pozdro600 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 kokaina, meeeen! ciezko wstac bez po takim melanzu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 na testy nowej r1 to prosto z melanzu pojechalem , przepilem redbullem :excl: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Burbon??? Szramer, Ty kompot pijesz i się cieszysz? Zapraszamy do PL, napijemy się czystej wódy :D ! Bez popity. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Nie wiem czy ktoś dał sobie czas na obejrzenie, ale osobiście uważam film z Corserem za najlepszy, jaki widziałem na temat bodypositioningu. Dzięki #36 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Tak, też obejrzałem. Fajnie opowiada i pokazuje o co chodzi i faktycznie sporo można sobie z tego przyswoić. Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 (edytowane) Eee tam, przyszedł sobie jakiś Corser coś tam i wywraca do góry nogami metody stosowane przez polskich ścigantów oraz propagowane w polskich wyścigowych akademiach.Wniosek?Bzdury. Poza tym adidasy ma jakieś z bazaru chyba. Edytowane 18 Grudnia 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Znam kogoś kto chętnie by zamieścił napisy, już kilka takich filmów zmotał, zadziałam. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Znowu mamy zderzenie teorii z praktyką. I niestety wychodzi na moje. Jeżeli ktoś robi coś dobrze (jeździ bardzo szybko) a nie pokrywa się to z dotychczasową teorią (prawdami objawionymi) to trzeba opracować nową teorię. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 YUBY, mogę Ci przetłumaczyć symultanicznie, na skype. Po takiej lekcji będziesz robił 1:32 od pierwszego wyjazdu. Profi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Znowu mamy zderzenie teorii z praktyką. Jakie zderzenie? Przecież on tam wszystko uzasadnia dlaczego tak a nie inaczej. Mówi też, że na razie jeździjcie tak, a jak nauczycie się tego o czym mówię, to porozmawiamy o kolejnych sprawach, które znów wyglądają trochę inaczej, bo nie można od razu przyswoić i zastosować wszystkiego na danym etapie nauki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Nie miałem na myśli filmu, a raczej dyskusję jaka się tu na forum toczy. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 To jest jakaś jedna forumowa teoria? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Akurat nawyk ustawiania tyłka PRZED rozpoczęciem hamowania do zakrętu chyba warto utrwalać na jak najwcześniejszym etapie nauki. Chyba warto jeszcze podkreślić, że nie ma sensu przestawiać tułowia w sytuacji 2 zakrętów w tą samą stronę oddzielonych kawałkiem prostej. Obrazowo: wychodząc pod trybunkę z niemieckich winkli trzeba siedzieć ciągle na lewym półdupku, bo jest około 200 metrów prostej i znów prawy zakręt pod dęby. Ja czasem odruchowo się tam prostowałem, totalnie bez sensu. Cóż, podobno myślenie nie boli ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Akurat nawyk ustawiania tyłka PRZED rozpoczęciem hamowania do zakrętu chyba warto utrwalać na jak najwcześniejszym etapie nauki. Akurat to wynika z zasady, że nie przenosi się masy i nie steruje jednocześnie. No ale to tylko teoria, z którą podobno jakaś praktyka jest rozbieżna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Ja tam nic nie wiem o tych rozbieżnościach. Przyjąłem zasadę, że wdrażam "na ślepo" rady osób, które są ode mnie mądrzejsze i dzięki temu przejeździłem 1 sezon torowy bez żadnej skuchy. Także liczę, że ta taktyka jeszcze trochę podziała :cool: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.