serwer Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Witam, latam K1200R ,i mam mały problem. Przy gwałtownym odkręceniu manetki dławi się przy obrotach miedzy 3000-5000.Nie ma znaczenia czy silnik jest rozgrzany czy nie. Objaw zawsze ten sam. Problem nie występuje przy predkowciach powyzej 100km/h. Dodam ze filtry,oleje wymienilem. Bak mam wyczyszcowny...i nie mam juz pomysłow co to moze byc :( spotkał się ktoś z takim problemem w BMW?? Prosze o pomoc i rady.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Otwórz korek od baku i przejedź sie z otwartym . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwer Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 niestety bez zmian. Pierwsze 2 biegi , przy odkręcaniu manetki do porażka . Tak jest do 100 km/h, a później jak złoto chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zdaje się, że obciążenie jest za małe poniżej setki i nie może przepalić nadmiaru wahy. Trzeba ustalić czy wtrysk źle podaje benzynę a potem ewentualnie spojrzeć na elektronikę np. problem z zapłonem. Jaki przebieg ( czasami trzeba synchro przepustnic robić ) i kiedy ostatnio świece wymieniałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwer Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 wszystko wymienilem 2 dni temu. zrobilem nawet regulacje zaworow..i dalej nic. Zostaje mi chyba jechanie do serwisu bmw i podpiecie pod komputer. a przebieg 39000 Gdyby to było cos z podawaniem paliwa, to przy równomiernym operowaniu manetą tez dławilby sie na obrotach. Tu jest inaczej, jezeli odkrecam spokojnie to bez zajakniecia idzie w góre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 To raczej świadczy o tym, że TPS działa poprawnie i ECU wie na ile otwarta jest przepustnica. Jeśli problem występuje tylko przy dużym wychyleniu manetki tj. ostro przyspieszasz z niskich obrotów to nadal uważam, że lekko zalewa się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwer Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 tak, ale tylko przy predkosciach do 100 km/h. Powyżej nie mam tego problemu. Powiedz jak to sprawdzic bez bez komputera??zalewa czy nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Podjedź gdzieś sprawdzić ciśnienie paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Sprawdziłbym zawór na listwie wtryskowej. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 O jakim zaworze na listwie wtryskowej mówisz? Wg. mnie to może być problem z regulatorem ciśnienia paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 A mnie się wydaje że piszecie o tym samym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Też tak mi sie zaczęło wydawać. :biggrin: Ale to raczej zwie się regulatorem ciśnienia paliwa a nie zaworem. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Też tak mi sie zaczęło wydawać. :biggrin: Ale to raczej zwie się regulatorem ciśnienia paliwa a nie zaworem. ;)...który jest zaworem bo Ty znasz nazwę a ja oprócz tego zasadę działania. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zasadę działania też znam, nie ma co się spinać. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Co Wy młodzi tak z tym spinaniem ciągle ...po prostu wyjaśniłem. Jakbym wstawił emota na koniec to by było lepiej ? ;)EOT. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.