TTyka600 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 WitamPosidam Yamahe tt 600 s belgarde i mam z nią problem i to dość niebezpieczny bo motor potrafi nawet zgasnąc na przejeżdzie kolejowym :) Problem wyglada tak Odpalam moto na ssaniu chodzi dobrze nagrzewa się trzyma wysokie obroty , gdy wyłącze ssanie motor chodzi chwile i jest takie "cyknięcie" i gaśnie nawet jak juz torche pojeżdże i wrzuce na światłach na luz potrafi zgasnąc. Wymieniłem kurcce ssące , zamontowałem filtr paliwa , wyczyściłem gażnik i nadal tak jest zastanawiam się nad regulacją gazników ?? Wrazie co moge nagrać jak motor chodzi i wrzucić to na yt chyba że ktoś jest z Bydgoszczy i jest w stanie mi pomóc ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 regulacja gaźnika powinna załatwić sprawę. Kiedy regulowałeś zawory i wymieniałeś świece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TTyka600 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 (edytowane) Zapomniałem dopisać że świece wymieniałem też na nową a regulacji nie robiłem i coś czuje że poprzedni właściciel też mógł tego nie robić . Przypomniałem sobie o jeszcze jednym mankamęcie schodzeniu z obrotów , schodzi bardzo powoli , ale to wina baku bo przygniata linke od gazu jak ścigne bak schodzi z gazu idealnie tylko naprwade nie mam pomyłsu jak poprowadzić te linki ?? I czy ktoś wie czy ślimak oraz linka od prędkościomierza bedzie do mojej yamahy pasować z modelu xt , bo w salonie za ślimak zawołali mi 440 zł :( nie licze linki za 140 zł Bardzo dziekuje za wcześniejszą odpowiedź :) Edytowane 25 Sierpnia 2012 przez TTyka600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Musisz zrobić serwiś gaźnika i regulację, bez tego ani rusz dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TTyka600 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Dzieki bardzo zabieram sie za regulacje gaźników :) napisze jak poszło po regulacji ps. Jak by przyszedł do głowy jakiś pomysł z tymi linkami prosze dać znac :) Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 zostaw te gaźniki narazie, musisz sprawdzic zawory, bo ta czynnosc jest konieczna nawet jak moto dobrze jezdzi, a co dopiero jak są jakies jaja i dawno ich nie regulowales, jeśli nie będziesz regulował zaworów to nie zdziw się jak wkrótce będzie trzeba wiexc głowice na remont Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 to cyknięcie to nie jest czasem strzał w wydech albo gaźnik ?? zostaw te świece i filtry paliwa, wyreguluj zawory a potem szukamy dalej.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 (edytowane) jeśli na ssaniu chodzi okej, to według mnie masz niedrożny układ wolnych obrotów - musisz dokładnie przedmuchać go jakimś chemicznym preparatem kolejno zatykając każdy wylot tego układu - powinno pomóc. Prowadzenie linek możesz podpatrzyć w serwisówce, albo na zdjęciach np. bikepics.com jeśli nikt znajomy nie ma takiego sprzętu. Edytowane 25 Sierpnia 2012 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TTyka600 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 właśnie gaźnik mam czysty biore się za zawory dzięki za pomoc zobacze co z nimi . Fakt faktem, ale na ssaniu chodzi dobrze , gaźnik czyściłem wiec jednak te zawory cos może kolidują :) Szerokości życze Panowie dam znac jak poszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 to, że czyściłeś wcale nie znaczy, że wyczyściłeś - układ wolnych potrafi napsuć krwi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TTyka600 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 (edytowane) przesyłam film jak to mniej więcej wygląda z tym gaśnięciem http://www.youtube.com/watch?v=RZ5jqx7wG2c dodam również że mam nieoryginalny tłumik ale to raczej wpływu nie ma ;) Edytowane 26 Sierpnia 2012 przez TTyka600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 A Sprawdzałeś może jak po takim zgaśnięciu wygląda swieca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 odłóż kamerę i złap się za klucze, zawory masz regulowane śrubkami więc jest to dosc prosta czynnosc, a wykonuje się ją nawet jak silnik dobrze pracuje moze byc tak, ze gdy zawory złapią temeraturę to pod wpływem rozszerzania kasują luz i podpierają się o dzwigienkę w momencie gdy powinny byc zamknięte, co skutkuje spadkiem sprężania i gaśnięciem ale równie dobrze moze to byc kwestia gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TTyka600 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 (edytowane) Już ucieszony że wszystko chodzi dobrze przestał kichać z kurcców nie gasł ale stało się coś innego tam gdzie 2 jest odpływ paliwa no ale niestety mi dość dużo paliwo wyciekło po zgaszeniu motoru 1 chyba coś spieprz... regulowałem tylko tą śrubką aż tak mogłem namącić ten piasek to po wczorajszej jeździe.... (zaworów jeszcze nie ruszałem, jeszcze nie umiem tego zrobić) Edytowane 26 Sierpnia 2012 przez TTyka600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 tą śrubką nie mogłes spowodować wycieku, bo odpowiada tylko za wolne obrotyza wyciek odpowiada zaworek iglicowy i pływak, czasami wystarczy mocno waląc motorkiem o podłogę i się odwiesza a czasami trzeba kupic nowy zaworek, kosztuje 10zł (zaworów jeszcze nie ruszałem, jeszcze nie umiem tego zrobić)regulacja zaworów jest prostsza niz PRAWIDŁOWA gaźnika, zwłaszcza takiego jak tam masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.