omen282 Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Witam, czy może ktoś wie jak ustawić rozrząd w tym moto ?Na wałku rozrządu nie ma żadnych znaków.Proszę o pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Powinny byc.Masz serwisowke od tego motocykla ?Moze zalozona jest zebatka akcesoryjna i stad problem.Czy na srubach mocujacych ja do walka jest mozliwosc regulacji ( fasolki zamiast otworow )? Ja po prostu robie sobie wlasne znaki przed rozebraniem rozrzadu.Teraz bedzie potrzebne kolo katowe i czujnik zegarowy do ustawienia tego rozrzadu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omen282 Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Serwisówke mam, ale z niej nic nie dojde jeżeli chodzi o rozrząd zębatka jest na pewno org.co do fasolek nie zwróciłem uwagi w cb 750 four są znaki i tam nie ma problemu tą 350 -tke już uruchomiłem tylko że nie trzyma wolnych obrotów, pracuje jak czołg ( strasznie nierówno ), świeca jest czarna jak pieprz (sucha) podciśnienie na wakumetrach - ZERO .......... luzy zaworowe są ok, zapłon też , wymieniłem całe (bebechy ) gażników - w zestawie nie było tylko takiej tulei w której chodzi iglica - ta tuleja jest z wieloma małymi otworkami - nie wiem czy iglica nie zamykać powinna tej tulei w jakiś sposób.na tym linku strona D4 pozycja 3 (needle set )ww.hondacbfour.com/download/pdf_spac/pdf_spac350/CB350_F_F1/CB350_F_F1.pdf Tak dla jasności motorki składam sobie i synowi jestem hydraulikiem a nie mechanikiem proszę o ewentualne odpisy jak dla laikaz góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Znaki nie są potrzebne, tłok w GMP ( w japończykach to oznacza pozycję "T" ) a krzywki 1go cylindra w dół symetrycznie, na 4tym cylindrze oba zawory będą lekko uchylone. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Znaki nie są potrzebne, tłok w GMP ( w japończykach to oznacza pozycję "T" ) a krzywki 1go cylindra w dół symetrycznie, na 4tym cylindrze oba zawory będą lekko uchylone.w sensie wierzcholkami na boki, zeby dobrze zrozumial... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Nie no Panowie, wyrażajcie się, w dół, a w bok to jest zasadnicza różnica... A może nauka czytania ze zrozumieniem tekstu pomoże ? Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezer Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 (edytowane) Wał na znakach "T 1-4" a reszta jak na obrazku poniżej Czyli dokładnie tak jak koledzy wcześniej radzili. i znaki na zębatce a tu materiał źródłowy strona 34/45 http://www.pharegrp....vice_Manual.pdfSerwisówka prawdę Ci powie :) Edytowane 20 Lipca 2012 przez Nezer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.