Skocz do zawartości

Wskazówki torowo-wyścigowe


Sikor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A stąd już tylko krok do prawdziwych motocykli. Takich z kranem zamiast kierownicy oraz inną armaturą. Są też plusy. Możesz brzucha zapuścić. W skórzanej kamizelce to nawet nieźle wygląda.

"Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.youtube.com/watch?v=6pnJuzhUZxw&feature=youtu.be

studiowac w zimowe wieczory ruchy dlonia i palcow :laugh:

 

Myślę, że taki styl jazdy skończy się w najlepszym wypadku wymianą silnika co sezon. Przecież on tam z odciny redukuje bieg i dopiero potem zaczyna wciskać hebel.

No chyba, że ma tak dobrą pracę sprzęgłem, w sumie widać, że nie odpuszcza klamy, tylko ma antyhopping w placach. W każdym razie, dobry kat.

Aha, no i przegazówkę ma w dupie. Ja to nie ogarniam :) .

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do Was pytanie głównie tych latających po torze.

Do ilu obrotów kręcicie swoje maszyny ?

Czy zawsze stosujecie przegazówke, tak aby utrzymać np. 8000 obrotów ?

Czy robicie przegazówke razem z wciśniętą klamką przedniego hamulca?

Czy w zakrętach używacie przedniego hamulca (takie lekkie dohamowywanie) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...