jacotto Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Jak w tytule. Uszczelniacze kupiłem oryginalne i olej również. Amory zdemontowałem i teraz parę pytań1. ile oleju wlać (lewy,prawy) bo widzę, że są różne ''środki'' amorów2. czy trzeba rozbierać na części pierwsze cały amor i wszystko myć czy wystarczy przez korek wlać odpowiednią ilość oleju3. czy dobrze kombinuje? jak coś nie teges;) to proszę oświecić mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Średnio kombinujesz. Wylanie i wlanie oleju to partactwo. Właściwa operacja polega na totalnym demontażu, myciu, do tego ocena zuzycia i poprawny montaż. Do takiego montażu potrzebujesz specjalny przyrząd bez którego się namęczysz nieźle i przy okazji uszkodzisz panewki i uszczelniacze a nawet rury nośne. Ilość oleju jest w serwisówce. W warsztacie w którym pracuję robimy takie rzeczy również "wysyłkowo" więc jeśli się obawiasz roboty albo nie chcesz nic uszkodzić to możesz przysłać lagi i części, zrobię to jak trzeba i odeślemy. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 A w jakim warsztacie teraz pracujesz ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 W porządnym. :biggrin: Taki tam ogólny serwis motocyklowy, podobno dobry, ludzie w mieście sobie chwalą. Nie chciałbym tu za dużo pisać co by mnie do działu reklamy nie odesłali. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacotto Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Średnio kombinujesz. Wylanie i wlanie oleju to partactwo. Właściwa operacja polega na totalnym demontażu, myciu, do tego ocena zuzycia i poprawny montaż. Do takiego montażu potrzebujesz specjalny przyrząd bez którego się namęczysz nieźle i przy okazji uszkodzisz panewki i uszczelniacze a nawet rury nośne. Ilość oleju jest w serwisówce. W warsztacie w którym pracuję robimy takie rzeczy również "wysyłkowo" więc jeśli się obawiasz roboty albo nie chcesz nic uszkodzić to możesz przysłać lagi i części, zrobię to jak trzeba i odeślemy. :biggrin:Dzięki za propozycję ale zrobiłem już sam. Tylko jedno mnie jeszcze ciekawi, dlaczego amortyzatory się różnią w środku. czemu to ma służyć? Zagłębiał się ktoś w to zagadnienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Ostatnio robiłem wymianę sprężyn w Elektrze z 2005 roku na progresywne.Zawieszenie lewe i prawe było takie samo,ale sprężyny są różne. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacotto Opublikowano 3 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 (edytowane) Ostatnio robiłem wymianę sprężyn w Elektrze z 2005 roku na progresywne.Zawieszenie lewe i prawe było takie samo,ale sprężyny są różne.W związku, iż zostałem ''wyposażony'' w manual w pdf to trochę się oświeciłem;) i pozwolę sobie zauważyć iż nie tylko sprężyny mogą być różne ale sposób ich osadzenia w amortyzatorze również (tak też jest w moim moto), tzn. najkrócej mówiąc prawy amor u mnie jest bez kardridża a lewy z nim,( tu chciałem wkleić schematy amorów z manuala ale cosik nie potrafię)W innych rocznikach może i jest inaczej, ale dalej zastanawia ''co konstruktor miał na myśli'' ;) w moim roczniku. Edytowane 3 Września 2012 przez jacotto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 W 2005 nie ma już kardriga,mam serwisówkę w formie książkowe więc sprawdzę jak to U Ciebie wygląda. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Nie tylko HD tak ma, że dwa różne. Zresztą zawias jest japoński Showa zapewne. VTX tmają np. różne długości rur nośnych. :blink: Różni się też kierunek sprężyny, niektóre mają "gęsty" zwój do góry a inne na dół. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sportster 1200 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 (edytowane) witam sznownych kolegow. mam pytanko. w moim sporciaku cieknie uszczelniacz w przednim goleniu. na oslonie golenia jest kapsel tak bym to nazwal ktory zakrywa uszczelnienie . jak go zdjac nie uszkadzajac go .jest tam takie naciecie od strony wenetrznej . czy on sie zsuwa .obraca . ? probowalem to delikatnie podwazyc ale nic nie idzie ..hm...patrzylem w sevice manual ale nic nie wywnioskowalem .ktos poradzi??pzdr Edytowane 25 Września 2012 przez sportster 1200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Srubki małej imbusowej tam nie ma z boku? Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sportster 1200 Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 (edytowane) wlasnie nie jest takie wyciecie w goleni . moze jutro fotke zapodam ja sie uda. :) witam. juz wiem jak to zrobic ...dzieki za odzew fisu.... Edytowane 25 Września 2012 przez sportster 1200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacotto Opublikowano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 (edytowane) Średnio kombinujesz. Wylanie i wlanie oleju to partactwo. Właściwa operacja polega na totalnym demontażu, myciu, do tego ocena zuzycia i poprawny montaż. Do takiego montażu potrzebujesz specjalny przyrząd bez którego się namęczysz nieźle i przy okazji uszkodzisz panewki i uszczelniacze a nawet rury nośne. Ilość oleju jest w serwisówce. W warsztacie w którym pracuję robimy takie rzeczy również "wysyłkowo" więc jeśli się obawiasz roboty albo nie chcesz nic uszkodzić to możesz przysłać lagi i części, zrobię to jak trzeba i odeślemy. :biggrin:A jaki olej stosujecie przy wymianach, na jakim sam jeździsz, konkretnie chodzi mi o typ. Z uwagi na to iż pierwszy raz wymieniam w moim moto olej w amorach za namową sprzedającego olej nabyłem typ B - pośredni. Ponoć miał ''trochę'' utwardzić zawias co miało poprawić trakcję. W praktyce to ''trochę''jest za twarde i zamiast poprawy jest jak dla mnie dyskomfortowo, na ''odbiciu'' amorów czuć nawet nieprzyjemny stuk. Nawet nie chcę myśleć jak twardy zawias jest na typie E oleju. Edytowane 8 Października 2012 przez jacotto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 ja zawsze lałem E - bo taki jest w instrukcji. Niektórzy namawiają na Motula (odpowiednik B), że niby twardszy i na nasze drogi lepszy... nie wiem, nie skusiłem się. Na wiosnę też wymieniam - trzymam się E, bo mi w 100% odpowiada.PSjeszcze zależy jak śmigasz... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.