Skocz do zawartości

Sprzęgło się ślizga FZR 600


Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie mam problem ze sprzęgłem a sprawa wygląda następująco;

Podczas ostrego dodania gazu sprzęgło się ślizga ale tak przy 6-7tyś obrotów dajmy na to obroty mam 7tyś dodaję gazu na 2 biegu i nagle obroty wskakują na 10tyś a motocykl nie przyspiesza.

Rozłożyłem sprzęgło;

-Tarcze sprzęgła nie są ani przypalone ani popękane ich grubość wynosi 3mm

-Przekładki sprzęgła także nie są przypalone

 

Olej jaki mam w motocyklu to CASTROL 20W40 i teraz kupiłem na dolewkę 20w50 bo nie było ale dolałem tylko 100ml, więc nie będzie to wina oleju bo jak jeździłem ciągle na 20W40 to też ciągnęło.

 

Włożyłem całe sprzęgło od innej FZR i to samo :/ Próbowałem popuszczać linkę przy klamce oraz przy silniku niestety nic z tego

Edytowane przez lisek508

Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w temacie mam problem ze sprzęgłem a sprawa wygląda następująco;

Podczas ostrego dodania gazu sprzęgło się ślizga ale tak przy 6-7tyś obrotów dajmy na to obroty mam 7tyś dodaję gazu na 2 biegu i nagle obroty wskakują na 10tyś a motocykl nie przyspiesza.

Rozłożyłem sprzęgło;

-Tarcze sprzęgła nie są ani przypalone ani popękane ich grubość wynosi 3mm

-Przekładki sprzęgła także nie są przypalone

 

Olej jaki mam w motocyklu to CASTROL 20W40 i teraz kupiłem na dolewkę 20w50 bo nie było ale dolałem tylko 100ml, więc nie będzie to wina oleju bo jak jeździłem ciągle na 20W40 to też ciągnęło.

 

Włożyłem całe sprzęgło od innej FZR i to samo :/ Próbowałem popuszczać linkę przy klamce oraz przy silniku niestety nic z tego

Sprzęgło przekładałeś że sprężynami, wsio kompletne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po prostu masz spalone sprzęgło i tyle, pomiary są nie miarodajne kiedy tarcze są sfajczone. Sprawdź z manualem czy masz wszystko prawidłowo złożone, jesli nic nie brakuje, kup nowe tarcze i spręzyny i sprzęgło nie będzie już ślizgać.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze mają po 3mm grubości nie są przypalone ani przekładki ani tarcze dziwne to jest a złożone mam wszystko ok tam nie ma nic skomplikowanego może po prostu sprężyny są już za słabe. Dziś rozłożę wszystko raz jeszcze ale wydaje mi się że te tarcze są jakoś przesiąknięte olejem nie wiem jak to nazwać na nich jest taka cienka warstwa takiej mazi ona jest ślizga po przejechaniu paznokciem schodzi a pod spodem ładna tarcza.

Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne rzeczy według książki tarcze powinny mieć 2,8mm hmm moje mają po 3mm a nawet ciut ponad zdjęcia tarcz i przekładek;

 

 

beztytuu1gg.png

 

dsc01526wu.jpg

 

dsc01525af.jpg

 

dsc01527k.jpg

 

dsc01529.png

Edytowane przez lisek508

Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak myślałem/ pisałem- to jest węgiel, spalone na maxa. Nie zrób oszczędnosci na sprężynach.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...