Skocz do zawartości

Głośne wrzucanie biegów - głównie pierwszy - fzr 1000.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie masz rację z tą wymianą płynu. Bo nakładka na pojemnik z pomopą jest tak dokręcona, że nie idzie jej odręcić. Chyba wymienię całą pompę z tym pojemnikiem i wymienię płyn. Co do czujnika to nie działa. Dopóki nie kupię nowego to spiąłem te kable tak jakby podnóżka była złożona (po prostu spiąłem je do siebie).

Wracając do sprzęgła - jimi chyba, że znasz lepszy pomysł jak odpowietrzyć nie ściągając tej nakładki.

 

Dobrze dopasowana nasadka z przedluzka, to uderzyć młotkiem kilka razy z wyczuciem i grzechotka mala. Jesli juz zjechales sruby to moze byc za pozno, ale w ten sposob odpuszcza kazda sruba od dekla zbiorniczka plynu hamulcowego. Jesli juz ja zjechales to probuj przecinakiem i mlotkiem. Jak nie to trzeba rozwiercic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrzyc mozesz bez zdekmowania pompy, ale jesli plyn jest stary to nie bedzie porzadnie dzialac.

Mozesz pokusic sie o rozwiercenie lbow srubek pokrywki malym wiertlem po zdjeciu pompy, ale chyba latwiej bedzie kupic inna.

 

WIem. Aczkolwiek płyn to napewno trzeba wymienić, bo z tego co wiem to już rok motocykl jest u mnie a płyn nie był zmieniany. Czy poprzedni właściciel zmieniał nie wiem, ale jak już bawię się ze sprzęgłem to mogę wymienić płyn.

 

 

Dobrze dopasowana nasadka z przedluzka, to uderzyć młotkiem kilka razy z wyczuciem i grzechotka mala. Jesli juz zjechales sruby to moze byc za pozno, ale w ten sposob odpuszcza kazda sruba od dekla zbiorniczka plynu hamulcowego. Jesli juz ja zjechales to probuj przecinakiem i mlotkiem. Jak nie to trzeba rozwiercic.

 

Śruby nie są zjechane - jeszcze. Choć ewidentnie zapieczone. Spróbuje tym sposobem. Miejmy najdzieję że się uda. A jeśli nie to kupię nową pompę - nawet już znalazłem - model nowszy - co prawda od VTR 1000, ale napewno spasuje.

 

http://allegro.pl/ho...2409818774.html

 

I nie będzie problemów z wymianą płynów. Napiszę jutro jak ma się sprawa.

 

Udało mi się rozebrać zbiorniczek. Wymieniłem płyn. Odpowietrzyłem - chyba dobrze. No i sprawa ma się tak - na wyłączonym silniku biegi ładnie chodzą, a na włączonym już gorzej. Dalej strzela. Może żle odpowietrzyłem układ?

Edytowane przez a_rtu_r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Półsyntetyk jest robiony na bazie minerała, nie ma sensu przepłacać. Z resztą było o tym milion razy. Grunt to unikać najbardziej popularnych marek bo można trafić podróbkę. Dobre są Eni i Valvoline na przykład.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No olej wymienię - napewno. Inna sprawa, troche mnie dziwi czemu tak jest. Ostatnio odręcam osłonę żebatki przy silniku i jak odkręciłem tę na samym dole leci mi olej. Co może byc tego przyczyną? Poszła jakaś uszczelka - czy coś gorszego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale olej leci jak wykręcę śrubkę - tylko jedną, z innych nie leci. A osłona jest wyczyszczona - problem w tym, że jak wkładałem silnik to ściagałem osłonę od łańcucha i nic nie kapało. Dopiero później jak zobaczyłem że coś z tym łańcuchem jest nie halo to chciałem ją ściągnąć i gdy odkręcałem ostatnią śrubę przy samym dole to zaczął lać się olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...