szramer Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 ja tam zostaje przy piwie i burbonie , stres w pracy dobrze dziala na wage :laugh: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 YUBY wcale nie wyglądasz tak strasznie, no może oprócz tego żelastwa na nodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 A co do tej stopy Corsera, żeby było jasne - on mówi "heel", czyli pięta. Mówi o zapieraniu się tylną częścią stopy, piętą. To prawda. Bardziej oglądałem niż słuchałem. Chodzi oczywiście o obcas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 (edytowane) Generalnie konia ujeżdżamy jak prawdziwy cow-boy :) . Cały sekret sukcesu. Edytowane 22 Grudnia 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 No właśnie, w końcu się wydało, po co są w butach motocyklowych obcasy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 To trzeba będzie ostrogi założyć Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 A stąd już tylko krok do prawdziwych motocykli. Takich z kranem zamiast kierownicy oraz inną armaturą. Są też plusy. Możesz brzucha zapuścić. W skórzanej kamizelce to nawet nieźle wygląda. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 bilding brzuch in progress 54% done :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=6pnJuzhUZxw&feature=youtu.bestudiowac w zimowe wieczory ruchy dlonia i palcow :laugh: Myślę, że taki styl jazdy skończy się w najlepszym wypadku wymianą silnika co sezon. Przecież on tam z odciny redukuje bieg i dopiero potem zaczyna wciskać hebel.No chyba, że ma tak dobrą pracę sprzęgłem, w sumie widać, że nie odpuszcza klamy, tylko ma antyhopping w placach. W każdym razie, dobry kat.Aha, no i przegazówkę ma w dupie. Ja to nie ogarniam :) . Edytowane 22 Grudnia 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Fajna zmiana biegów na flat-shifcie, też tak mam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 ale ma chu*owe klamki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 (edytowane) Zupełnie nie Profi. Niełamane? Leszcz. Edytowane 23 Grudnia 2012 przez MarcMarc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Na tym forum jest spalony. Nie ma tu co zaglądać, bo się dowie paru rzeczy i wpadnie w kompleksy. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Mam do Was pytanie głównie tych latających po torze.Do ilu obrotów kręcicie swoje maszyny ?Czy zawsze stosujecie przegazówke, tak aby utrzymać np. 8000 obrotów ?Czy robicie przegazówke razem z wciśniętą klamką przedniego hamulca?Czy w zakrętach używacie przedniego hamulca (takie lekkie dohamowywanie) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Ci co jeżdżą szybko nie przegazowują. Robi to za nich antyhopping.Mój gix lepiej idzie przy zmianie biegow okolo 13krpm, mimo że odcina 15500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.