Sylwunio Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 (edytowane) mam pytanie odnosnie skracania lag lub dorabiania nowych , zna kto jakiego mechaniora-firme co takie cuda na kiju robi ? koncept jest taki iz chce wybebeszyc motorek i zrobic cos w stylu cafe/bratstyle czyli zmniejszyc przeswit w suzuki gs850 o jakies 10cm , na tyle za pomoca amorków mniejszej dlugosci, ale przód juz tak latwo sie nie da... za dawce przeróbki idzie motocykl po dzwonie z francji, stan techniczny całkiem całkiem jak na lata, tyle ze plastiki na smietnik wiec zostaje silnik kola i rama do wydymek :) Edytowane 10 Czerwca 2012 przez Sylwunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zestawy aftermarket sprężyn progresywnych do przedniego zawiasu mają zazwyczaj opcję obniżenia o 1-2" czyli jakieś 5cm można opuścić na samych sprężynach, bez cięcia rur, tylko za pomocą sprężyn i tulejek.Inna opcja to zmiana półek, piszesz że to ma być jakiś cafe więc można głębiej lagi wpuścić w górną półe (zamek w górnej).Uzupełnieniem całości może być kiera clip on.Na GS850 będzie ciężka kobyła, ale mocna. I dawaj jakieś foty jak prace postępują! Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Przycinaniem rur to sobie krzywdę można zrobić albo dowalić drugie tyle roboty. Możesz popracować nad spręzynami, kolega posiadający husaberga wydumał jakieś bonusowe tuleje do wnętrza amortyzatora (zdaje się w dolnej części) i przód opadł o 4cm. Pamiętaj, że w ten sposób możesz ująć skok zawieszenia.Druga opcja to możesz poszukać całego przodu od innego bardziej sportowego moto np. GSXR i prawdopodobnie sama taka zamiana opuści przód. Owszem nie będzie łatwo ale zazwyczaj da się przekładać części między modelami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Tak zdaje sobie sprawe iz 850" to straszna krowa, mam jeszcze jedna która sobie smigam. Własnie tu jest atut tego motocykla , ma byc wielkie i mozliwie mocno do gleby przycisniete, co z a tym idzie az tak mocno nie da sie lag w polki wcisnac... Dorobienie półek i tak wchodzi w gre bo oponka 100X90X17 bardzo wiotko wygladac bedzie na przodzie a i tak sie wieksza zbytnio nie zmiesci, wiem moze to pogorszyc prowadzenie jak zapoda sie 120" przykladowo ale tak czy siak jakies super nie jest prowadzenie tego kaszalota... kilka fot obrazujacych wizje: przednia czesc motocykla jakos tak ma wygladac:http://i620.photobucket.com/albums/tt287/fantasticfours/honda-cb750-cafe-rac-1w.jpg?t=1264452227 No i reszta:http://i195.photobucket.com/albums/z157/juan-verde/monk15_06.jpg http://farm8.static.flickr.com/7032/6460635933_a788c9424e.jpg Moj złom, jak widac rama do obciecia w tyle. Obecnie jestem na wybebeszaniu ramy z elektryki i innych mało potrzebnych gratów, z pod siodła ma zniknac cała elektryka. Co smieszniejsze planowane błotniki nieco podciete od C-330 bo sa fajnie profilowane :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Jeśli masz tego przodu tyle co na zdjęciu to ja bym się jednak rozglądał za przodem od poważnego sporta. W gratisie będzie koło pod 120'tke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 tej zawiechy bedzie troszke wiecej niz tu , bo podstawka jest jak widac... skrzynka po onżeradzie heh... i przód na ryj leci, jutro kupuje sobie podnosnik motocyklowy pod silniczek wiec jakos to wyjdzie bardziej stabilnie i okresle wysokosc tyłu na sztywno płaskownikiem i do tego poziomu bede sie starał dojsc.Wole jednak pozostac na przodzie orginalnym (skracanie lag) by trzymalo to linie jak orginał ale jednak nim nie było wiec szukam dalej... Lakier planowany ceglasty/podkładowy mat z paskiem białym na spodzie baku ew. pin na górze :D przedni zawias i tak mam od GS 1000 lub jakiegos innego GSX'a bo to co było tu podwiniete bylo 90stopni prawie... tak czy siak kupie lagi orginalne bo mi zaciski nie pasuja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujmat Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 obnizanie zawieszenia to banal. robisz tuleję o takiej długości, ile chcesz obniżać (np ze starej kierownicy) i o tyle samo tniesz kierownicę (możesz przyciąć trochę mniej, żeby było trochę sztywniejsze). dobrze mieć dość twarde sprężyny. ja wswoim obniżyłem o 5cm plus 2cm obniżyłem jeszcze na lagach. sprężyny nowe i nigdy nie dobiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 zaraz zaraz nie kapuje troche tego co napisałes , tne kierownice ? czy lage? gdzie te tulejke wstawiam ? jutro wkleje fote z manuala to moze dojdziemy co i jak z tym przodem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujmat Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 miało być sprężynę a nie kierownicę. mój błąd :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 motorek troszke wybebeszony i troszke podcinac zaczynam :) w tygodniu błotniki powinny sie pojawic oraz przymiarka pod siodło , poszukuje amortyzatorów odpowiednich na tył , do weekendu przód tez sie powinien trafić :D kolejno lampy, kierunki, i rozbieranie do piasku i lakieru... jak bozia da do sierpnia bedzie smigac :D wujmat! fajny sklepik masz :) i co tylko podcinac sprężynki ? takie proste to niby ma byc ??? a to foteczki z dziś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujmat Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 łatwiej byłoby wytłumaczyć jakbym miał przekrój zawieszenia. bo to też różnie czasem wygląda. generalnie przycinanie sprężyny i wsadzenie tuleji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 18 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 jakos tak to wychodzi :) a rysunek z serwisówki: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujmat Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 tak na szybko: http://www.xs650chopper.com/2009/06/mulligan-machine-lower-your-xs650-forks-low-buck-garage-tech/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 ooooooo i o to chodziło , wielkie dzieki Wujku Macie :) jakos ogarniam co i jak :D pozocstaje czekac na czesci i dalej dzialac :) fotki powklejam z przebiegu prac (panie moderator zmien tytuł tematu na " wsio tjuning Gs850" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zamiana przodu na stary GSXR zalatwia obnizenie o 4 cm, lepsze hamulce z przodu i kolo 17''.Nie obnizal bym bardziej motocykla, bo filtr oleju jest z przodu silnika i w razie walniecia w cosmoga byc klopoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.