Skocz do zawartości

YAMAHA TT600S BELGARDA GAŚNIE W DZIWNY SPOSÓB


TTyka600
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Posidam Yamahe tt 600 s belgarde i mam z nią problem i to dość niebezpieczny bo motor potrafi nawet zgasnąc na przejeżdzie kolejowym :)

 

Problem wyglada tak

 

Odpalam moto na ssaniu chodzi dobrze nagrzewa się trzyma wysokie obroty , gdy wyłącze ssanie motor chodzi chwile i jest takie "cyknięcie" i gaśnie nawet jak juz torche pojeżdże i wrzuce na światłach na luz potrafi zgasnąc.

 

Wymieniłem kurcce ssące , zamontowałem filtr paliwa , wyczyściłem gażnik i nadal tak jest zastanawiam się nad regulacją gazników ??

 

Wrazie co moge nagrać jak motor chodzi i wrzucić to na yt chyba że ktoś jest z Bydgoszczy i jest w stanie mi pomóc ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dopisać że świece wymieniałem też na nową a regulacji nie robiłem i coś czuje że poprzedni właściciel też mógł tego nie robić . Przypomniałem sobie o jeszcze jednym mankamęcie schodzeniu z obrotów , schodzi bardzo powoli , ale to wina baku bo przygniata linke od gazu jak ścigne bak schodzi z gazu idealnie tylko naprwade nie mam pomyłsu jak poprowadzić te linki ??

 

I czy ktoś wie czy ślimak oraz linka od prędkościomierza bedzie do mojej yamahy pasować z modelu xt , bo w salonie za ślimak zawołali mi 440 zł :( nie licze linki za 140 zł

 

Bardzo dziekuje za wcześniejszą odpowiedź :)

Edytowane przez TTyka600
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostaw te gaźniki narazie, musisz sprawdzic zawory, bo ta czynnosc jest konieczna nawet jak moto dobrze jezdzi, a co dopiero jak są jakies jaja i dawno ich nie regulowales, jeśli nie będziesz regulował zaworów to nie zdziw się jak wkrótce będzie trzeba wiexc głowice na remont

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to cyknięcie to nie jest czasem strzał w wydech albo gaźnik ??

 

zostaw te świece i filtry paliwa, wyreguluj zawory a potem szukamy dalej....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli na ssaniu chodzi okej, to według mnie masz niedrożny układ wolnych obrotów - musisz dokładnie przedmuchać go jakimś chemicznym preparatem kolejno zatykając każdy wylot tego układu - powinno pomóc.

 

 

Prowadzenie linek możesz podpatrzyć w serwisówce, albo na zdjęciach np. bikepics.com jeśli nikt znajomy nie ma takiego sprzętu.

Edytowane przez Saltus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie gaźnik mam czysty biore się za zawory dzięki za pomoc zobacze co z nimi . Fakt faktem, ale na ssaniu chodzi dobrze , gaźnik czyściłem wiec jednak te zawory cos może kolidują :)

 

 

 

Szerokości życze Panowie dam znac jak poszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przesyłam film jak to mniej więcej wygląda z tym gaśnięciem

 

http://www.youtube.com/watch?v=RZ5jqx7wG2c

 

 

dodam również że mam nieoryginalny tłumik ale to raczej wpływu nie ma ;)

Edytowane przez TTyka600
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odłóż kamerę i złap się za klucze, zawory masz regulowane śrubkami więc jest to dosc prosta czynnosc, a wykonuje się ją nawet jak silnik dobrze pracuje

 

moze byc tak, ze gdy zawory złapią temeraturę to pod wpływem rozszerzania kasują luz i podpierają się o dzwigienkę w momencie gdy powinny byc zamknięte, co skutkuje spadkiem sprężania i gaśnięciem

 

ale równie dobrze moze to byc kwestia gaźnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już ucieszony że wszystko chodzi dobrze przestał kichać z kurcców nie gasł ale stało się coś innego icon_e_sad.gif42cd6251152a5de0gen.jpg

tam gdzie 2 jest odpływ paliwa no ale niestety mi dość dużo paliwo wyciekło po zgaszeniu motoru 1 chyba coś spieprz...

 

regulowałem tylko tą śrubką aż tak mogłem namącić

6375458089571f07gen.jpg

 

ten piasek to po wczorajszej jeździe....

 

(zaworów jeszcze nie ruszałem, jeszcze nie umiem tego zrobić)

Edytowane przez TTyka600
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tą śrubką nie mogłes spowodować wycieku, bo odpowiada tylko za wolne obroty

za wyciek odpowiada zaworek iglicowy i pływak, czasami wystarczy mocno waląc motorkiem o podłogę i się odwiesza a czasami trzeba kupic nowy zaworek, kosztuje 10zł

 

(zaworów jeszcze nie ruszałem, jeszcze nie umiem tego zrobić)

regulacja zaworów jest prostsza niz PRAWIDŁOWA gaźnika, zwłaszcza takiego jak tam masz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...