Skocz do zawartości

Wskazówki torowo-wyścigowe


Sikor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Eee tam, przyszedł sobie jakiś Corser coś tam i wywraca do góry nogami metody stosowane przez polskich ścigantów oraz propagowane w polskich wyścigowych akademiach.

Wniosek?

Bzdury. Poza tym adidasy ma jakieś z bazaru chyba.

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu mamy zderzenie teorii z praktyką. I niestety wychodzi na moje. Jeżeli ktoś robi coś dobrze (jeździ bardzo szybko) a nie pokrywa się to z dotychczasową teorią (prawdami objawionymi) to trzeba opracować nową teorię.

"Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu mamy zderzenie teorii z praktyką.

 

Jakie zderzenie? Przecież on tam wszystko uzasadnia dlaczego tak a nie inaczej. Mówi też, że na razie jeździjcie tak, a jak nauczycie się tego o czym mówię, to porozmawiamy o kolejnych sprawach, które znów wyglądają trochę inaczej, bo nie można od razu przyswoić i zastosować wszystkiego na danym etapie nauki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat nawyk ustawiania tyłka PRZED rozpoczęciem hamowania do zakrętu chyba warto utrwalać na jak najwcześniejszym etapie nauki. Chyba warto jeszcze podkreślić, że nie ma sensu przestawiać tułowia w sytuacji 2 zakrętów w tą samą stronę oddzielonych kawałkiem prostej. Obrazowo: wychodząc pod trybunkę z niemieckich winkli trzeba siedzieć ciągle na lewym półdupku, bo jest około 200 metrów prostej i znów prawy zakręt pod dęby. Ja czasem odruchowo się tam prostowałem, totalnie bez sensu. Cóż, podobno myślenie nie boli ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat nawyk ustawiania tyłka PRZED rozpoczęciem hamowania do zakrętu chyba warto utrwalać na jak najwcześniejszym etapie nauki.

 

Akurat to wynika z zasady, że nie przenosi się masy i nie steruje jednocześnie. No ale to tylko teoria, z którą podobno jakaś praktyka jest rozbieżna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nic nie wiem o tych rozbieżnościach. Przyjąłem zasadę, że wdrażam "na ślepo" rady osób, które są ode mnie mądrzejsze i dzięki temu przejeździłem 1 sezon torowy bez żadnej skuchy. Także liczę, że ta taktyka jeszcze trochę podziała :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...