Skocz do zawartości

mieszek

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łódź

Osiągnięcia mieszek

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. A jak juz koniecznie ta to zmien tlok, pierscienie, sworzen,lozysko sworznia i uszcelki pod cylindrem i glowica. Koszt to (chyba) nie wiecej niz 600 PLN. A jak masz tule kasiory to rzeczywiscie rozejrzyj sie za czyms w tej cenie. Pzdr :buttrock:
  2. Podobno dobra ETZ 250 bierze Jawe 350. Warte zastanowienia. Bo kupawac jakiegos mocno wyeksploatowanego japonca i bawienie sie w remont to chyba nie najlepszy pomysl... :?
  3. Zajzyj na Allegro. Jesli mi sie dobrze zdaj (sam rozgladam sie za NSR) to jest tam taki smieszny (czyt. fajny) sprzecior za 5300. Chyba... bo dawno tam nie bylem. A jak nie ma na Allegro to kup Dizmara. Tam tez jest ta NSR. Rocznik 96 spox wyglad. A tak ogolnie to NSR zajebisty sprzecior. Jezdzilem na troche zajezdzonej NSR kumpla i od tego momentu chcialem miec to moto. Bez zadnego tuningu itp. bierzesz Jawe 350. A jesli chodzi o koszty eksploatacyjne to nie jestem pewien czy sa one az tak wielkie... Moze i trzeba ciagle ten olej lac, ale NSR jako 2-T jest na pewno prostsza w obsludze. Z powazaniem :buttrock:
  4. Nie wiem czy dobrze robie ale jesli chodzi o oleje do 2T to oprocz tego iz kieruje sie napisem "Syntetic" to lubie poeksperymentowac. I tak sobie pozwole delikatnie zasugerowac ze im mniej gesty olej tym lepszy (Przynajmniej w motach z dozownikem). Mialem okazje parokrotnie rozebrac z kilem tlok i cylinder w jego NSR i moja uwage przykuly takie smieszne brazowe smugi na tloku... Poprzedni wlasciciel nie wiem co lal, ale jak ktos ma mozliwosc obejrzenia zdjec tegoz tloka to zapraszam( Wiem ze kilu gdzies takowe zdjecia ma). Pzdr
  5. Hmmm. Jesli bierzesz na klate ok 120 kg to mozna gadac o 750. Ruffneck dobrze ci mowi. Kup co malego. Tanie lekkie. Jak juz cos miales to niech bedzie to125. Jak nie to kup 50. Ja mam akurat tak sie dziwnie sklada do sprzedania takowa 50 :buttrock:. Pzdr.
  6. Po first. Jak bym miał 18 lat lub więcej to bym sie nie zastanawiał i bym się zabił na czymś większym ;) . Po second to wcale nie mam zamiaru wyciskać z tych motocykli tych prędkości. Lubie po prostu mieć zapas. A na razie ze względu na wiek jestem ograniczony do 125ccm. Ale mimo wszystko thx. Chyba jednak NSR... :)
  7. Mam zyciowy problem. Stoje przed wyborem pierwszego moto ktore jedzie szybciej niz 100 km/h :). Ma to byc jak na razie Honda NSR. Ostatni czytajac ogloszenia zalowazylem ze TZR-y moga wyciagnac 180 a NSR ''tylko'' 160. Czy ktos mial moze kontakt z TZR i wie czy jest ona slabsza czy mocniejsza od NSR prosilbym o odpowiedz. Przepraszam za brak ogonkow i kresek przy literach ale aktualny sprzet cos mi zawodzi :) .
  8. No to może sprubój ustawić zapłon. Jeżeli to nie pomoze to podaladuj akumulator. A jezeli to nie pomoze to juz nie wiem co robic. U mnie bylo to samo, ale ustawilem zaplon i chodzi. Aha - moze jeszcze wypoleruj rurke - tulejke łącząca gaźnik z cylindrem (oczywiscie od wewnatrz), bo moze garnek nie dostaje tyle paliwa ile mu bozia nakazała. :mrgreen: :D
  9. Skoro mam alternator 6V to jaki mam założyć prostownik(przypominam że reszta jest na 12V czyli żarówy, cewka, itp.)Żeby było jeszcze śmieszniej to wszystko działa i jeździ, tyle że brak tego nieszczęsnego ładowania. Z patentów które warto u mnie wymienić to dospawany z boku stelaż na akumulator :) :flesje: od ... malucha :) . Poprzedni właściciel tak właśnie jeżdził. :) I pytanie główne. czy mam zmieniać prądnice/alternator na 12V(jeśli się da) czy może cewke i reszte bebechów na 6V.
  10. Kupłem sobie taką wspaniałą :) książkę pt. "Jeżdżę motocyklem MZ". Gratis dostałem schematy instalacji 6V i 12V. Jedyny problem to ,to że pożyczyłem je gościowi który mi robi elektryke a on je gdzieś zapodział. Jeżeli je odzyskam :) to korzystając z uprzejmości kila to wskanuje je do kompa (kilu ma skaner) imam nadzieje że ci prześle. Powodzenia :)
  11. Sprzęgło osadzone bezpośrednio na wale na stożku. Sam mam MZ ETZ różnie się tylko ona długością wału (chyba, ale na 70 % tak). Jeżeli po zdjęciu dekla sprzęgło nie schodzi lekko to męcz się dalej ściągaczem. Jeżeli to nie pomaga to zablokuj tłok np. wsadzając śrubokręt i spróbuj przekręcić sprzeglo tak zeby sie obluzowalo. Jezeli to nie pomoze to pewnie jest gdzies zaspawane. (u mnie bylo, podobno to czesty przypadek w uzywanych MZ). :)
  12. Drogi Wojtqu. Mój motocykl znalazłem jeżdżąc po różnych wsiach. Jeżeli chcesz to jest jeszcze jedna MZ ETZ 250 za 200 zł z papierami bez ładowania. Wieś nazywa się Huciska Nowe. A jeśli chodzi o elektrykę to mam alt. 6 V a reszta na 12 V :?: no i nie mam ładowania. Schematy mam ale zwykłe.
  13. Ja polecam lanie 1:50. Nie ma co lać więcej bo tylko się tłumik od olejowych spalin zapcha i sie nagar wytworzy(na tłoku). A czy chcesz lać miksol czy coś lepszego to zależy od zasobności twojego portfela. (ja leje Aral półsyntetyk). A różnica jest taka że syntetyki i półsyntetyki sie lepiej spalają od mineralnych (mixol, lux). Poza tym miksol jest gęstszy. Popieram zdanie Vipera.
  14. Powiem krótko. Kupiłem MZ ETZ 250. Kilu świadkiem. Zna sie ktoś może na elektryce? Niedlugo zdjecia :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...