km - poza tym poza eksploatacją typu klocki, tarcze itd. nie było nic robione.Nie pamiętam ile palił IS200, ale potem był IS250 i w automacie średnie spalanie przy jeździe autostradowej do 150 km/h miał około 9,5 L/100km. Jak na auto o pojemności 2,5 o mocy 208KM i z automatem to to spalanie było naprawdę przyzwoite. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 jakie spalanie ? jakiej firmy podtlenek butanu.? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 2 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 (edytowane) W trasie (końcówka trasy zmieszana z miastem) spalił coś koło 11-11.5l. W mieście lubię cisnąć to około 15-17 bez problemu pożera. Instalacja "podobno" jakaś lepsza. Nie mam teraz przy sobie papierów od niej, ale elektronika na pewno stag, a wtryski jakieś omvl czy coś takiego. Edytowane 2 Października 2012 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.