lisek508 Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 (edytowane) Tak jak w temacie mam problem ze sprzęgłem a sprawa wygląda następująco;Podczas ostrego dodania gazu sprzęgło się ślizga ale tak przy 6-7tyś obrotów dajmy na to obroty mam 7tyś dodaję gazu na 2 biegu i nagle obroty wskakują na 10tyś a motocykl nie przyspiesza.Rozłożyłem sprzęgło;-Tarcze sprzęgła nie są ani przypalone ani popękane ich grubość wynosi 3mm-Przekładki sprzęgła także nie są przypalone Olej jaki mam w motocyklu to CASTROL 20W40 i teraz kupiłem na dolewkę 20w50 bo nie było ale dolałem tylko 100ml, więc nie będzie to wina oleju bo jak jeździłem ciągle na 20W40 to też ciągnęło. Włożyłem całe sprzęgło od innej FZR i to samo :/ Próbowałem popuszczać linkę przy klamce oraz przy silniku niestety nic z tego Edytowane 27 Maja 2012 przez lisek508 Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Tak jak w temacie mam problem ze sprzęgłem a sprawa wygląda następująco;Podczas ostrego dodania gazu sprzęgło się ślizga ale tak przy 6-7tyś obrotów dajmy na to obroty mam 7tyś dodaję gazu na 2 biegu i nagle obroty wskakują na 10tyś a motocykl nie przyspiesza.Rozłożyłem sprzęgło;-Tarcze sprzęgła nie są ani przypalone ani popękane ich grubość wynosi 3mm-Przekładki sprzęgła także nie są przypalone Olej jaki mam w motocyklu to CASTROL 20W40 i teraz kupiłem na dolewkę 20w50 bo nie było ale dolałem tylko 100ml, więc nie będzie to wina oleju bo jak jeździłem ciągle na 20W40 to też ciągnęło. Włożyłem całe sprzęgło od innej FZR i to samo :/ Próbowałem popuszczać linkę przy klamce oraz przy silniku niestety nic z tegoSprzęgło przekładałeś że sprężynami, wsio kompletne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Tak wszystko złożone jak trzeba, może te tarcze już są jakieś stare nie wiem sam Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Pomierz wszystko to będziesz wiedział. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 po prostu masz spalone sprzęgło i tyle, pomiary są nie miarodajne kiedy tarcze są sfajczone. Sprawdź z manualem czy masz wszystko prawidłowo złożone, jesli nic nie brakuje, kup nowe tarcze i spręzyny i sprzęgło nie będzie już ślizgać. 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Tarcze mają po 3mm grubości nie są przypalone ani przekładki ani tarcze dziwne to jest a złożone mam wszystko ok tam nie ma nic skomplikowanego może po prostu sprężyny są już za słabe. Dziś rozłożę wszystko raz jeszcze ale wydaje mi się że te tarcze są jakoś przesiąknięte olejem nie wiem jak to nazwać na nich jest taka cienka warstwa takiej mazi ona jest ślizga po przejechaniu paznokciem schodzi a pod spodem ładna tarcza. Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Jaka jest minimalna grubość tarczy według serwisówki? Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 pokaż zdjęcie tarczy a powiem Ci czy jest spalona czy nie. 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Przekładki też pokaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 (edytowane) Dziwne rzeczy według książki tarcze powinny mieć 2,8mm hmm moje mają po 3mm a nawet ciut ponad zdjęcia tarcz i przekładek; Edytowane 28 Maja 2012 przez lisek508 Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Tarcze spalone, przekladki sprawdz czy proste i jesli tak i nie maja przebarwien to mozna zostawic, sprezyny do wymiany.Nowe tarcze musza polezec w oleju ze 2 godziny przed zlozeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Jeszcze pomierz sprężyny czy się mieszczą w limicie. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 tak jak myślałem/ pisałem- to jest węgiel, spalone na maxa. Nie zrób oszczędnosci na sprężynach. 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Zamówiłem nowe tarcze więc już wszystko jasne temat sądzę że można zamknąć ;) Dzięki za rady! Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi