rafael Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 (edytowane) To jest Rhttp://www.scigacz.p...lnych,6840.html A to Fhttp://www.motogen.p...izna,art18.html Słuchaj mnie i kolegów wyżej a nie czytaj bzdur które piszą osobą jeżdzące na simsonach. Edytowane 30 Lipca 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
charlie_18 Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 (edytowane) To jest Rhttp://www.scigacz.p...lnych,6840.html A to Fhttp://www.motogen.p...izna,art18.html Słuchaj mnie i kolegów wyżej a nie czytaj bzdur które piszą osobą jeżdzące na simsonach. o tym tez juz czytalem z 4x,moje pytanie nadal aktualne jak przy kupnie je odroznic? Edytowane 30 Lipca 2012 przez charlie_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 o tym tez juz czytalem z 4x,moje pytanie nadal aktualne jak przy kupnie je odroznic?Przecież ro widać gołym okiem, popatrz na zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 DO tego jest coś takiego jak papiery :). Dla F-ki, co 12-15 motogodzin, sprawdzanie zaworów. Tłok i pierścienie - około 100 - 150 motogodzin, jak nie jesteś kiler. Inaczej 60 i koniec. Wymiana samemu, to koszt około 600 - 800 zł (zależy jaki tłok i jaki olej). Olej co 30 motogodzin (jak pamiętam). Tam zużycie liczy się w godzinach, nie km. Zawory, korba... zależy jak jeździsz od 200 do 300 motogodzin. Oczywiście nie dotyczy zawodniczej jazdy. Generalnie, tłok powinien przy lajtowym lataniu starczyć na sezon. Korba, zawory, dwa sezony. Ale jak codziennie do pracy, to też czas się nabija... Jeśli chodzi o pierwsze moto - to akurat 250F spoko się nadaje - i w zasadzie na długo, a czasem zawsze wystarcza - jest łagodniejsza od KTM-a ale można też nią cuda wyprawiać (sam jeździłem tylko crossem w cross country - w amatorach pełen wypas). Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
charlie_18 Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Przecież ro widać gołym okiem, popatrz na zdjęcia. no ok widze roznice, ale ja nie chce kupic modelu 2008 tylko cos miedzy 00-04 roznice tez bd miej wiecej takie same jak tu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 R zawsze będzie lepiej doposażona, przez co cięższa. Bedzie miała takie rzeczy jak osłony łańcucha, zestaw drogowy itp. Po za tym chyba one mają rozrusznik (?) a F są kopane, no tego typu rzeczy wypadałoby sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
charlie_18 Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 (edytowane) r podobno wlasnie maja rozrusznik itd, caly zestaw homologacyjny powinna tez miec f skoro jest dopuszczora do ruchu, mnie jedynie wkurza to ze nie maja kierunkow, bo jak chcial bym pojechac dalej np do kuzyna na wspolny wypad to mam 70km w jedna strone i duzo krzyzowek, i nie usmiecha mi sie reki lewej wystawiac zeby mnie psy nie przyej***y, bo prawa str to ciul. a nawiasem jest do opchniecia lc4 540 poj (chyba) po generalnym remoncie kuzyn chce 5tys. i nowe oponki.jak ktos chetny to niech pisze, moto jest ok 30-40km od tarnowa (małopolska) i mam pytanie, kiedys w jednym z programow o moto slyszalem ze w zimie powinno sie ladowac akumulator co 2 ty?!czy co miesiac,lub co 2 tyg moto przepalac to prawda? Edytowane 31 Lipca 2012 przez charlie_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Jak chcesz moto z 00-04 to nawet o R nie masz co myśleć bo to moto nie było produkowane, Z resztą F jest robiona dopiero od 2002 r. F ma rozrusznik i cały kit homolagacyjny. Kierunki też sobie możesz założyć. Widze ,że naczytałeś się jakichś bzdur z polskiej jazdy czy z innego badziewia internetowego. Z podstaw przy wr F to olej 15-20 mth, przy wymianie oleju kontrola luzow, filtr powietrza co jazde. Tłok na spokojnie zrobi 150 mth a to jest bardzo dużo ( ok 2 sezonów) korba co drugi tłok spokojnie. O codziennych dojazdach do pracy to bym zapomnial bo będziesz co miesiąc opony zmieniał, a kostka na asfalcie szybko leci. Ja to bym Ci polecił na początek yamahe dt 125, nauczysz się dbać o moto i robić przy nim, bo nie ukrywajmy to nie są komarki które naprawisz przysłowiowym młotkiem Co do pytania o zimowanie moto to aku w cieple miejsce i nie ruszasz moto dopóki nie masz zamiaru latać, chyba że chcesz świece wymieniać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
charlie_18 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 ja bym zimowal auto w garazu murowanym wraz z autem temp +10stopni i wiecej, a akumulator w cieple miejsce czyli wystarczy +10 czy do pokoju 20-23stopnie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 +10 styknie Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.