Skocz do zawartości

Ładowanie fazer 1000


nowy90
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ok tylko że to oryginalny regulator co prawdao używka, na obu by sie działo identycznie ? dziwne.

Co do napiecia miedzyfazowego to ktos sie orientuje jakie ma u siebie ? jakos mi sie nie wydaje żeby alternator uszkodził sie tak że na każdym zwoju jest 32V, chyba że sie myle, to nie moja dziedzina opieram sie tylko na tym co wyczytałem.

 

dodam że światła fazer ma automatyczne i ich nie wyłącze, poza tym są zmostkowane i swieci sie dwa mijania, może stąd jest na alternatorze mniej niż te ksiązkowe 60-90V, jak pisałem miedzy wszystkimi fazami jest zawse to samo napięcie 32V.

 

Poszukam tematu ernesta i jego r1

edit

Wyeliminowałem też akumulator pomimo że nowy to ten z tanszych...(pewnie chinskich), ale zmierzyłem mu pojemność i ma koło 11Ah ze znamionowych 12Ah, wiec "jako tako"

Edytowane przez lisek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A myślisz, ze jak się zarabia kasę? Robią w wuja kupującego. Jest wielce możliwe, ze kupiłeś uszkodzony.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam sie zastawnaiałem nad tym wczoraj, czy czasem nie mnie obuli, a dzisiaj wrcóiłem pozno i nic nie potestowałem. Ok jutro zadzwonie do sprzedawcy, bo pomimo ze te 32 V to mało na alternatorze to jednak pewnie to wina zmostkowanego swiatła.

 

dzieki za podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sluchaj, jak poprawnie mierzysz napiecie pradu przemiennego na alternatorze (pradnicy) to robisz to odlaczajac regulator a tym samym wszystkie odbiorniki, wiec nie ma znaczenia to czy swiatelko sie pali czy nie...

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak masz racje, mierze poprawnie na 100% przy samym regulatorze oczywiscie odłączając go wczesniej. Robiłem wszystko na szybko i nawet nie zwróciłem na to uwagi, w takim razie może to 32V to za mało :/

 

Jeszcze jedna rzecz mnie zastnawia, jak podłączam aku do klem to iskrzy, może to tu jest problem ? nawet jesli kluczyk jest wyjęty ze stacyjki.

 

Chyba zaczne sprawdzać ponownie wszystko po kolei.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem kiedyś jak mój mech właśnie w taki sposób sprawdzał czy nie ma gdzieś w instalacji zwarcia/dzikiego poboru prądu. Na wyłączonej stacyjce ocierał klemę o akum-jeśli iskrzyło to właśnie twierdził że może być gdzieś zwarcie...

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem kiedyś jak mój mech właśnie w taki sposób sprawdzał czy nie ma gdzieś w instalacji zwarcia/dzikiego poboru prądu. Na wyłączonej stacyjce ocierał klemę o akum-jeśli iskrzyło to właśnie twierdził że może być gdzieś zwarcie...

 

a wystarczyło użyć amperomierza :banghead:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem kiedyś jak mój mech właśnie w taki sposób sprawdzał czy nie ma gdzieś w instalacji zwarcia/dzikiego poboru prądu. Na wyłączonej stacyjce ocierał klemę o akum-jeśli iskrzyło to właśnie twierdził że może być gdzieś zwarcie...

Kiedys to i moze metoda była teraz o kant doopy rozbić bo wyłączona stacyjka nie eliminuje wszystkich odbiorników napięcia a co za tym idzie iskrzenie się może pojawiać. Mało tego w dzisiejszych czasach odbiorniki potrafią przez chwilę pobierać większy prąd i dopiero po kilku - kilkunastu- kilkudziesięciu sekundach przechodzić w stan spoczynku.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli mam rozumieć że jak koledze z tematu idą iskry to jest ok?

Jest taka opcja jednak musiałbym zrobić pomiary aby być pewnym.

przed tymi problemami odpiąłem alarm, nie ma tu imobilazera i nie wiem co mogło by pobierać prąd.

Niestety pada u mnie i nic nie jestem wstanie sprawdzić :sad:

Sam moduł zapłonowy. Aby się dowiedzieć jaki prąd jest pobierany podłącz amperomierz i sprawdź, w końcu nic prostszego i nie trzeba na domysłach się opierać a tym bardziej na wróżeniu z iskier.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

temat zakończony, padnięty był regulator, oraz chiński aku skończył się po pół roku :) dzieki za pomoc

a swoją drogą następnym razem będe uwazał co kupuje na allegro...

Edytowane przez lisek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...