Skocz do zawartości

Luz w przednim zawieszeniu CBR 600 F3


zdrzala
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Jako że niedawno zakupiłem cbrkę staram się usunąć zauważone rzeczy, które wymagają regulacji/poprawy/naprawy. Wymieniłem w zeszłym tyg. łożyska główki ramy, kół oraz doprowadziłem hamulce do ładu, po za tym inne rzeczy które nie mają w tym temacie znaczenia.

 

Konkrety:

 

Przednie zawieszenie pracuje "ładnie" aczkolwiek bardzo twardo, prawdopodobnie poprzedni właściciel zalał olej o zbyt dużej lepkości, wycieków nie ma, suchutko. Niestety martwi mnie pewien luz w nim, który mógł powstać przez za gęsty olej.

Stawiając motocykl na centralnej stopce, chwytając za lagi, wykonując ruch w tył i przód co powoduje kołysanie, słychać i widać skok dolnej części zawieszenia. Tak jak by był luz a po chwili dopiero zaczynał działać sam amortyzator.

 

Czym to może być spowodowane ?

 

Czy po naciśnięciu hamulca i wykonując ruch w tył i przód może być zauważalny niewielki ruch dolnej cześć lagi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy macie jakieś sprawdzone źródła gdzie można zakupić takie panewki i ogólnie części do Hondy ?

Czy odpowiednik oleju do lag z serwisówki jakim jest SS-8 to 10W ?

Panewki to podejrzewam że tylko w ASO dostaniesz. Zadzwoń do Hondy i zapytaj o cenę, jak będzie zwalać z nóg to ebay i inne portale się kłaniają.

 

PS: Znalazłem coś tutaj: http://www.czesci-moto.pl/k235,zawieszenie-komplety-naprawcze-przedniego-zawieszenia.html , poszukaj może jest do Twojego motonga.

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za linka. Ja również znalazłem na tej stronie http://czescihonda.m...5,CBR600F3S,712, w cenie 54zł szt. część nr. 10. Jak za jakiś czas rozbiorę i będę widział co jest grane to się zdecyduje czy wymienić tylko ślizgacze/panewki czy wszystko.

 

Zauważyłem jeszcze w serwisówce że jest tam zdaje się taka krótka sprężyna obiciowa dla amortyzatora, może jej długość jest już nie taka... ?

Edytowane przez zdrzala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

I jak zakończyła się regeneracja zawieszenia. Przymierzam się zrobić to w mojej F2.

Jaki jest koszt "odnowienia" przedniego zawieszenia.

Jakie elementy oprócz łożysk ślizgowych przewiduje się do wymiany?

Jak szarpię za lagi nic się nie rusza i trzyma sie stabilnie ale podczas jazdy gdy patrzę w kierunku osi koła

to wyraźnie widać jak lagi chodzą w przód i w tył. Czy takie wyginanie sie jest normalnym zjawiskiem?

I jeszcze jedna rzecz, gdy zachamuję bardzo mocno do zatrzymania, gdy przód maksymalnie nurkuję słychać coś jakby chrzęszczenie,

jakby sprzężyny albo soś chszęściło, skrzeczało.

Edytowane przez Piotr Dudek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...