Skocz do zawartości

Yamaha wr 250F!


Rekomendowane odpowiedzi

To jest R

http://www.scigacz.p...lnych,6840.html

 

A to F

http://www.motogen.p...izna,art18.html

 

Słuchaj mnie i kolegów wyżej a nie czytaj bzdur które piszą osobą jeżdzące na simsonach.

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest R

http://www.scigacz.p...lnych,6840.html

 

A to F

http://www.motogen.p...izna,art18.html

 

Słuchaj mnie i kolegów wyżej a nie czytaj bzdur które piszą osobą jeżdzące na simsonach.

 

o tym tez juz czytalem z 4x,moje pytanie nadal aktualne jak przy kupnie je odroznic?

Edytowane przez charlie_18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DO tego jest coś takiego jak papiery :).

 

Dla F-ki, co 12-15 motogodzin, sprawdzanie zaworów. Tłok i pierścienie - około 100 - 150 motogodzin, jak nie jesteś kiler. Inaczej 60 i koniec. Wymiana samemu, to koszt około 600 - 800 zł (zależy jaki tłok i jaki olej). Olej co 30 motogodzin (jak pamiętam). Tam zużycie liczy się w godzinach, nie km.

 

Zawory, korba... zależy jak jeździsz od 200 do 300 motogodzin. Oczywiście nie dotyczy zawodniczej jazdy.

 

Generalnie, tłok powinien przy lajtowym lataniu starczyć na sezon. Korba, zawory, dwa sezony. Ale jak codziennie do pracy, to też czas się nabija...

 

Jeśli chodzi o pierwsze moto - to akurat 250F spoko się nadaje - i w zasadzie na długo, a czasem zawsze wystarcza - jest łagodniejsza od KTM-a ale można też nią cuda wyprawiać (sam jeździłem tylko crossem w cross country - w amatorach pełen wypas).

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

r podobno wlasnie maja rozrusznik itd, caly zestaw homologacyjny powinna tez miec f skoro jest dopuszczora do ruchu, mnie jedynie wkurza to ze nie maja kierunkow, bo jak chcial bym pojechac dalej np do kuzyna na wspolny wypad to mam 70km w jedna strone i duzo krzyzowek, i nie usmiecha mi sie reki lewej wystawiac zeby mnie psy nie przyej***y, bo prawa str to ciul. a nawiasem jest do opchniecia lc4 540 poj (chyba) po generalnym remoncie kuzyn chce 5tys. i nowe oponki.jak ktos chetny to niech pisze, moto jest ok 30-40km od tarnowa (małopolska) i mam pytanie, kiedys w jednym z programow o moto slyszalem ze w zimie powinno sie ladowac akumulator co 2 ty?!czy co miesiac,lub co 2 tyg moto przepalac to prawda?

Edytowane przez charlie_18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak chcesz moto z 00-04 to nawet o R nie masz co myśleć bo to moto nie było produkowane, Z resztą F jest robiona dopiero od 2002 r. F ma rozrusznik i cały kit homolagacyjny. Kierunki też sobie możesz założyć. Widze ,że naczytałeś się jakichś bzdur z polskiej jazdy czy z innego badziewia internetowego. Z podstaw przy wr F to olej 15-20 mth, przy wymianie oleju kontrola luzow, filtr powietrza co jazde. Tłok na spokojnie zrobi 150 mth a to jest bardzo dużo ( ok 2 sezonów) korba co drugi tłok spokojnie. O codziennych dojazdach do pracy to bym zapomnial bo będziesz co miesiąc opony zmieniał, a kostka na asfalcie szybko leci.

 

Ja to bym Ci polecił na początek yamahe dt 125, nauczysz się dbać o moto i robić przy nim, bo nie ukrywajmy to nie są komarki które naprawisz przysłowiowym młotkiem

 

Co do pytania o zimowanie moto to aku w cieple miejsce i nie ruszasz moto dopóki nie masz zamiaru latać, chyba że chcesz świece wymieniać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...