jimi11 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Pewnie masz rację z tą wymianą płynu. Bo nakładka na pojemnik z pomopą jest tak dokręcona, że nie idzie jej odręcić. Chyba wymienię całą pompę z tym pojemnikiem i wymienię płyn. Co do czujnika to nie działa. Dopóki nie kupię nowego to spiąłem te kable tak jakby podnóżka była złożona (po prostu spiąłem je do siebie).Wracając do sprzęgła - jimi chyba, że znasz lepszy pomysł jak odpowietrzyć nie ściągając tej nakładki. Dobrze dopasowana nasadka z przedluzka, to uderzyć młotkiem kilka razy z wyczuciem i grzechotka mala. Jesli juz zjechales sruby to moze byc za pozno, ale w ten sposob odpuszcza kazda sruba od dekla zbiorniczka plynu hamulcowego. Jesli juz ja zjechales to probuj przecinakiem i mlotkiem. Jak nie to trzeba rozwiercic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 (edytowane) Odpowietrzyc mozesz bez zdekmowania pompy, ale jesli plyn jest stary to nie bedzie porzadnie dzialac.Mozesz pokusic sie o rozwiercenie lbow srubek pokrywki malym wiertlem po zdjeciu pompy, ale chyba latwiej bedzie kupic inna. WIem. Aczkolwiek płyn to napewno trzeba wymienić, bo z tego co wiem to już rok motocykl jest u mnie a płyn nie był zmieniany. Czy poprzedni właściciel zmieniał nie wiem, ale jak już bawię się ze sprzęgłem to mogę wymienić płyn. Dobrze dopasowana nasadka z przedluzka, to uderzyć młotkiem kilka razy z wyczuciem i grzechotka mala. Jesli juz zjechales sruby to moze byc za pozno, ale w ten sposob odpuszcza kazda sruba od dekla zbiorniczka plynu hamulcowego. Jesli juz ja zjechales to probuj przecinakiem i mlotkiem. Jak nie to trzeba rozwiercic. Śruby nie są zjechane - jeszcze. Choć ewidentnie zapieczone. Spróbuje tym sposobem. Miejmy najdzieję że się uda. A jeśli nie to kupię nową pompę - nawet już znalazłem - model nowszy - co prawda od VTR 1000, ale napewno spasuje. http://allegro.pl/ho...2409818774.html I nie będzie problemów z wymianą płynów. Napiszę jutro jak ma się sprawa. Udało mi się rozebrać zbiorniczek. Wymieniłem płyn. Odpowietrzyłem - chyba dobrze. No i sprawa ma się tak - na wyłączonym silniku biegi ładnie chodzą, a na włączonym już gorzej. Dalej strzela. Może żle odpowietrzyłem układ? Edytowane 9 Lipca 2012 przez a_rtu_r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 To jak będzie? Może mam coś zepsute w sprzęgle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Jedynka zawsze wchodzi z głośnym stukiem. To normalne. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Reszta biegów wchodzi dobrze. Wymienię cały napęd - zębatki i łancuch i może sie coś polepszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 A olej kiedy był zmieniany? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 No właśnie nie wiem, bo wymieniałem silnik i zapomniałem o to zapytać. Ale olej wymienię - jakaś propozycja Limo na jaki olej wymieniać? Silnik FZR 1000 (2LE). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Ja bym lał minerał, teraz to jest to samo co półsyntetyk. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Czyli jaki mam kupić dokładnie żeby wiedział:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 półsyntetyk, ew. syntetyk - czytaj najlepszy na jaki Cię stać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 http://allegro.pl/olej-filtr-yamaha-fazer-1000-gts-1000-fzr-600-i2431805745.html Taki np może być? Czy ten:http://allegro.pl/olej-castrol-filtr-oleju-swiece-yamaha-fzr-1000-i2499177676.html Lub ten: http://allegro.pl/ir-olej-filtr-oleju-swiece-yamaha-fzr-1000-87-90-i2469968746.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Półsyntetyk jest robiony na bazie minerała, nie ma sensu przepłacać. Z resztą było o tym milion razy. Grunt to unikać najbardziej popularnych marek bo można trafić podróbkę. Dobre są Eni i Valvoline na przykład. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 No olej wymienię - napewno. Inna sprawa, troche mnie dziwi czemu tak jest. Ostatnio odręcam osłonę żebatki przy silniku i jak odkręciłem tę na samym dole leci mi olej. Co może byc tego przyczyną? Poszła jakaś uszczelka - czy coś gorszego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Zdejmij osłonę, wkręć śrubkę, wyczyść wszystko ropą i pędzlem i odkręć śrubkę. Powinieneś zobaczyć źródło wycieku. Niestety może to być pęknięcie w karterze. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Ale olej leci jak wykręcę śrubkę - tylko jedną, z innych nie leci. A osłona jest wyczyszczona - problem w tym, że jak wkładałem silnik to ściagałem osłonę od łańcucha i nic nie kapało. Dopiero później jak zobaczyłem że coś z tym łańcuchem jest nie halo to chciałem ją ściągnąć i gdy odkręcałem ostatnią śrubę przy samym dole to zaczął lać się olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.