rinas Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 900 wjazd jak przelewem płacisz ( jak na miejscu to tysiak ) + 4 baki paliwa do moto na 2 dni to jest 400 ( 1 bak starczał mi na 4 sesje i na 4tej momentami przerywało mi już od połowy ostatniego krażenia ) to już masz 1300, do tego paliwo + autostrada + przyczepka = na 3ech na 3 moto razem jak jechaliśmy to wychodziło nam po ok. 250 zeta, do tego coś tam trzeba zjeść i wypić, noclegu nie liczę bo śpię w namiocie - także 1600-1700 to tak leciutko wychodzi oczywiście bez opon; jak chcesz "na bogato" - czyli spać w dobrym hotelu, dobrze sie stołować i jechać sam albo w 2 osoby - to sporo więcej :) Jeżeli jest się na Speed-Day'u jeden kolejno po drugim to jest jeszcze zniżka 10 % - czyli jak przelew - to 900 - 90 = 810, jak na miejscu - to 1000 - 100 = 900 zyla Aha - dla tych co się boją że jak zrobią przelew a nie pojadą to lipa bo przepada - też tak myślałem ale spoko nie ma cos sie stresować - kaska NIE PRZEPADA, wprawdzie zwracają niechętnie ale można to przeksięgować na kolejny speed-day; tak samo jeżeli opłacimy 2 dni a przyjeżdżamy i pada czy coś w tym stylu - wtedy czy 1 czy 2 dni - tyle ile zapłacilismy - przechodzi na 2gi raz. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Jacek jak będziesz się nastepno razo do BP wybierał to daj znać pomyślimy, chętnie bym się wybrał, Poznan jednak odpuszczę na razie... Ty w busiku masz haczyk nie..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 No właśnie z kosztami wychodzi zdecydowanie więcej, niż Biała. Cała "akcja" w Białej przy jeździe w 2 osoby to 190 zł wpisowe + 60 zł paliwo i cały dzień śmigania. Opony schodzą chyba tak samo jak w Poznaniu - ja muszę wymienić po 2 eliminacjach, czyli w sumie po 2 dniach zabawy :( Nie rozumiem - 60 zł paliwo na cały dzień śmigania na moto? czy na dojazd? bo coś mi tu brakuje :) Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer72 Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 On ma Gixa w dizlu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 (edytowane) 60 zyla dojazd, bo bus mało pali, ale też jechaliśmy tempem emeryckim i bez przyczepki. Paliwa w moturze to nawet nie liczę, bo on wciąga paliwo jak Maradona kokę. Songoku, mam hak, więc nie ma problemu. Tylko przyczepkę sprzedałem, bo myślałem, że mi się nie przyda ;( Rinas: jaka autostrada?! ja bojkotuje autostrady i jeżdżę lokalnymi, bo i tak turlam się 100 km/h, więc nic bym nie nadrobił lecąc "highwayem"... a za zaoszczędzoną kasę możemy na bogato grilla zrobić. Edytowane 10 Lipca 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prunus Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 (edytowane) 900 wjazd jak przelewem płacisz ( jak na miejscu to tysiak ) + 4 baki paliwa do moto na 2 dni to jest 400 ( 1 bak starczał mi na 4 sesje i na 4tej momentami przerywało mi już od połowy ostatniego krażenia ) to już masz 1300, do tego paliwo + autostrada + przyczepka = na 3ech na 3 moto razem jak jechaliśmy to wychodziło nam po ok. 250 zeta, do tego coś tam trzeba zjeść i wypić, noclegu nie liczę bo śpię w namiocie - także 1600-1700 to tak leciutko wychodzi oczywiście bez opon; jak chcesz "na bogato" - czyli spać w dobrym hotelu, dobrze sie stołować i jechać sam albo w 2 osoby - to sporo więcej :) Jeżeli jest się na Speed-Day'u jeden kolejno po drugim to jest jeszcze zniżka 10 % - czyli jak przelew - to 900 - 90 = 810, jak na miejscu - to 1000 - 100 = 900 zyla Aha - dla tych co się boją że jak zrobią przelew a nie pojadą to lipa bo przepada - też tak myślałem ale spoko nie ma cos sie stresować - kaska NIE PRZEPADA, wprawdzie zwracają niechętnie ale można to przeksięgować na kolejny speed-day; tak samo jeżeli opłacimy 2 dni a przyjeżdżamy i pada czy coś w tym stylu - wtedy czy 1 czy 2 dni - tyle ile zapłacilismy - przechodzi na 2gi raz. Trzeba liczyć do pół litra paliwa na okrążenieDla zawodowców pół kilograma na jedno okrążenie Edytowane 10 Lipca 2012 przez Prunus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 (edytowane) No co Ty, będziesz się chciał telepać z motocyklami i sprzętem przez te wszystkie miasteczka? Edytowane 10 Lipca 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 (edytowane) Trzeba liczyć do pół litra paliwa na okrążenieDla zawodowców pół kilograma na jedno okrążenie No dokładnie, może nawet trochę więcej - w sesji ok. 7-8 okrążeń - a bak ma 16-17 litrów i cały schodzi na 4 sesje - czyli dobrze wyliczone :) Rinas: jaka autostrada?! ja bojkotuje autostrady i jeżdżę lokalnymi, bo i tak turlam się 100 km/h, więc nic bym nie nadrobił lecąc "highwayem"... a za zaoszczędzoną kasę możemy na bogato grilla zrobić. No co Ty, będziesz się chciał telepać z motocyklami i sprzętem przez te wszystkie miasteczka? No dokładnie bez sensu - jedziesz przez te wiochy, ciągle zwalnaisz i ruszach - bez sensu - czasu traci sie w cholere i więcej spalisz; albo na 1 wyjdzie albo delikatnie dołożych do autostrady ale jedziesz 3,5 godziny - jadąc 100-120 km/h tyle czasu wracalismy w sobotę wieczorem; a koszt - mam przed sobą kwity - w każdą stronę 2x27 + 9,90 masz razem ok. 128 zeta to na 2 czy na 3 nie jest tragedia biorąc pod uwagę komfort i zaoszczędzony czas :) Edytowane 10 Lipca 2012 przez rinas Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 BTW. mimo wszystko to w ch... duże pieniądze jak za przejazd na taki dystans. Takie rzeczy oczywiście tylko u nas ... Sprawa do przemyślenia. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 No spoko, to jest akurat do ustalenia, wiadomo, że jadąc autobahnem z przyczepą jest lepiej i bezpieczniej, więc się nie upieram - będę bojkotował innym razem :) Ogólnie trochę mnie właśnie koszty wkurzają, bo muszę jeszcze zrobić kilka rzeczy przy moturze (zębatka z tyłu + 2, z przodu -1 będzie git?), zmienić kask i wychodzi, że gdyby nie ta zabawa to mógłbym siedzieć na Kanarach, sączyć driny z parasolką i co wieczór podrywać lokalne dziewoje :buttrock: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 No spoko, to jest akurat do ustalenia, wiadomo, że jadąc autobahnem z przyczepą jest lepiej i bezpieczniej, więc się nie upieram - będę bojkotował innym razem :) Ogólnie trochę mnie właśnie koszty wkurzają, bo muszę jeszcze zrobić kilka rzeczy przy moturze (zębatka z tyłu + 2, z przodu -1 będzie git?), zmienić kask i wychodzi, że gdyby nie ta zabawa to mógłbym siedzieć na Kanarach, sączyć driny z parasolką i co wieczór podrywać lokalne dziewoje :buttrock:Pomyśl sobie, że ci na kanarach myślą zapinaniu na torze, nic tak nie denerwuje jak nic nierobienie z drinem w łapie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Pamiętajcie, ja jestem przygotowany na te koszty, także czekam tylko na znak-sygnał i zaklepuję wyjazd na 200%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 No spoko, to jest akurat do ustalenia, wiadomo, że jadąc autobahnem z przyczepą jest lepiej i bezpieczniej, więc się nie upieram - będę bojkotował innym razem :) Ogólnie trochę mnie właśnie koszty wkurzają, bo muszę jeszcze zrobić kilka rzeczy przy moturze (zębatka z tyłu + 2, z przodu -1 będzie git?), zmienić kask i wychodzi, że gdyby nie ta zabawa to mógłbym siedzieć na Kanarach, sączyć driny z parasolką i co wieczór podrywać lokalne dziewoje :buttrock: A po co Ci na siłę nowy napęd wkładać i wchodzić w kolejne koszty? Litr przecież zajebiście daje radę na wyjściach, nieważne jakie się ma przełożenie. Ja to bym dojechał ten napęd a przy wymianie poeksperymentował.Marc, relax :) , już pisałem że pojedziesz z nami, będzie dobrze. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 W Poznaniu moto spalilo mi 17 litrow na 100km, na ostatnie okrazeniu juz nie wyjechalem bo balem sie, ze mi braknie paliwa, ledwo do stacji sie dotoczylem. Na trasie tez lubie katowac to wychodzi mi maksymalnie 7 ltr/100, zwykle 5-6 ltr(czerwone pole bardzo czesto), tak wiec to 17 ltr bylo dla mnie szokiem. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 11 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Litr przecież zajebiście daje radę na wyjściach, nieważne jakie się ma przełożenie.Mi przede wszystkim chodzi o to, że bez sensu jest wykorzystywać 2 biegi zamiast 6. Wyższe przełożenie główne (czyli na zębatkach) to jazda na wyższych biegach, które są gęściej zestopniowane. Czyli przykładowo przy tych samych prędkościach powinienem wykorzystywać np. 3 biegi, a nie 2. Oczywiście minusem jest konieczność częstszej zmiany, ale zabawa z rewersem mi się tak spodobała, że przebijanie przełożeń to sama przyjemność. Kolejna sprawa, że wachlowanie przełożeń między 4-5-6 biegiem na pewno jest lepsze dla skrzyni niż między 1-2-3, więc chciałbym zmienić. No i myślę, że gdyby v-max na 6. biegu była w okolicach 260-270 km/h to byłoby super, bo i tak szybciej mi nie potrzeba. Co prawda chętnie bym sprawdził modyfikacje w Białej, bo mogę porównać czasy, ale skoro już jesteście zdeterminowani na Poznań za tydzień, to lećmy :) Zawsze jest dobra opcja taka, że gdyby się okazał totalny fuckup z pogodą na piątek-sobotę, a ładnie w niedzielę, to możemy lecieć do Białej. Jeżeli będzie dobra pogoda, to Poznań. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.