zdrzala Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Cześć. Jako że niedawno zakupiłem cbrkę staram się usunąć zauważone rzeczy, które wymagają regulacji/poprawy/naprawy. Wymieniłem w zeszłym tyg. łożyska główki ramy, kół oraz doprowadziłem hamulce do ładu, po za tym inne rzeczy które nie mają w tym temacie znaczenia. Konkrety: Przednie zawieszenie pracuje "ładnie" aczkolwiek bardzo twardo, prawdopodobnie poprzedni właściciel zalał olej o zbyt dużej lepkości, wycieków nie ma, suchutko. Niestety martwi mnie pewien luz w nim, który mógł powstać przez za gęsty olej.Stawiając motocykl na centralnej stopce, chwytając za lagi, wykonując ruch w tył i przód co powoduje kołysanie, słychać i widać skok dolnej części zawieszenia. Tak jak by był luz a po chwili dopiero zaczynał działać sam amortyzator. Czym to może być spowodowane ? Czy po naciśnięciu hamulca i wykonując ruch w tył i przód może być zauważalny niewielki ruch dolnej cześć lagi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Myślę, że chodzi o zużyte łożysko główki ramy. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrzala Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Myślę, że chodzi o zużyte łożysko główki ramy.Proszę przeczytać post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Masz najprawdopodobniej luzy na panewkach w lagach. Musisz rozebrać i zweryfikować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Faktycznie, nie doczytałem i przyłączam się do panewek. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrzala Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Czy macie jakieś sprawdzone źródła gdzie można zakupić takie panewki i ogólnie części do Hondy ?Czy odpowiednik oleju do lag z serwisówki jakim jest SS-8 to 10W ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 (edytowane) Czy macie jakieś sprawdzone źródła gdzie można zakupić takie panewki i ogólnie części do Hondy ?Czy odpowiednik oleju do lag z serwisówki jakim jest SS-8 to 10W ?Panewki to podejrzewam że tylko w ASO dostaniesz. Zadzwoń do Hondy i zapytaj o cenę, jak będzie zwalać z nóg to ebay i inne portale się kłaniają. PS: Znalazłem coś tutaj: http://www.czesci-moto.pl/k235,zawieszenie-komplety-naprawcze-przedniego-zawieszenia.html , poszukaj może jest do Twojego motonga. Edytowane 16 Czerwca 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrzala Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 (edytowane) Dzięki za linka. Ja również znalazłem na tej stronie http://czescihonda.m...5,CBR600F3S,712, w cenie 54zł szt. część nr. 10. Jak za jakiś czas rozbiorę i będę widział co jest grane to się zdecyduje czy wymienić tylko ślizgacze/panewki czy wszystko. Zauważyłem jeszcze w serwisówce że jest tam zdaje się taka krótka sprężyna obiciowa dla amortyzatora, może jej długość jest już nie taka... ? Edytowane 16 Czerwca 2012 przez zdrzala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 (edytowane) Licz się z tym że tam masz 3 panewki. Grubsza, cieńsza i najcieńsza. Zresztą rozbierzesz to sprawdzisz :rolleyes: Może inaczej: Gruba , węższa i najwęższa , o :biggrin: Edytowane 16 Czerwca 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 mimo nowych lozysk, skontroluj raz jeszcze lozysko glowki ramy...pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 (edytowane) I jak zakończyła się regeneracja zawieszenia. Przymierzam się zrobić to w mojej F2.Jaki jest koszt "odnowienia" przedniego zawieszenia.Jakie elementy oprócz łożysk ślizgowych przewiduje się do wymiany?Jak szarpię za lagi nic się nie rusza i trzyma sie stabilnie ale podczas jazdy gdy patrzę w kierunku osi kołato wyraźnie widać jak lagi chodzą w przód i w tył. Czy takie wyginanie sie jest normalnym zjawiskiem? I jeszcze jedna rzecz, gdy zachamuję bardzo mocno do zatrzymania, gdy przód maksymalnie nurkuję słychać coś jakby chrzęszczenie,jakby sprzężyny albo soś chszęściło, skrzeczało. Edytowane 23 Września 2012 przez Piotr Dudek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 A olej był wymieniany kiedykolwiek? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Olej zmieniałem na wiosnę 2010 i teraz na wiosnę 2012.F2 '94 - 470ml na lage. Wcześniejsze F2 miały po 510 ml na lagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.