My-eSerwis Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Witam, posiadam motocykl Honda CB50J, rocznik 1983.Na asfalcie już na max wyciągnie cudem 55 km/hCo mogę zrobić aby jechał szybciej ? Podrasować go jakoś ?Nie znam się ogółem na motocyklach, jest to 4-sów.Wymieniany był łańcuch i zębatki.Muszę umocować dobrze kierunkowskazy jako iż są połamane.Mam do wydania około 500 zł na remont, nie wiem zbytnio co mogę podać, jakieś informacje itp.Dlatego proszę jak coś pisać w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Dlaczego uwazasz ze powinien jechac szybciej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 no jak wymieniłeś już zębatkę to możesz jeszcze gaźnik, ale i tak rakiety nie będzie :laugh: Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
My-eSerwis Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 tzn, zębatka tylna ma 42 zęby, a przednia dokładnie nie wiem, jutro dam znać, jechać powinien szybciej jako iż znam tego typu motor co był przerabiany i jechał 70 km/h :)Może powinienem zakupić większą zębatkę przednią ? Kolega mi polecał zakup, iż widział, że mam za małą.Przy obrotach 8000 kierownica na 4 biegu zaczyna się trząść co może być tego przyczyną ?I motor jest już nagrzany to zaczyna gasnąć jak się nie daje gazu, ogółem po odpaleniu obroty są równe 2000, gdy jest gorący spadają do 1000 i gaśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 wyreguluj go dobrze , zębatkę możesz wymienić , wymień gaźnik, i opcjonalnie możesz wymienić cylinder na 70 cc , kosz sprzęgłowy ( dla v-maxu ), wydech .Słyszałem że w simsonach stosuje się wypełniacze wału korbowego co poprawia moc motóra Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 To czterosuw, tam mieszanka dostaje się bezpośrednio przez zawory dolotowe a nie komorę korbową. Po za tym tam jest manualna skrzynia biegów, wymiana kosza sprzęgłowego nic nie zmieni. Zawory do regulacji, na gorąco luzy zaworowe robią się za małe i silnik ma problemy z pracą. Ewentualnie gaźnik był regulowany na zimno i to też może powodować problem. Jeśli kierownica trzęsie się przy wyższych prędkościach to problem dotyczy raczej zawieszenia/opon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
My-eSerwis Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Czyli co proponujecie zrobić ?I tak gaźnik był regulowany na zimno. Zębatkę przednią może zakupić na 16 zębów ?Oprócz tego co jeszcze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Tak jak napisałem. Zawory do regulacji. Z resztą gaźnik też. Zawory regulujemy na możliwie zimnym silniku, najlepiej żeby postał całą noc. Gaźnik regulujemy na ciepłym silniku w okolicach temperatury pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
My-eSerwis Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Zmieniłem zębatkę z 12 na 15, teraz na 2 jedzie 40 a wcześniej 20 jechał. Ma mniej mocy co widać. Np Ja z kolegą gdzie warzymy razem z 95 kg na 3 jedzie 45-50 ale na 4 już zwalnia i brak mu mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 To zrzuć kolegę ... jak ja chciałem mieć takie coś za młodu :banghead: A teraz młodziki zajeżdżają, te bądź co bądź, już klasyki. Oddaj to do mechanika, mądrego jakiegoś i wydaj te 500 zł na porządny serwis tego motorka ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
My-eSerwis Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Myślę nad oddaniem go do mechanika tylko czy opłaca się wydawać jeszcze na niego coś ?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 To jest klasyk, sam sobie odpowiedz. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Myślę nad oddaniem go do mechanika tylko czy opłaca się wydawać jeszcze na niego coś ? :) Kpisz czy o drogę pytasz ? Jeśli o drogę to wskażę Ci dwie1 Wsadź szmal w ten motocykl i ciesz się jeżdżącym klasykiem jak przytomny człowiek2 Sprzedaj to komuś kto chce mieć taki motocykl albo zna jego wartość a sam kup coś czego wartość można opisać wyłącznie pieniądzem i kartką papieru z napisem "Dane techniczne" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
My-eSerwis Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Potrzebuję osłon bocznych do tego motocykla, a nigdzie nie mogę znaleźć specjalnie dla niego.http://prinsy.net/janu/7mop.JPGMam trochę inny i brak osłon bocznych.Czy jest możliwość aby ktoś z was dobrał z innego motocykla ?Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.