Sikor Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Sherman, czyja konkurencja :D ? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 (edytowane) a tak przy okazji może ktoś się zetknął z tematem ? jak najlepiej rozliczyć sponsoring ? chodzi mi o to jak to wszystko sensownie rozliczyć tak zeby ktos był zadowolony ze nie musi płacić podatku ani dokladac komus 3x wiecej za darmo , a ktos inny ze ma na czym jezdzic Edytowane 24 Stycznia 2013 przez PaulNewadomke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Sherman, czyja konkurencja :D ?Z tego co wiem, to niestety nasza :sad: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pemeq Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 chłopaki podpowiecie mi jak odwrócić biegi w motongu? to jakaś specjalna filozofia z tym?? może jakiś filmik instruktażowy na YT znacie?? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Obracasz wodzik na swożniu, żadna filozofia Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Pokazane na przykładzie 600/750 - http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=89777 - czyli z prawej na lewo. W litrze jest chyba kwestia przekręcenia z góry na dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pemeq Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 a, no to nie powinno mi to sprawić problemów:Pthx a jeszcze polecicie mi jakiś dobry łańcuch?? troche zamierzam pośmigać po torze, więc wzmocniona wersja by się przydała... słyszałem że ponoć EK jest dużo wytrzymalszy niż legendarny (chyba) DID?? prawda to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Ale to nie w każdym moto się da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Wklejam 2 tematy, które mimo wszystko są często pomijane podczas zastanawiania się nad zniszczoną tylną oponą i uślizgami tyłu. Warto przemyśleć: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Może jestem ślepy, ale w tym drugim filmiku nie widzę różnicy w odbiciu na porównaniu przed i po ... Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 No jak, w 1:37 widać, że wolniej wstaje tył, bardziej plastelinowy jest. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 z tylem jest wlasnie trochej gorzej rozpoznac bo potrzeba wiekszego doswiadczenia .jak jest bardzo za szybko albo bardzo za wolno to mozna sie zorientowac ale jak juz takiej duzej roznicy nie ma to trzeba patrzec na slady na oponie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 (edytowane) W ogole mam pytanie do bardziej doświadczonych. Trapi mnie to juz jakis czas i sam nie wiem . Zawsze jak jezdziłem nie zastanawiałem sie nad tym i robiłem to jakos odruchowo nie myslac o tym . Chodzi mi o skrecanie kierownica w srodku zakretu jak juz sie jedzie na kolanie czy tam na wyjsciu ? Krecicie cos kiera czy nie ? Głownie chodzi mi o skrecanie w kierunku jazdy a nie przeciwnym . Ja chyba zostanawiam to mimowolnie niech sie tam sama uklada i nie wiem czy robie dobrze . Edytowane 3 Marca 2013 przez PaulNewadomke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Jak jesteś w złożeniu to przednie koło nie jest odpowiedzialne za kierowanie tylko tylne :)Przednim ruszasz, żeby wejść w zakręt (zainicjować) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Jak jesteś w złożeniu to przednie koło nie jest odpowiedzialne za kierowanie tylko tylne :)Przednim ruszasz, żeby wejść w zakręt (zainicjować) A jak to tak? Na jakiej zasadzie to działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.