Skocz do zawartości

Honda CB50J - 1983r. Co zrobić ?


My-eSerwis
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam motocykl Honda CB50J, rocznik 1983.

Na asfalcie już na max wyciągnie cudem 55 km/h

Co mogę zrobić aby jechał szybciej ? Podrasować go jakoś ?

Nie znam się ogółem na motocyklach, jest to 4-sów.

Wymieniany był łańcuch i zębatki.

Muszę umocować dobrze kierunkowskazy jako iż są połamane.

Mam do wydania około 500 zł na remont, nie wiem zbytnio co mogę podać, jakieś informacje itp.

Dlatego proszę jak coś pisać w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn, zębatka tylna ma 42 zęby, a przednia dokładnie nie wiem, jutro dam znać, jechać powinien szybciej jako iż znam tego typu motor co był przerabiany i jechał 70 km/h :)

Może powinienem zakupić większą zębatkę przednią ? Kolega mi polecał zakup, iż widział, że mam za małą.

Przy obrotach 8000 kierownica na 4 biegu zaczyna się trząść co może być tego przyczyną ?

I motor jest już nagrzany to zaczyna gasnąć jak się nie daje gazu, ogółem po odpaleniu obroty są równe 2000, gdy jest gorący spadają do 1000 i gaśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyreguluj go dobrze , zębatkę możesz wymienić , wymień gaźnik, i opcjonalnie możesz wymienić cylinder na 70 cc , kosz sprzęgłowy ( dla v-maxu ), wydech .

Słyszałem że w simsonach stosuje się wypełniacze wału korbowego co poprawia moc motóra

LwG! :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czterosuw, tam mieszanka dostaje się bezpośrednio przez zawory dolotowe a nie komorę korbową. Po za tym tam jest manualna skrzynia biegów, wymiana kosza sprzęgłowego nic nie zmieni. Zawory do regulacji, na gorąco luzy zaworowe robią się za małe i silnik ma problemy z pracą. Ewentualnie gaźnik był regulowany na zimno i to też może powodować problem.

 

Jeśli kierownica trzęsie się przy wyższych prędkościach to problem dotyczy raczej zawieszenia/opon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To zrzuć kolegę ... jak ja chciałem mieć takie coś za młodu :banghead: A teraz młodziki zajeżdżają, te bądź co bądź, już klasyki. Oddaj to do mechanika, mądrego jakiegoś i wydaj te 500 zł na porządny serwis tego motorka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę nad oddaniem go do mechanika tylko czy opłaca się wydawać jeszcze na niego coś ? :)

 

Kpisz czy o drogę pytasz ? Jeśli o drogę to wskażę Ci dwie

1 Wsadź szmal w ten motocykl i ciesz się jeżdżącym klasykiem jak przytomny człowiek

2 Sprzedaj to komuś kto chce mieć taki motocykl albo zna jego wartość a sam kup coś czego wartość można opisać wyłącznie pieniądzem i kartką papieru z napisem "Dane techniczne"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...