Skocz do zawartości

Biała Podlaska - treningi, wyścigi


Sikor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Osobiście sugerowałbym kupić coś, co zostało już do sportu przygotowane, bo to są koszty, których nijak nie odzyskasz. Na przykładzie mojego gixa - sam motur w wersji ulicznej 18000 + koszt dodatków, który już dawno przekroczył kilka tysi, a moto wciąż ma totalnie seryjny silnik i skrzynię. Mocno zastanawiam się nad tym, czy nie poszukać w zimę jakiejś mocnej torówki (w grę wchodzi tylko gixer albo zx10r), a to co mam zostawić sobie na ulicę albo sprzedać jako "uliczny". Bo żeby myśleć o jakimkolwiek ściganiu w przyszłym sezonie musiałbym jeszcze zainwestować w to, co mam teraz, jakieś 4-5 kzł (elektronika silnika, skrzyni biegów, strojenie na hamowni nie mówiąc o zawiasie).

 

Rok temu w centrum Paryża widziałem CBR z 2011 roku, full torówka, naprawdę ładna, za 6000 euro. No więc jest się nad czym zastanawiać...

 

Zresztą, daleko szukać: Yamaha R1 torowa

Edytowane przez Sherman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździć trzeba, a nie tuningować :) . Jak będziesz miał zastój przez 2 miesiące to będziesz się zastanawiał, a teraz urywasz za każdym wyjazdem 1-2 sekundy, więc relaxxx.

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż się zacząłem zastanawiać, skąd by tu na szybko 15 tysi wytrzasnąć

 

Może Yeuop Ci podpowie :D

 

A tak serio to w UK są torówki w dobrych pieniądzach. Można wziąć urlop i pojechać busem w trzy osoby na tydzień, przy okazji zabukować sobie jakieś track daye i poczuć się jak w BSB ;). W razie czego to ja bym się pisał :)

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zaczynam właśnie o tym myśleć... chętnie bym sobie jednak zostawił tego gixa, którego mam, na ulicę, a katował coś, co jest lepiej przygotowane i mniej warte. Oczywiście plan może szlag trafić, bo za tydzień kolejna sesja z cyklu "upalanie" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu Białej : Tor zajebisty. Super przyczepna nawierzchnia, ciekawe winkle a szczególnie sekwencje zakrętów, gdzie gęba się śmieje. Co do bezpieczeństwa, to po kartingach, trzeba się przyzwyczaić do większych prędkości i mocnych hamowań. I potem jest już bezpiecznie, bo są szerokie strefy wyjazdowe. Drobne nierówności na betonkach nie maja wpływu na nic, poza oswojeniem nas z jazdą na nierównościach. Po kilku okrążeniach nie zwracasz na to uwagi. A wrażenia z jazdy jak kierownica robi się lekka, majta się na boki a Ty nic sobie z tego nie robisz są bezcenne. Jest szeroko i można się bezpiecznie wyprzedzać.Tor wymarzony do nauki bo nie ma tłoku i można spokojnie trenować sobie poszczególne elementy jazdy. Oczywiście jak się nie ścigasz na śmierć i życie :biggrin: Będę tam jeździł jak tylko będę mógł, nie zapominając o ćwiczeniach na kartingach czasami :)

 

p.s.W wyścigu w litrach, wygrał Nagórka na Kawie, a w 600-ach oczywiście Rafał - Daytona.

p.s2 gratulacje Gregor- dzielnie stawiałeś czoła w wyścigu

Edytowane przez zakan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zaczynam właśnie o tym myśleć... chętnie bym sobie jednak zostawił tego gixa, którego mam, na ulicę, a katował coś, co jest lepiej przygotowane i mniej warte. Oczywiście plan może szlag trafić, bo za tydzień kolejna sesja z cyklu "upalanie" :)

 

No to proszę, pierwszy z brzegu, za 9 tysi :)

 

http://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-GSXR-1000-RACE-TRACK-BIKE-/150888396915?forcev4exp=true

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie: Czy przy zaangażowaniu kasowym i czasowym w treningi/ wyścigi na torze będzie jeszcze okazja i ochota żeby wykorzystać jeszcze drugi sprzęcior na ulicy? (opony , napęd, serwis, zamrożona kasa itd.)

Chyba lepiej do drogowego sprzęta którego się dobrze zna dołożyć progresywne sprężyny przodu, sety sportowe, torwe owiewki i latać.

Jest zajebiste ryzyko kupując jakąś mocno zrasowaną torówę z rynku wtórnego, że możemy się wbić na niezłą minę.

Torówy z konkretnymi modyfikacjami latały w konkretnych teamach (sztab mechaników, spece od zawieszeń, kontrola i rozbebeszanie moto po każdym wyścigu itd.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba lepiej do drogowego sprzęta którego się dobrze zna dołożyć progresywne sprężyny przodu, sety sportowe, torowe owiewki i latać.

 

Nom, taki mam plan z cebrą, jako że ograniczają mnie fundusze, ale w tysiaku planuję się zmieścić z wymianą amora z tyłu na coś w pełni regulowanego (używka), sprężyn z przodu, założeniem owiewek i krótkiego rolgazu. Mocowania setów już sobie wyciąłem :).

 

A na dojazdy do pracy będę miał xjotę co pali tyle że na baku jeżdżę 3 tygodnie :)

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolisz chopper style?

 

Wracając do tematu sprzętu na tor, to u nas nie ma fajnych moto? http://moto.allegro.pl/cbr-600rr-pc40-na-tor-torowka-cbr600rr-doinwestowa-i2626776259.html Lada chwila i będzie tego więcej ...

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po Poznaniu mialem w BP blokade psychiczna i wogole nie umialem tam jechac. Zupelnie inny sport miejscami. Przedewszytskim te sekcje ulozone z opon sa jakby z toru kartingowego. Duzo ciasniejsze i wolniejsze niz te z prawdziwych torow i tam sie czulem jakbym sie uczyl dopiero jezdzic 8ki na placu. Wiec przewage maja Ci co juz trenowali w radomiu. Ogolnie tzreba tor bardzo znac na pamiec bo wizualnie jest trudno oceniac sytuacje. No i nawierchnia jak juz ktos mowil-tzreba sie nauczyc olewac. Ja za pierwszym razem majac nawyki z poznania bylem mocno zblokowany.

 

A gdyby ktos chcial sie nauczyc czegos wiecej o zawiasach to podaje materialy.(english only)

http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=263317

 

I jescze cos lepszego tylko musze poszukac 3h wykladu po ktorym juz bedziecie wiedziec wszytsko.

 

http://thepiratebay.se/search/suspension%20for%20mortals/0/99/0

 

Dwa torrenty do pobrania. Tam jest malo źrodeł ale zawsze sie dawalo sciagnac a jak nie to mam to u siebie na kompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...