Adam M. Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Zapisz napiecia z kazdej kolejnej pary kabli 1+2,2+3, 3+1. i podaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Po zamianie statora wraz z obudową na kolejnych parach w granicach 3-5 V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Wszystko dobrze założyłeś na pewno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Wszystko dobrze założyłeś na pewno? Robiłem to pierwszy raz.Nie wiem co mógłbym pomylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Po zamianie statora wraz z obudową na kolejnych parach w granicach 3-5 V.Czyli nie dobrze, bo powinno być kilkadziesiąt V. A jak z rezystancją? Mierzyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 (edytowane) Mierzyłem przed montażem.Rezystancji między tymi przewodami, a obudową nie ma. Nie było też w poprzednim przypadku, jak mierzyłem pierwszy stator. Edytowane 31 Maja 2012 przez qbutek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Pewnie chodzi Ci o to że jest nieskończenie wielka. I tak ma być. Jednak 3-5V w układzie ładowania to zdecydowanie za mało do czegokolwiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Pewnie chodzi Ci o to że jest nieskończenie wielka. I tak ma być. Jednak 3-5V w układzie ładowania to zdecydowanie za mało do czegokolwiek.Rezystancji nie ma.W skrócie: jak się ustawi multimetr na piszczenie przy przewodzeniu, o piszczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Wyniki pomiarów prądu przemiennego: 3-5 V.A miernik miałeś ustawiony na pomiar prądu przemiennego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Do pomiarów po zamianie używałem w warsztacie innego miernika niż wcześniej.Na początku pokazywał wartości w mV, zobaczyłem, że wyświetla się DC.Zmieniłem na AC i wtedy były wartości 3-5 V. Czy jeżeli to stator, to można go jakoś zregenerować?Ceny nowych są dość znaczne. Czy sugerujecie inną przyczynę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Do pomiarów po zamianie używałem w warsztacie innego miernika niż wcześniej.Na początku pokazywał wartości w mV, zobaczyłem, że wyświetla się DC.Zmieniłem na AC i wtedy były wartości 3-5 V. Czy jeżeli to stator, to można go jakoś zregenerować?Ceny nowych są dość znaczne. Czy sugerujecie inną przyczynę?Przy tak niskim napięciu raczej masz uszkodzenie statora. Można przewijać, tylko najlepiej poszukaj kogoś kto daje gwarancje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Przy tak niskim napięciu raczej masz uszkodzenie statora. Można przewijać, tylko najlepiej poszukaj kogoś kto daje gwarancje. OK. Dzięki za informacje.Te ok. 100 V na dwóch parch i 0 V na jednej też na to wskazuje (przed podmianą)?Jaki może być koszt w Warszawie?Podjadę dziś w jedno miejsce i się zorientuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Przewiń tylko jedno spalone uzwojenie w poprzednim statorze, jeśli się tak i to obniży koszty. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 (edytowane) Przewiń tylko jedno spalone uzwojenie w poprzednim statorze, jeśli się tak i to obniży koszty.Dzięki za sugestię.Właśnie ten poprzedni chciałem zanieść do zrobienia.Jakich kosztów się spodziewać? Jakieś opinie na temat tej firmy: http://www.jettro.pl/ ?... lub może ktoś kogoś z Warszawy lub okolic polecić? Edit:poczytałem trochę opinii w internecie o tej firmie i preferuję opcję polecenia jakiegoś regeneratora. Znalazłem jeszcze coś takiego: http://www.cyklo-motorelektryk.pl/ - opinie? Edytowane 1 Czerwca 2012 przez qbutek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Elektryk z Modlińskiej 217 przewijał mi dwa razy uzwojenia w motocyklach, i jestem bardzo zadowolony.Polecam: Bartek Dobrowolski, tel. 601 255 698 - mów, że numer masz ode mnie, a sprzęt ma jechać na trialowe zawody w kategorii historic :) Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.