Pierun Opublikowano 4 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2004 Hmm, tak wracajac jeszcze do tematu: http://www.orlen-oil.pl/modules/kat_show.php?id=169 Wedlug tego moge lac taki olej. Jak myslicie, moge ich poskarzyc? :D Tzn. czy mam jakies szanse? I jak udowodnic ze to od tego oleju sie tak stalo? Da sie do tego dojsc po wygladzie rys, etc.? Dodam jeszcze, ze cylinder juz odkrecilem i oddalem do wstawienia tulei. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dakmen Opublikowano 28 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2004 Odświeżam, bo mam kolejne sygnały o tym że olej ORLEN-u do dwusuwu jest do d.py.Znajomi w wypożyczalni elektronarzędzi chcieli przyoszczędzić i zrezygnowali z dotychczasowego TEXACO Motex na rzecz wzmiankowanego Orlenu.I co? W ciągu 1 tygodnia klienci zatarli 4 podkaszarki spalinowe (w tym jedną nówkę OleoMac-a) i 1 piłę spalinową :buttrock: . Po rozebraniu widoczny zacier po stronie okna wydechowego, tłumiki dziwnie białe (jakby przegrzane). Ten olej nie trzyma parametrów i nie nadaje się z pewnością do bardziej wysilonych dwusuwów.Natomiast bardzo dobrze sprawował im się do tej pory Texaco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierun Opublikowano 29 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2004 No to niezle... U mnie byli panowie z Orlen Oil, co mnie bardzo zdziwilo :buttrock: Przyjechali, popatrzyli, wzieli probke oleju do badan i... no zobaczcie na skanie.http://pliki.pierun.net/orlen.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 29 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2004 Jak mówi przysłowie, "kto tanio kupuje, ten potem żałuje". Ja też kilka razy przekonałem się, że chciwy dwa razy traci :buttrock: Cóż, współczuję. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 30 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 No to niezle... U mnie byli panowie z Orlen Oil, co mnie bardzo zdziwilo ;) Przyjechali, popatrzyli, wzieli probke oleju do badan i... no zobaczcie na skanie.http://pliki.pierun.net/orlen.jpgznimi nie wygrasz- mają za duzo kasy którą mogą wydać na wielu rzeczoznawców- cóż takie zycie ;) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 Kiki ma racje ale w tym co Ci napisali zgadzam sie że nie warto ufać dozownikom. mojemu koledze kiedyś sie zpachał i miał lipe a ja w kazdym sprzęcie go odłanczałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierun Opublikowano 30 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 Ja wlasciwie nie liczylem na zwrot jakichkolwiek kosztow... Zglosilem ta reklamacje w sumie z ciekawosci. Oczywiscie troche nadziei tez mialem ;) Dozownik jak dzialal caly czas, tak nadal dziala. Wg mnie dolewanie oleju do paliwa to takze bezpieczniejsze wyjscie, ale jestem wygodny i wole wlac olej do zbiorniczka raz na kilkaset km niz co chwile dolewac po troche do baku na stacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mieszek Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Nie wiem czy dobrze robie ale jesli chodzi o oleje do 2T to oprocz tego iz kieruje sie napisem "Syntetic" to lubie poeksperymentowac. I tak sobie pozwole delikatnie zasugerowac ze im mniej gesty olej tym lepszy (Przynajmniej w motach z dozownikem). Mialem okazje parokrotnie rozebrac z kilem tlok i cylinder w jego NSR i moja uwage przykuly takie smieszne brazowe smugi na tloku... Poprzedni wlasciciel nie wiem co lal, ale jak ktos ma mozliwosc obejrzenia zdjec tegoz tloka to zapraszam( Wiem ze kilu gdzies takowe zdjecia ma). Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 nie chciałem zakładać nowego tematu i odkopałem ten :D moje pytanko: mam wlany do dozownika jakis shell [poprzedni właściciel] i teraz żeby zalać Mobil1 Racing 2T powinienem wyjeździć/spuścić tego shella czy mogę po prostu uzupełnić mobilem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Nie, bo nie możesz mieszać dwóch różnych olejów :D Ja proponuje usunąć rurke która ze zbiornika idzie do dozownika i zlać olej a nastepnie nalać nowy. Ja tak zrobiłem w mojej DT i nic sie z tego powodu nie stało a zmiana była z Castrola na Motula. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strugal Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Ostatni gdy byłem w niemczech na stacij widzialem dystrybutor z napisem 2t i było to paliwo odrazy z mieszankom . Szkoda ze unas tak nie ma ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 widze ze jak każdy nowy lubisz odkopywać tematy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.