sebekization Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 witam,mam taki problem: po odpaleniu moto (Honda CM 400) silnik chodzi sobie na wolnych obrotach po czym na kilka sekund samoczynnie obroty sie podwyzszaja, po czym spadaja i tak co kilka sekund cyklicznie caly czas i to na dosc wysokie obroty (nie wiem dokladnie ile bo nie mam obrotomierza). Na obroty sie wkreca, z rury wydechowej nie wydobywa sie zaden dym, ani czarny, ani niebieski, ani szary. Pytanie brzmi czy to moze byc spowodowane czyms innym niz gazniki? Moze to byc spowodowane np nieszczelnosia w ukladzie wydechowym? (mialem zdemontowany caly ukad i skladalem go na nowo, moze sa nieszczelnosci gdzies...) Dzieki z gory za pomoc i sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Raczej gaźniki. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Sprawdź połączenia gumowe od gaźnika do silnika bo to wygląda na lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Gaźniki napewno - miałem podobny problem. Musiałem ustawić wolne obroty - bo po odpaleniu się zwiększały do 3 tys:) Także trzeba je ustawić:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekization Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 na jakis czas musialem moja Honde pozostawic ale teraz do niej wracam. Generalnie nie widze zadnych nieszczelnosci w ukladzie dolotowym - wszystko dokladnie podokrecane, zadnych uszkodzen na kroccach wiec nie wiem jak moze sie to lewe powietrze dostawac. W odpowiedzi na poprzednia wskazowke od a_rtu_r: w moim przypadku obroty faluja, zwiekszaja sie i zmniejszaja i tak w kolko, wiec to chyba nie problem wolnych obrotow... Czy oprocz lewego powietrza to moze byc cos innego, czy radzicie po raz kolejny to sprawdzic? Nie wiem co to moze byc... Widzialem filmik na ktorym koles sprawdzal czy nie bierze powietrza na lewo spryskujac dolot przy pracujacym silniku sprayem jakims do rozruchu. Polecacie taka metode, jest wiarygodna? Jak na filmiku trafil na nieszczelnosc to zasysalo ten sray i wchodzilo na obroty, ale jak moja juz sama z siebie wchodzi to czy to dobra metoda :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pa2olo Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Raczej gaźniki.tutaj kolega jeszcze Ci podpowiada żeby sprawdzić same gaźniki - może jakaś regulacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.