Skocz do zawartości

wujmat

Forumowicze
  • Postów

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha XS650, Honda c90
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://stillonwheels.blogspot.com

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wujmat

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. http://tablica.pl/oferta/yamaha-xs650-brat-style-custom-cafe-racer-pilne-CID5-ID33nxn.html#0f282cc964
  2. tego nie da się tak łatwo wycenić. zależy co ma być zrobione, z czego i jakie będą niespodzianki.
  3. Jak w temacie. Do sprzedania przebudowana Yamaha XS650. http://allegro.pl/yamaha-xs650-brat-style-custom-cafe-racer-i3281981814.html
  4. Więcej tutaj:
  5. klasyczny bobber to nie ma wysuniętych podnóżków :D
  6. tak na szybko: http://www.xs650chopper.com/2009/06/mulligan-machine-lower-your-xs650-forks-low-buck-garage-tech/
  7. łatwiej byłoby wytłumaczyć jakbym miał przekrój zawieszenia. bo to też różnie czasem wygląda. generalnie przycinanie sprężyny i wsadzenie tuleji
  8. miało być sprężynę a nie kierownicę. mój błąd :)
  9. obnizanie zawieszenia to banal. robisz tuleję o takiej długości, ile chcesz obniżać (np ze starej kierownicy) i o tyle samo tniesz kierownicę (możesz przyciąć trochę mniej, żeby było trochę sztywniejsze). dobrze mieć dość twarde sprężyny. ja wswoim obniżyłem o 5cm plus 2cm obniżyłem jeszcze na lagach. sprężyny nowe i nigdy nie dobiłem.
  10. Tego się nie szpachluje tylko trzeba to dobrze wyklepać a do tego potrzebne narzędzia. Jak już to łatwiej zrobić z blachy stalowej niż aluminiowej ale nie wydaje mi się, żeby udało się taką metodą jak proponujesz...
  11. odkopuje temat ale jakby ktoś szukał tej kanapy to: http://nonstockgarage.pl/index.php?route=product/product&path=66_76&product_id=208
×
×
  • Dodaj nową pozycję...