Skocz do zawartości

Honda CL250 1983 - Problem z ładowaniem - czy da się sprawdzić stator bez montażu?


qbutek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mierzyłem przed montażem.

Rezystancji między tymi przewodami, a obudową nie ma.

 

Nie było też w poprzednim przypadku, jak mierzyłem pierwszy stator.

Edytowane przez qbutek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie chodzi Ci o to że jest nieskończenie wielka. I tak ma być. Jednak 3-5V w układzie ładowania to zdecydowanie za mało do czegokolwiek.

Rezystancji nie ma.

W skrócie: jak się ustawi multimetr na piszczenie przy przewodzeniu, o piszczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pomiarów po zamianie używałem w warsztacie innego miernika niż wcześniej.

Na początku pokazywał wartości w mV, zobaczyłem, że wyświetla się DC.

Zmieniłem na AC i wtedy były wartości 3-5 V.

 

Czy jeżeli to stator, to można go jakoś zregenerować?

Ceny nowych są dość znaczne.

 

Czy sugerujecie inną przyczynę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pomiarów po zamianie używałem w warsztacie innego miernika niż wcześniej.

Na początku pokazywał wartości w mV, zobaczyłem, że wyświetla się DC.

Zmieniłem na AC i wtedy były wartości 3-5 V.

 

Czy jeżeli to stator, to można go jakoś zregenerować?

Ceny nowych są dość znaczne.

 

Czy sugerujecie inną przyczynę?

Przy tak niskim napięciu raczej masz uszkodzenie statora. Można przewijać, tylko najlepiej poszukaj kogoś kto daje gwarancje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tak niskim napięciu raczej masz uszkodzenie statora. Można przewijać, tylko najlepiej poszukaj kogoś kto daje gwarancje.

 

OK. Dzięki za informacje.

Te ok. 100 V na dwóch parch i 0 V na jednej też na to wskazuje (przed podmianą)?

Jaki może być koszt w Warszawie?

Podjadę dziś w jedno miejsce i się zorientuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewiń tylko jedno spalone uzwojenie w poprzednim statorze, jeśli się tak i to obniży koszty.

Dzięki za sugestię.

Właśnie ten poprzedni chciałem zanieść do zrobienia.

Jakich kosztów się spodziewać?

 

Jakieś opinie na temat tej firmy: http://www.jettro.pl/ ?

... lub może ktoś kogoś z Warszawy lub okolic polecić?

 

Edit:

poczytałem trochę opinii w internecie o tej firmie i preferuję opcję polecenia jakiegoś regeneratora.

 

Znalazłem jeszcze coś takiego: http://www.cyklo-motorelektryk.pl/ - opinie?

Edytowane przez qbutek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektryk z Modlińskiej 217 przewijał mi dwa razy uzwojenia w motocyklach, i jestem bardzo zadowolony.

Polecam: Bartek Dobrowolski, tel. 601 255 698 - mów, że numer masz ode mnie, a sprzęt ma jechać na trialowe zawody w kategorii historic :)

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...