arturo8512 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 (edytowane) Moje kawasaki ninja 600 z 1998r cieżko pali na ciepłym silniku jak moto jest zimne to pali od strzała ale jak przejade pare km to po kilkku minutach postoju moto nie może;załapac i czasem mu sie udaje a czasem odpala dopiero na pych dodam jeszcxze ze dzis jak wruciłem z pracy 14km i zgasiłem moto dosłownie na 15 sekund i potem prubowałem go odpalic to cos ma strzeliło w tłumiku i moto juz nie odpaliło pokilku prubach zaczoł padac chyba akumulator wiec go zostawiłem a po kilku godzinach zapaliło od strzała może ktos mi pomoże bo nawet nie wiem od czego mam zaczac szukac rozwiazania tego problemu akumulator mam 12v 8ah nie za słaby? Edytowane 24 Czerwca 2012 przez arturo8512 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Poka świece .Pewno kompresja wychodzi się przewietrzyć . Gorąco ostatnio :laugh:Kawasaki = znikajace luzy zaworowe . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturo8512 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 moto kupiłem jakis miesiąc temu i swiec nie zmieniałem możesz mi polecic jakies dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Jeżeli dobrze pali na zimno to nie świece . Albo kompresja wylata na ciepło , mieszanka za bogata (układ paliwowo - powietrzny do roboty) , albo moduł wyszedł i po rozgrzewce pokazuje wady - przez co moto cięzko pali . Wykręć wszystkie świece po normalnej przejażdżce i poka . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 To nie swiece niestety, po zagrzaniu zawory zwiekszaja swoja objetosc i kasuja luz zaworowy, mam nadzieje, ze ustawienie luzu zaworowego pomoze ozywic Twoja Kawe, jesli nie to `koszty duzo wieksze cie czekaja. Mam jednak nadzieje, ze sie myle. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Apropos akumulatora - czy mam rozumiec że bez podładowywania odzyskał nagle sprawność? Czy moto łatwiej odpala na ciepło po lekkim odkręceniu manety ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturo8512 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 janusz co masz na mysli mówiac duze koszty akumulatora nie ładowałem poprostu tylko dotknołem rozrusznika i kawa zapaliła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Duże koszty czyli remont głowicy. Jak się nie reguluje zaworów w terminie to wypalają się gniazda zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturo8512 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 a powiedz mi co ile powinno sie zawory regulowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 To zalezy od modelu, w instrukcji do mojego ZRXa jest informacja o sprawdzaniu zaworow co 12 tys. Jednak w przypadku wiekszego przebiegu w silnikach Kawasaki, jesli sie dba o silnik, przebieg ten powinno skrocic sie o polowe, to moje zdanie. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 A tak samo energicznie kręci na ciepło jak i na zimno?Silnik żeby odpalił dobrze na ciepło potrzebuje dobrego pierdolnięci*. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturo8512 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 kreci tak samo za kilka dni zaprowadze notor na synchro zaworów i wymiane swieczobaczymy moze pomoze ale napewno nie zaszkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 (edytowane) powiedz jeszcze, czy pokazuje sie czarny dymek jak kręcisz manetą Edytowane 25 Czerwca 2012 przez tiger666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturo8512 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 (edytowane) To nie wiem. :biggrin: Wsadz swiece do kazdego cylinderar z osobna i po kolei sprawdzaj czy jest cisnienie, może w ten sposob wylapiesz czy kompresja slaba i na którym, na sluch wyczujesz który slabiej kręci ;p ale powinien odpalic nawet jak kompresja jest słaba :banghead: ktos tu jeszcze zasugerowal wypalone gniazda zaworowe, moze w tym kierunku Edytowane 25 Czerwca 2012 przez tiger666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.