Skocz do zawartości

kawasaki ciezko pali na ciepłym silniku


arturo8512
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moje kawasaki ninja 600 z 1998r cieżko pali na ciepłym silniku jak moto jest zimne to pali od strzała ale jak przejade pare km to po kilkku minutach postoju moto nie może;załapac i czasem mu sie udaje a czasem odpala dopiero na pych dodam jeszcxze ze dzis jak wruciłem z pracy 14km i zgasiłem moto dosłownie na 15 sekund i potem prubowałem go odpalic to cos ma strzeliło w tłumiku i moto juz nie odpaliło pokilku prubach zaczoł padac chyba akumulator wiec go zostawiłem a po kilku godzinach zapaliło od strzała może ktos mi pomoże bo nawet nie wiem od czego mam zaczac szukac rozwiazania tego problemu akumulator mam 12v 8ah nie za słaby?

Edytowane przez arturo8512
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dobrze pali na zimno to nie świece . Albo kompresja wylata na ciepło , mieszanka za bogata (układ paliwowo - powietrzny do roboty) , albo moduł wyszedł i po rozgrzewce pokazuje wady - przez co moto cięzko pali .

 

Wykręć wszystkie świece po normalnej przejażdżce i poka .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie swiece niestety, po zagrzaniu zawory zwiekszaja swoja objetosc i kasuja luz zaworowy, mam nadzieje, ze ustawienie luzu zaworowego pomoze ozywic Twoja Kawe, jesli nie to `koszty duzo wieksze cie czekaja. Mam jednak nadzieje, ze sie myle.

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropos akumulatora - czy mam rozumiec że bez podładowywania odzyskał nagle sprawność?

 

Czy moto łatwiej odpala na ciepło po lekkim odkręceniu manety ?

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zalezy od modelu, w instrukcji do mojego ZRXa jest informacja o sprawdzaniu zaworow co 12 tys. Jednak w przypadku wiekszego przebiegu w silnikach Kawasaki, jesli sie dba o silnik, przebieg ten powinno skrocic sie o polowe, to moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie wiem. :biggrin: Wsadz swiece do kazdego cylinderar z osobna i po kolei sprawdzaj czy jest cisnienie, może w ten sposob wylapiesz czy kompresja slaba i na którym, na sluch wyczujesz który slabiej kręci ;p ale powinien odpalic nawet jak kompresja jest słaba :banghead: ktos tu jeszcze zasugerowal wypalone gniazda zaworowe, moze w tym kierunku

Edytowane przez tiger666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...