marcinrednose Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Fakt, tylko ciężko to zgromadzić przez pół sezonu. Musze pozbierać myśli, zastanowić się czy robić torówkę z R6, czy kupić coś nowszego (2006-2007 rok) i dopiero inwestować, w nowszą konstrukcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 (edytowane) Osobiście sugerowałbym kupić coś, co zostało już do sportu przygotowane, bo to są koszty, których nijak nie odzyskasz. Na przykładzie mojego gixa - sam motur w wersji ulicznej 18000 + koszt dodatków, który już dawno przekroczył kilka tysi, a moto wciąż ma totalnie seryjny silnik i skrzynię. Mocno zastanawiam się nad tym, czy nie poszukać w zimę jakiejś mocnej torówki (w grę wchodzi tylko gixer albo zx10r), a to co mam zostawić sobie na ulicę albo sprzedać jako "uliczny". Bo żeby myśleć o jakimkolwiek ściganiu w przyszłym sezonie musiałbym jeszcze zainwestować w to, co mam teraz, jakieś 4-5 kzł (elektronika silnika, skrzyni biegów, strojenie na hamowni nie mówiąc o zawiasie). Rok temu w centrum Paryża widziałem CBR z 2011 roku, full torówka, naprawdę ładna, za 6000 euro. No więc jest się nad czym zastanawiać... Zresztą, daleko szukać: Yamaha R1 torowa Edytowane 17 Września 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 :banghead: :banghead: :banghead: , koleś startował w Predatorze, no to widzę że wstydu i szacunku do samego siebie to on nie ma za wiele. Ale moto konkret. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Aż się zacząłem zastanawiać, skąd by tu na szybko 15 tysi wytrzasnąć, ale jakieś pajace mnie namówiły na wypad na Słowację i znów mi kasy ubywa, zamiast przybywać :( Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 (edytowane) Jeździć trzeba, a nie tuningować :) . Jak będziesz miał zastój przez 2 miesiące to będziesz się zastanawiał, a teraz urywasz za każdym wyjazdem 1-2 sekundy, więc relaxxx. Edytowane 17 Września 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Aż się zacząłem zastanawiać, skąd by tu na szybko 15 tysi wytrzasnąć Może Yeuop Ci podpowie :D A tak serio to w UK są torówki w dobrych pieniądzach. Można wziąć urlop i pojechać busem w trzy osoby na tydzień, przy okazji zabukować sobie jakieś track daye i poczuć się jak w BSB ;). W razie czego to ja bym się pisał :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 No zaczynam właśnie o tym myśleć... chętnie bym sobie jednak zostawił tego gixa, którego mam, na ulicę, a katował coś, co jest lepiej przygotowane i mniej warte. Oczywiście plan może szlag trafić, bo za tydzień kolejna sesja z cyklu "upalanie" :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakan Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 (edytowane) Wracając do tematu Białej : Tor zajebisty. Super przyczepna nawierzchnia, ciekawe winkle a szczególnie sekwencje zakrętów, gdzie gęba się śmieje. Co do bezpieczeństwa, to po kartingach, trzeba się przyzwyczaić do większych prędkości i mocnych hamowań. I potem jest już bezpiecznie, bo są szerokie strefy wyjazdowe. Drobne nierówności na betonkach nie maja wpływu na nic, poza oswojeniem nas z jazdą na nierównościach. Po kilku okrążeniach nie zwracasz na to uwagi. A wrażenia z jazdy jak kierownica robi się lekka, majta się na boki a Ty nic sobie z tego nie robisz są bezcenne. Jest szeroko i można się bezpiecznie wyprzedzać.Tor wymarzony do nauki bo nie ma tłoku i można spokojnie trenować sobie poszczególne elementy jazdy. Oczywiście jak się nie ścigasz na śmierć i życie :biggrin: Będę tam jeździł jak tylko będę mógł, nie zapominając o ćwiczeniach na kartingach czasami :) p.s.W wyścigu w litrach, wygrał Nagórka na Kawie, a w 600-ach oczywiście Rafał - Daytona.p.s2 gratulacje Gregor- dzielnie stawiałeś czoła w wyścigu Edytowane 17 Września 2012 przez zakan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 No zaczynam właśnie o tym myśleć... chętnie bym sobie jednak zostawił tego gixa, którego mam, na ulicę, a katował coś, co jest lepiej przygotowane i mniej warte. Oczywiście plan może szlag trafić, bo za tydzień kolejna sesja z cyklu "upalanie" :) No to proszę, pierwszy z brzegu, za 9 tysi :) http://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-GSXR-1000-RACE-TRACK-BIKE-/150888396915?forcev4exp=true Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor600rr Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Moim zdaniem trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie: Czy przy zaangażowaniu kasowym i czasowym w treningi/ wyścigi na torze będzie jeszcze okazja i ochota żeby wykorzystać jeszcze drugi sprzęcior na ulicy? (opony , napęd, serwis, zamrożona kasa itd.)Chyba lepiej do drogowego sprzęta którego się dobrze zna dołożyć progresywne sprężyny przodu, sety sportowe, torwe owiewki i latać.Jest zajebiste ryzyko kupując jakąś mocno zrasowaną torówę z rynku wtórnego, że możemy się wbić na niezłą minę.Torówy z konkretnymi modyfikacjami latały w konkretnych teamach (sztab mechaników, spece od zawieszeń, kontrola i rozbebeszanie moto po każdym wyścigu itd.). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Chyba lepiej do drogowego sprzęta którego się dobrze zna dołożyć progresywne sprężyny przodu, sety sportowe, torwe owiewki i latać.Progresywne to są zawsze. Zmienić lepiej na liniowe:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Chyba lepiej do drogowego sprzęta którego się dobrze zna dołożyć progresywne sprężyny przodu, sety sportowe, torowe owiewki i latać. Nom, taki mam plan z cebrą, jako że ograniczają mnie fundusze, ale w tysiaku planuję się zmieścić z wymianą amora z tyłu na coś w pełni regulowanego (używka), sprężyn z przodu, założeniem owiewek i krótkiego rolgazu. Mocowania setów już sobie wyciąłem :). A na dojazdy do pracy będę miał xjotę co pali tyle że na baku jeżdżę 3 tygodnie :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor600rr Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Znalazłem do swojej przedwojennej cebery coś takiego.Cena fajna. Zna ktoś? wlibers=ohlins? http://allegro.pl/amortyzator-wilbers-honda-cbr-600-obnizenie-40mm-i2627717070.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 (edytowane) Wolisz chopper style? Wracając do tematu sprzętu na tor, to u nas nie ma fajnych moto? http://moto.allegro.pl/cbr-600rr-pc40-na-tor-torowka-cbr600rr-doinwestowa-i2626776259.html Lada chwila i będzie tego więcej ... Edytowane 17 Września 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekzxr Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Ja po Poznaniu mialem w BP blokade psychiczna i wogole nie umialem tam jechac. Zupelnie inny sport miejscami. Przedewszytskim te sekcje ulozone z opon sa jakby z toru kartingowego. Duzo ciasniejsze i wolniejsze niz te z prawdziwych torow i tam sie czulem jakbym sie uczyl dopiero jezdzic 8ki na placu. Wiec przewage maja Ci co juz trenowali w radomiu. Ogolnie tzreba tor bardzo znac na pamiec bo wizualnie jest trudno oceniac sytuacje. No i nawierchnia jak juz ktos mowil-tzreba sie nauczyc olewac. Ja za pierwszym razem majac nawyki z poznania bylem mocno zblokowany. A gdyby ktos chcial sie nauczyc czegos wiecej o zawiasach to podaje materialy.(english only)http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=263317 I jescze cos lepszego tylko musze poszukac 3h wykladu po ktorym juz bedziecie wiedziec wszytsko. http://thepiratebay.se/search/suspension%20for%20mortals/0/99/0 Dwa torrenty do pobrania. Tam jest malo źrodeł ale zawsze sie dawalo sciagnac a jak nie to mam to u siebie na kompie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.