progress Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 witamjestem tutaj nowym forumowiczem i prosze o pomoc.jesienia zakupilem stary motocykl yamaha xs400 z pojedynczym wałkiem,motocykl byl w worku:).poskladalem odmalowalem, i jezdzi:)tyle tylko ze nie do końca:(wiec takten motocykl jak wiecie ma 2 cylindry,jak go odpalam to odrazu zalapuje i sobie cyka,tylko ze cyka na jednym cylindrze,i chodzi bardzo rowno!(jedna rura ciepla druga zimna) jak zdejme fajke z tego cylindra co chodzi, to motor gasnie,wiec na tym drugim musi nie chodzic,ale jak dam wiecej gazu to ten drugi chodzi i nie gasnie ale jesit zamulony i srzela z tlumika jak puszcze na nim gaz to mentalnie zdycha:(co obstawiacie??pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 (edytowane) Świece do wymiany,filtr powietrza też.Gaźniki do czyszczenia.Zawory do regulacji. Edytowane 19 Kwietnia 2012 przez zikowski Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Najpewniej zatkany układ wolnych obrotów niedziałającego cylindra. Musisz jakąś dobrą chemią potraktować gaźniki i powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
progress Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 (edytowane) no bo jak dam duzo gazu to chodzi na tym zwalonym cylindrze i strzela,a mam jeszce jedno pytanie bo u mnie w motorze ojciec mi przerobil ladowanie na podzespolach z fiata(regulator,mostek prostowniczy z diod),orginalnie tam byla taka czarna kostka z radiatorem,ona nie ma nic wspolnego z zaplonem??bo obecnie nie jest zalozona.i jescze jedno zaplon w tym motorze reguluje sie osobno na jednym i na drugim cylindrze (chodzi mi o wyprzedzenie zaplonu)czy razem krecac cala plytka,bo np w jawie 350 regulowalo sie plytkami osobno.?? bo mam wrazenie ze jak by na tym jedym cylindrze byl bardzo opozniony zaplon:) Edytowane 19 Kwietnia 2012 przez progress Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullet777dabrowa Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 sprawdz swiece na tylm cylindrze to podstawa .. druga sprawa napewno moze byc cos z gaznikami jak kolega wspomnial .. wolne obroty rozbierz komory plywakowe wyczysc dysze wolnych .. pozniej mozesz sprobowac.. wyczyscic kranik :) mnie sie tak zdarzylo w bandicie .. przytkany kranik jedynie dwa cylindry dzialaly z 4 heee dziwne ale prawdziwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
progress Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 (edytowane) chyba to jednak bedzie gaznik,bo nie czuc paliwa z rury,jak by to bylo cos z zaplonem to paliwo by sie lalo strumieniami powiedzcie mi czy w tym motorze wystepuje jakis modul zaplonowy??czy tylko przerywacze cewki i kondensatory?? Edytowane 19 Kwietnia 2012 przez progress Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 W tym motocyklu nie ma modułu zapłonowego ale to powinieneś sam widzieć z instrukcji obsługi Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
progress Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 (edytowane) W tym motocyklu nie ma modułu zapłonowego ale to powinieneś sam widzieć z instrukcji obsługio to super,probowalem sciagnac serwisowki,ale ciezki temat;/a moze wiesz czy kranik paliwa jest podcisnienieowy??,bo bak mam zalozony z suzuki maraudera/ ogolnie ten motorek jest pokombinowany ma maxa,ze on wogole jezdzi to cud:)ale bede walczyl!! Edytowane 19 Kwietnia 2012 przez progress Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
progress Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 teraz to juz kaplica,wogole nie chce odpalac,wczoraj pojezdzilem ,a dzis nie chce odpalic,tylko co jakis czas pierdyknie z tlumika na cala wieś,jak z armaty;/zatkal sie gaznik??przwedmuchalem kompresorem i nic;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 teraz to juz kaplica,wogole nie chce odpalac,wczoraj pojezdzilem ,a dzis nie chce odpalic,tylko co jakis czas pierdyknie z tlumika na cala wieś,jak z armaty;/zatkal sie gaznik??przwedmuchalem kompresorem i nic;/Kompresorem to wiesz gdzie sobie można dmuchać :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Postaraj sie znalezc jakis warsztat w swojej okolicy i oddaj moto do naprawy, bo z tego co czytam to nie widze mozliwosci naprawieniatego przez ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi